Studio bylo založeno v roce 1997 v Brně jako ALTAR Interactvie. Hlavní členové Martin Klíma, Vladimír Chvátil a Radim Křivánek tento rok vydali první hru Fish Fillets na které pracoval i Tomáš Kučerovský a David Spáčil. Fish Fillets vyšel v nákladu 3000ks a vše se prodalo a na České poměry hra tedy měla úspěch. O celé 4 roky později vyšla strategie s RPG prvky Original War na této hře pracoval jako hlavní designér Vladimír Chvátil. Tato hra je dosud brána jako nejlepší česká strategie. Original War vydala distribuční společnost Virgin Interactive. Bohužel díky nulovému marketingu a špatnému dabingu hra nemněla velký úspěch v USA a proto nebyl vydán datadisk a vývoj kolem hry byl ukončen. Po dokončení OW se ALTAR upsal k dokončení strategie The Dreamland Chronicles po anglických vývojářů Mythos Games. Data, které ALTAR dostal byla tak neúplná a nepoužitelná, že se rozhodl hru vytvořit od úplného začátku. Tak vznikla hra UFO: Aftermath, která vyšla v roce 2003. V roce 2005 následoval další díl UFO: Aftershock. Během vývoje titulů UFO malá část tým v ALTARu pod vedením Vládi Chvátila pracoval na RPG hře VISION: Become a Hero. Vývoj hry VISION byl veden od roku 2001. Bohužel tato hra nebyla nikdy dokončena a v době kdy byla zrušena trval její vývoj 4 roky a byla v preprodukční verzi. V tomto roce studio ukončilo činnost, ale povedlo se sehnat investora a vznikl jeho nástupce ALTAR Games ve, kterém byla většina původních členů. Pod záštitou IDEA Games, kterou vlastnil také Slavomír pavlíček. Píše se rok 2007 a tým vydává další tituly v podobě třetího dílu UFO: Afterlight a pokračování logické hry Fish Fillets 2, které vedl Vládimír Chátil. V roce 2010 tým ukončil činnost jako ALTAR a připojil se do týmu Bohemia Interactive Studio kde někteří členové pracuji do dnes.
Rezkova 16, 60200, Brno
-
Fyzická sbírka českých a slovenských herBěhem mnohaletého mapování české a slovenské herní scény jsem krom virtuálního archivu...Miroslav Žák · před 2 měsíci
-
Original war, aneb legendární česká hra na námět německého sci-fiV roce 2001 potěšilo brněnské studio Altar interactive pařany dlouho očekávanou real-timeovou...Katarína Bojnanská · před 7 měsíci
-
Fish Fillets – podmořský „muži v černém“O návštěvách ufonů existuje spousta konspiračních teorií. Třeba ta, že všichni světoví...Katarína Bojnanská · před 2 roky
-
Original war – Stručný popisOW je realtimová strategie s novými prvky, které ji odlišují od ostatních...Miroslav Žák · před 3 roky
-
Seznam autorů hry original warProjekt manažer: Martin Klíma Hlavní designer: Vladimír ‚Vláďa‘ ChvátilProgramátoři: Tomáš ‚Prcek‘ Hlucháň...Miroslav Žák · před 3 roky
-
Rozhovor – Original War (SCORE)Dobré hry už nějaký čas pocházejí nejen ze západu, ale i z východu...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Rozhovor – Jiří RýdlJiří Rýdl pod lupouJak probíhal den dokončení Original War? Na to a...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 11Můj milý deníčkuDnes jsem trochu zaspal a hraní Warcraft III do dvou...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 10Svoboda volbyJedním z diskutovaných témat na našem oficiálním fóru jsou taktické možnosti, respektive...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 09Hledání „svatého grálu“Vítejte u dalšího pokračování deníku vývoje UFO? Aftermath! Nejprve mi...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 08Budiž světloTěsně před tím, než šel tento díl deníčku do tisku, došlo...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 07Město v sítiJeště než se zaměřím na radosti a strasti provázející vývoj UFO:...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 06Trajektorie střel v taktické hřeV případě, že s napětím očekáváte slíbené oznámení nového vydavatele naší...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 05V září proběhl první veřejně přístupný chat s fanoušky hry UFO: Aftermath. Kompletní přepis...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 04Trpká příchuť života herního vývojářeLoni o Vánocích jsme se pod stromečkem dočkali...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 03Na počátku byl nápadJakmile bylo jasné, že podklady od Mythus Games jsou...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 02Od nefunkčního kódu k prvnímu demuKdyž jsme se v červenci roku 2001 s Virgin Interactive...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 01Když jsme dokončili Original War, náš vydavatel Virgin Interactive Entertainnment nám nabídl...Miroslav Žák · před 4 roky
-
VISION – Jak vypadá a jak se hrajeKdyž jsme byli na návštěvě v ALTAR Games, nezapomněli jsme se nakouknout na...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Vision R.I.P.„Zrušení“ týmu Altar Interactive dopadlo zdánlivě šťastně (více SCORE 143 v byznys...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Jak to bude dál s RPG hrou Vision?Vision je projekt, který vedl Vladimír Chvátil, ale vlastníkem práv na tuto...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Překlad zprávy z výletu Slaughter and PlacidDragon’s v ČR a návštěvě ALTARuO Vision, RPG od ALTARu, se toho opravdu moc neví. Je to...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Překlad zatím nejnovějšího článku o VisionDalší informace o VisionVision byla velmi pozitivním překvapením, když jsme navštívili ALTAR....Miroslav Žák · před 4 roky
-
VISION – První článek ve SCOREZatímco v případě UFO: Aftershock jsme věděli, co nás čeká, Vision byl...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Martin Klíma o konci ALTAR Interactive – (článek LEVEL)S Martinem Klímou, spoluzakladatelem brněnského „deskového“ Altaru, jsme si povídali o zániku...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Funkce v bývalém Altar InteractiveMgr. Martin Klíma, výkonný ředitelK prácí využívá: C++, MS Office, Opera Účast...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Kdo patřil k ALTAR Interactive s.r.o. – 2. dílRadim Křivánek Studoval informatiku na brněnské Masarykově univerzitě. V roce 1995 je...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Vtipy o ALTAR InteractiveMiroslav Žák · před 4 roky
-
ALTAR Interactive historie„We Make The Rules“Všechno začalo v roce 1989. Martin Klíma studoval; byl...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Kdo patřil k ALTAR Interactive s.r.o. – 1. dílKdyž jsem přemýšlel nad zánikem ALTAR Interactive, napadlo mne, kolik lidí v...Miroslav Žák · před 4 roky
-
ALTAR Interactive – vzestup a pád?Prvním počinem ALTAR Interactive byla logická hra Fish Fillets, kterou doposud až...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Rozhovor s Vláďou Chvátilem na CGProtože mnozí z vás jste se dostali k OW až nyní, nebo...Miroslav Žák · před 16 roky
Komentáře (0)
Nemáte účet?
Jako registrovaný a přihlášený uživatel můžete tuto hru nejen ohodnotit, ale také k ní napsat komentář, diskutovat o ní, nebo ji zařadit do některého ze seznamů.