Plná hra
Ne
1 se líbí
Pro přidávaní do sbírek se prosím přihlašte.
Vision běžel na vylepšeném enginu, který byl použit v UFO:Aftermath. Na první pohled byste to ale do něj opravdu neřekli. Barvy byly pestré a vše bylo pěkně nastíněné, ne jako v UFU, kde je všechno ponuré a šedivé. Vision byl vytvořený jako hra na vysoké grafické úrovni a herní systém, zejména v bojové části hry, dokázal navodit dokonalou atmosféru spolupráce postaviček. Boj v této hře je skutečně realistický. Všechny pohyby a údery vypadají opravdu skvěle. Když na vás naběhne partička kostlivců, z toho dva mají brnění a jeden je lilipután, nastává pro vás opravdu problém. To byste nevěřili, jak vás dokáže takový malý kostlivec polechtat na ledvinách. Je totiž nižší a vy vykrýváte jen standardní údery nepřátelských obrněných kostlivců. Máte tedy problém a rázem ho musíte řešit.
Informace v bodech:
-Bezkonkurenční vizualizace představující inverzní kinematiku v reálném čase prostřednictvím animace spolu s realistickými 3D modely, texturami a osvětlením
-Dynamické a vzrušující souboje s různými zbraněmi, kouzly a bojovými styly; pokročilá umělá inteligence plně využívající v boji trojrozměrné prostředí
-Vysoce umělecký, soudržný design levelů povzbuzující k tvořivým strategiím.
-Fresh take on fantasy setting s věrným chováním jak vaší skupiny, tak nepřátel; malleable characters give your party a unique dynamic
-Mód „Vnitřního pohledu“(# v originále“Inner sight“#), který odhaluje skrytou magii, cryptic meanings a propracované souvislosti vizuálně ohromujícím způsobem
-Pořádný příběh s otočkami a překvapeními communicated skrz videa ve hře (#in-game cinematics#) a větvený systém dialogů
-Rozsáhlý systém magických předmětů a dovedností; nepřátelé sahající od ohebných víl po ohromové ogry
Na hře Vision pracoval od roku 2001 malý interní tým ALTAR Interactive pod vedením Vladimíra Chvátila. Hra byla vyvíjena celkem 4 roky a při zrušení byla ve fázi preprodukce. Zajímavosti byl Animační systém real time inverzní kinematika. Který ve hře vypadal opravdu úžasně. Díky tomuto systému souboje vypadali opravdu reálně a postavy se při bitvě chovali jinak když hráč bojoval s malým protivníkem a nebo obrem. ALTARu se povedlo najat agenta Octagon Entertainment, který měl za úkol najít vydavatele. Octagon Entertainment po 3x měsících, placené preprodukce nebyl schopen najít vydavatele. A poté byl bohužel vývoj ukončen.
Pomozte nám s obsahem
Víte věci, co my ne? Chcete doplnit obsah ve hře? Budeme rádi když nám pomůžete.
-
Octagon Entertainment a ALTAR Interactive odhalují nové RPGOctagon Entertainment, vedoucí agentura v (#interaktivním; aargh#) zábavním průmyslu, dnes oznámila exkluzivní smlouvu...Miroslav Žák · před 4 roky
-
VISION – Jak vypadá a jak se hrajeKdyž jsme byli na návštěvě v ALTAR Games, nezapomněli jsme se nakouknout na...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Vision – Bojový systémČlánek vyšel na Vault Dweller on Thu 06 January 2005, 14:00:02Vzpomínáte na Vision,...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Vision R.I.P.„Zrušení“ týmu Altar Interactive dopadlo zdánlivě šťastně (více SCORE 143 v byznys...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Jak to bude dál s RPG hrou Vision?Vision je projekt, který vedl Vladimír Chvátil, ale vlastníkem práv na tuto...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Překlad zprávy z výletu Slaughter and PlacidDragon’s v ČR a návštěvě ALTARuO Vision, RPG od ALTARu, se toho opravdu moc neví. Je to...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Překlad zatím nejnovějšího článku o VisionDalší informace o VisionVision byla velmi pozitivním překvapením, když jsme navštívili ALTAR....Miroslav Žák · před 4 roky
-
Překlad článku: HomeLAN hlavní rysy VisionObdrželi jsme tiskovou zprávu oficiálně ohlašující VISION, připravovanou další hru od vývojářů...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Překlad z fóra Ufo:Aftermath o bojovém systému VisionVláďa Chvátil, vedoucí designér hry, napsal pár vysvětlení bojového systému na UFO...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Příběh VISION – Become a HeroNázev: VISION Typ hry: RPG Vývoj: ALTAR Interactive Hlavní designer: Vladimír Chvátil...Miroslav Žák · před 4 roky
-
VISION – První článek ve SCOREZatímco v případě UFO: Aftershock jsme věděli, co nás čeká, Vision byl...Miroslav Žák · před 4 roky
Žádný přidaný externí odkaz.
Komentáře (0)
Nemáte účet?
Jako registrovaný a přihlášený uživatel můžete tuto hru nejen ohodnotit, ale také k ní napsat komentář, diskutovat o ní, nebo ji zařadit do některého ze seznamů.