Poslední články

Swigridova kletba – recenze
Možná si vzpomenete na rok 1995 a adventuru Mise Quadam. Autorem této hry byla firma Agawa a jejich prvotina byla… no řekněme prvotina. Začátky jsou vždycky těžké, že. Za rok...
Miroslav Žák – 23/06/2017

Swigridova kletba – Příběh
Smečka vlků si nelítostně vybírala ze tří posledních ovcí, které ještě zbyly na travou porostlém břehu moře. Pak se jeden z nich rozběhl k jehněti, které stálo takřka u samého...
Miroslav Žák – 23/06/2017

Husita – Upgrade
Návod na to jak správně provést UPGRADE…Napřed to stahujte zde Pokud se vám stahování nebude dařit, zkuste to zdeNávod: Stáhněte a spusťte program UPGR_HUS.EXE. Program najde adresář (složku) s nainstalovanou...
Miroslav Žák – 23/06/2017

Husita – Recenze
Popis Hry:Hra je opět real-time typu, byl ovšem kladen mnohem větší důraz na strategii i na akčnost soubojů. V programu nejde jen o to postavit co největší základnu a co...
Miroslav Žák – 23/06/2017

Gumboy Tournament – Preview
Gumboy Tournament je pokračováním úspěšné hry Gumboy z roku 2006 od týmu Cinemax (Ve stínu havrana, State of War).Gumboy se vám hned na začátku představí jakou gumový míček, který se...
Miroslav Žák – 23/06/2017

Dva nové projekty od FUTURE Games
Future Games patří rozhodně mezi naše nejvlivnější adventurové firmy. Mají za sebou tituly jako Posel smrti, NIBIRU, nebo Reprobates… V poslední době se orientují také na vydavatelskou a distribuční činnost. Možná...
Miroslav Žák – 22/06/2017

Válka dostane nové jméno… ArmA 2
Letošní Invex přesunul herní vydavatele a vývojáře z pavilonu „D“ do menšího „X“. No holt dnes masovému Counter-Strike se bohužel musí ustupovat… Na štěstí v deset hodin ráno ještě nikde...
Miroslav Žák – 22/06/2017

Rozhovor – Original War (SCORE)
Dobré hry už nějaký čas pocházejí nejen ze západu, ale i z východu a také ze středu Evropy. Důkazem toho může být i nová strategie Original Wars od české firmy Altar...
Miroslav Žák – 22/06/2017

Rozhovor – Jiří Rýdl
Jiří Rýdl pod lupouJak probíhal den dokončení Original War? Na to a více se ptal Jiří Janeš – redaktor OWAR Centra…OWC: Jak jste se dostával do světa her? Do světa, který...
Miroslav Žák – 22/06/2017

Rozhovor – First Reality Developer Studio
Ahoj, můžeš se představit našim čtenářům a říci něco o týmu First Reality Developer Studio?Ahoj, jmenuji se Jan Pilný, je mi 21 let, na internetu mě najdete pod nickem hanser...
Miroslav Žák – 22/06/2017

El Matador – Informace
El Matador je taktická 3D akce z pohledu třetí osoby, při které budete bojovat jako americký agent DEA proti nakromafii v prostředí Jižní Ameriky, konkrétněji v Kolumbiji. Podle vývojářů by...
Miroslav Žák – 22/06/2017

Co bude s Plastic Reality?
Objevují se spekulace o tom, že po dokončení EL MATADOR nebude tým pracovat na novém projektu. Nechceme nějak strašit a už rozhodně spekulovat, ale pokud Plastic Reality nebude pracovat na...
Miroslav Žák – 21/06/2017

Rozhovor – Plastic Reality Technologies
Dobrý den, můžete se představit a povědět nám, v jaké funkci jste pracoval v Plastic Reality Technologies?Jmenuji se Petr Smílek a na všech projektech v Plasticu jsem pracoval jako hlavní programátor/team leader...
Miroslav Žák – 21/06/2017

Future Games – Noční hlídka
Jejich obchodní divize uzavřela pro Českou a Slovenskou republiku exkluzivní smlouvu s firmou Novyi Disk na vydání taktického RPG Noční hlídka (Night Watch) podle stejnojmenného románu Sergeje Lukjaněnka, k čemuž...
Miroslav Žák – 21/06/2017

