Status hry

Zrušenocz

Datum vydání

2003

Vývojář

ALTAR Interactive

Vision

Vision

Vision běžel na vylepšeném enginu, který byl použit v UFO:Aftermath. Na první pohled byste to ale do něj...

Žánr hry

RPG

Platforma

Windows PC

Typ hry

Plná hra

Multiplayer

Ne


 1 se líbí


Sbírky

Pro přidávaní do sbírek se prosím přihlašte.

Popis hry

Vision běžel na vylepšeném enginu, který byl použit v UFO:Aftermath. Na první pohled byste to ale do něj opravdu neřekli. Barvy byly pestré a vše bylo pěkně nastíněné, ne jako v UFU, kde je všechno ponuré a šedivé. Vision byl vytvořený jako hra na vysoké grafické úrovni a herní systém, zejména v bojové části hry, dokázal navodit dokonalou atmosféru spolupráce postaviček. Boj v této hře je skutečně realistický. Všechny pohyby a údery vypadají opravdu skvěle. Když na vás naběhne partička kostlivců, z toho dva mají brnění a jeden je lilipután, nastává pro vás opravdu problém. To byste nevěřili, jak vás dokáže takový malý kostlivec polechtat na ledvinách. Je totiž nižší a vy vykrýváte jen standardní údery nepřátelských obrněných kostlivců. Máte tedy problém a rázem ho musíte řešit.

Informace v bodech:

-Bezkonkurenční vizualizace představující inverzní kinematiku v reálném čase prostřednictvím animace spolu s realistickými 3D modely, texturami a osvětlením
-Dynamické a vzrušující souboje s různými zbraněmi, kouzly a bojovými styly; pokročilá umělá inteligence plně využívající v boji trojrozměrné prostředí
-Vysoce umělecký, soudržný design levelů povzbuzující k tvořivým strategiím.
-Fresh take on fantasy setting s věrným chováním jak vaší skupiny, tak nepřátel; malleable characters give your party a unique dynamic
-Mód „Vnitřního pohledu“(# v originále“Inner sight“#), který odhaluje skrytou magii, cryptic meanings a propracované souvislosti vizuálně ohromujícím způsobem
-Pořádný příběh s otočkami a překvapeními communicated skrz videa ve hře (#in-game cinematics#) a větvený systém dialogů
-Rozsáhlý systém magických předmětů a dovedností; nepřátelé sahající od ohebných víl po ohromové ogry

Na hře Vision pracoval od roku 2001 malý interní tým ALTAR Interactive pod vedením Vladimíra Chvátila. Hra byla vyvíjena celkem 4 roky a při zrušení byla ve fázi preprodukce. Zajímavosti byl Animační systém real time inverzní kinematika. Který ve hře vypadal opravdu úžasně. Díky tomuto systému souboje vypadali opravdu reálně a postavy se při bitvě chovali jinak když hráč bojoval s malým protivníkem a nebo obrem. ALTARu se povedlo najat agenta Octagon Entertainment, který měl za úkol najít vydavatele. Octagon Entertainment po 3x měsících, placené preprodukce nebyl schopen najít vydavatele. A poté byl bohužel vývoj ukončen.

Pomozte nám s obsahem

Víte věci, co my ne? Chcete doplnit obsah ve hře? Budeme rádi když nám pomůžete.

Doplnit informace

Logo hry

vision

Art works (23)
Články(11)

Komentáře (0)

Nemáte účet?

Jako registrovaný a přihlášený uživatel můžete tuto hru nejen ohodnotit, ale také k ní napsat komentář, diskutovat o ní, nebo ji zařadit do některého ze seznamů.

Přihlásit/Registrovat

Podobné hry