Studio bylo založeno v roce 1997 v Brně jako ALTAR Interactvie. Hlavní členové Martin Klíma, Vladimír Chvátil a Radim Křivánek tento rok vydali první hru Fish Fillets na které pracoval i Tomáš Kučerovský a David Spáčil, hudbu skládal Filip Oščádal (aka Fred Brooker, který později vytvářel i SFX k UFO: Aftermath). Fish Fillets vyšel v nákladu 3000ks a vše se prodalo a na České poměry hra tedy měla úspěch. O celé 4 roky později vyšla strategie s RPG prvky Original War na této hře pracoval jako hlavní designér Vladimír Chvátil. Tato hra je dosud brána jako nejlepší česká strategie. Original War vydala distribuční společnost Virgin Interactive. Bohužel díky nulovému marketingu a špatnému dabingu hra neměla velký úspěch v USA a proto nebyl vydán datadisk a vývoj kolem hry byl ukončen. Po dokončení OW se ALTAR upsal k dokončení strategie The Dreamland Chronicles po anglických vývojářů Mythos Games. Data, které ALTAR dostal byla tak neúplná a nepoužitelná, že se rozhodl hru vytvořit od úplného začátku. Tak vznikla hra UFO: Aftermath, která vyšla v roce 2003. V roce 2005 následoval další díl UFO: Aftershock. Během vývoje titulů UFO malá část tým v ALTARu pod vedením Vládi Chvátila pracoval na RPG hře VISION: Become a Hero. Vývoj hry VISION byl veden od roku 2001. Bohužel tato hra nebyla nikdy dokončena a v době kdy byla zrušena trval její vývoj 4 roky a byla v preprodukční verzi. V tomto roce studio ukončilo činnost, ale povedlo se sehnat investora a vznikl jeho nástupce ALTAR Games ve, kterém byla většina původních členů. Pod záštitou IDEA Games, kterou vlastnil také Slavomír pavlíček. Píše se rok 2007 a tým vydává další tituly v podobě třetího dílu UFO: Afterlight a pokračování logické hry Fish Fillets 2, které vedl Vládimír Chátil. V roce 2010 tým ukončil činnost jako ALTAR a připojil se do týmu Bohemia Interactive Studio kde někteří členové pracuji do dnes.
Rezkova 16, 60200, Brno
-
5 otázek pro studio Hang The Eyelids – CRAVEDnes nám bude na otázky odpovídat Lukáš Čulík, spoluzakladatel nového slovenského studia...Miroslav Žák · 20/06/2022
-
Ohlédnutí za sérií FPI v roce 2021Rok 2021 je za námi, a i když nebyl zrovna přející pro...Michael Petr · 05/01/2022
-
Fyzická sbírka českých a slovenských herBěhem mnohaletého mapování české a slovenské herní scény jsem krom virtuálního archivu...Miroslav Žák · 11/11/2020
-
Original war, aneb legendární česká hra na námět německého sci-fiV roce 2001 potěšilo brněnské studio Altar interactive pařany dlouho očekávanou real-timeovou...Katarína Bojnanská · 18/06/2020
-
Fish Fillets – podmořský „muži v černém“O návštěvách ufonů existuje spousta konspiračních teorií. Třeba ta, že všichni světoví...Katarína Bojnanská · 09/07/2019
-
Original war – Stručný popisOW je realtimová strategie s novými prvky, které ji odlišují od ostatních...Miroslav Žák · 29/09/2017
-
Seznam autorů hry original warSeznam autorů hry original war:Vedoucí projektu Martin „Martin“ KlímaHlavní designér Vladimír „Vláďa“...Miroslav Žák · 29/09/2017
-
Rozhovor – Original War (SCORE)Dobré hry už nějaký čas pocházejí nejen ze západu, ale i z východu...Miroslav Žák · 22/06/2017
-
Rozhovor – Jiří RýdlJiří Rýdl pod lupouJak probíhal den dokončení Original War? Na to a...Miroslav Žák · 22/06/2017
-
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 11Můj milý deníčkuDnes jsem trochu zaspal a hraní Warcraft III do dvou...Miroslav Žák · 18/06/2017
-
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 10Svoboda volbyJedním z diskutovaných témat na našem oficiálním fóru jsou taktické možnosti, respektive...Miroslav Žák · 18/06/2017
-
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 09Hledání „svatého grálu“Vítejte u dalšího pokračování deníku vývoje UFO? Aftermath! Nejprve mi...Miroslav Žák · 18/06/2017
-
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 08Budiž světloTěsně před tím, než šel tento díl deníčku do tisku, došlo...Miroslav Žák · 18/06/2017
-
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 07Město v sítiJeště než se zaměřím na radosti a strasti provázející vývoj UFO:...Miroslav Žák · 18/06/2017
-
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 06Trajektorie střel v taktické hřeV případě, že s napětím očekáváte slíbené oznámení nového vydavatele naší...Miroslav Žák · 18/06/2017
-
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 05V září proběhl první veřejně přístupný chat s fanoušky hry UFO: Aftermath. Kompletní přepis...Miroslav Žák · 18/06/2017
-
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 04Trpká příchuť života herního vývojářeLoni o Vánocích jsme se pod stromečkem dočkali...Miroslav Žák · 18/06/2017
-
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 03Na počátku byl nápadJakmile bylo jasné, že podklady od Mythus Games jsou...Miroslav Žák · 18/06/2017
-
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 02Od nefunkčního kódu k prvnímu demuKdyž jsme se v červenci roku 2001 s Virgin Interactive...Miroslav Žák · 18/06/2017
-
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 01Když jsme dokončili Original War, náš vydavatel Virgin Interactive Entertainnment nám nabídl...Miroslav Žák · 18/06/2017
-
VISION – Jak vypadá a jak se hrajeKdyž jsme byli na návštěvě v ALTAR Games, nezapomněli jsme se nakouknout na...Miroslav Žák · 18/06/2017
-
Vision R.I.P.„Zrušení“ týmu Altar Interactive dopadlo zdánlivě šťastně (více SCORE 143 v byznys...Miroslav Žák · 18/06/2017
-
Jak to bude dál s RPG hrou Vision?Vision je projekt, který vedl Vladimír Chvátil, ale vlastníkem práv na tuto...Miroslav Žák · 18/06/2017
-
Překlad zprávy z výletu Slaughter and PlacidDragon’s v ČR a návštěvě ALTARuO Vision, RPG od ALTARu, se toho opravdu moc neví. Je to...Miroslav Žák · 18/06/2017
-
Překlad zatím nejnovějšího článku o VisionDalší informace o VisionVision byla velmi pozitivním překvapením, když jsme navštívili ALTAR....Miroslav Žák · 18/06/2017
-
Překlad z RPG Valut kde probíhalo Interview s Vláďou ChvátilemPřeklad z RPG Valut kde probíhalo Interview s Vláďou Chvátilem.Jonric: (#Considering Vision...Miroslav Žák · 18/06/2017
-
VISION – První článek ve SCOREZatímco v případě UFO: Aftershock jsme věděli, co nás čeká, Vision byl...Miroslav Žák · 18/06/2017
-
Martin Klíma o konci ALTAR Interactive – (článek LEVEL)S Martinem Klímou, spoluzakladatelem brněnského „deskového“ Altaru, jsme si povídali o zániku...Miroslav Žák · 12/06/2017
-
Funkce v bývalém Altar InteractiveMgr. Martin Klíma, výkonný ředitelK prácí využívá: C++, MS Office, Opera Účast...Miroslav Žák · 12/06/2017
-
Kdo patřil k ALTAR Interactive s.r.o. – 2. dílRadim Křivánek Studoval informatiku na brněnské Masarykově univerzitě. V roce 1995 je...Miroslav Žák · 12/06/2017
-
Vtipy o ALTAR InteractiveMiroslav Žák · 12/06/2017
-
ALTAR Interactive historie„We Make The Rules“Všechno začalo v roce 1989. Martin Klíma studoval; byl...Miroslav Žák · 12/06/2017
-
Kdo patřil k ALTAR Interactive s.r.o. – 1. dílKdyž jsem přemýšlel nad zánikem ALTAR Interactive, napadlo mne, kolik lidí v...Miroslav Žák · 12/06/2017
-
ALTAR Interactive – vzestup a pád?Prvním počinem ALTAR Interactive byla logická hra Fish Fillets, kterou doposud až...Miroslav Žák · 12/06/2017
-
Rozhovor s Vláďou Chvátilem na CGProtože mnozí z vás jste se dostali k OW až nyní, nebo...Miroslav Žák · 19/06/2005
Žádný přidaný externí odkaz.
Komentáře (0)
Nemáte účet?
Jako registrovaný a přihlášený uživatel můžete tuto hru nejen ohodnotit, ale také k ní napsat komentář, diskutovat o ní, nebo ji zařadit do některého ze seznamů.