O vývojáři CINEMAX
CINEMAX figuruje na českém trhu jako významný vývojář a producent počítačových her. Již před rokem 1998 se náš tým věnoval vývoji her. Začátky našich vývojářských aktivit spadají až do doby...
Miroslav Žák – 21/06/2017

GUMPANELA ENTERTAINMENT PŘEDSTAVUJE REFUSION
První opravdové spojení plnohodnotné střílečky z perspektivy vlastního pohledu (FPS) a plnohodnotné strategie (RTS).Praha, Česká republika, 16. ledna 2007. Nezávislé vývojářské studio Gumpanela Entertainment dnes oznámilo vývoj REFUSION – první...
Miroslav Žák – 21/06/2017

Refusion – Příběh Skoromanů
PrologV minulosti jsme zažili vleklou „Velkou válku“. Takovou, která sama vymazala vlastní příčiny. Byla tak dlouhá a ničivá, že už ani nejsme schopni říct, jak a kdy vlastně začala. Zabíjeli...
Miroslav Žák – 21/06/2017

Refusion – Příběh lidí
PrologPřed miliony let, někdy kolem roku 2006, jeden z tehdy velkých a významných národů zahájil ambiciózní plán na ovládnutí vesmírného prostoru. Prvního cíle se podařilo dosáhnout po patnácti letech, kdy...
Miroslav Žák – 21/06/2017

První screenshoty ze hry Refusion
Ondřej Urban, zakladatel Gumpanela Entertainment říká o vývoji hry Refusion:„Máme radost z toho, jak postupují práce na našem projektu. Náš tým vytvořil rozlehlý živoucí herní svět, v němž hráči –...
Miroslav Žák – 21/06/2017

Rozhovor Gumpanela Entertainment o hře Refusion
Na české herní scéně vzniká spousta zajímavých projektů. Některé jsou známy již déle, některé jsou do poslední chvíle pilně tajeny. Mě nyní zajímá projekt, který je ohlášen již dlouho a...
Miroslav Žák – 21/06/2017

Future Games – Historie
Historie a současnost Firmy Future Games, s. r. o.:Firma Future Games, s. r. o. byla založena 14. června 1999. Hlavní náplní činnosti firmy v té době byl vývoj počítačových her...
Miroslav Žák – 19/06/2017

Nová pecka od Future Games: Reprobates (Zatracenci)
TISKOVÁ ZPRÁVASpolečnost Future Games, s. r. o. v roce 2005 celosvětovým vydáním adventure NIBIRU navázala na předcházející úspěchy na mezinárodním distribučním poli, které se jí povedlo docílit s horrorovým titulem...
Miroslav Žák – 19/06/2017

S čím přijde Mindware?
Zde vám přinášíme úryvek s rozhovoru na http://www.phoronix.com o COLD WAR. V poslední otázce MINDWARE trochu naznačuje co plánuje v nejbližší době.Phoronix: I když bylo Mindware studios založeno už v...
Miroslav Žák – 19/06/2017

Mindware historie
Co bylo na začátku?Na začátku začal Mindware vyvíjet masivní online střílečku MindHack kombinující osvědčené prvky z first-person akcí a různých MMORPG, kde vylepšujete svůj stálý charakter a můžete komunikovat s...
Miroslav Žák – 19/06/2017

Ruský příběh, jak to bylo
Rok 2001. Sovětský svaz je v krizi, zatímco Spojené státy prosperují. Tím důvodem je alaskit, nerost zelené barvy, katalyzátor studené fúze, pojmenovaný podle místa, kde byl nalazen – Aljašky. A...
Miroslav Žák – 19/06/2017

Americký příběh, jak to bylo
Rusko sužují velké ekonomické problémy. Vědecká expedice pod patronátem OSN má za úkol nalézt na Sibiři přírodní zdroje, které by mohly Rusku pomoci. To, co zde naleznou, by nikdo nečekal....
Miroslav Žák – 19/06/2017

Arabský příběh, jak to bylo? – Original War
Jakým způsobem se Arabové dozvěděli o existenci EONu, přístroje neznámého původu, jež vlastní americká vláda, a který přenáší cokoli, co je do něj vloženo hluboko do minulosti, není jasné. Jisté...
Miroslav Žák – 19/06/2017

Original War – historie oficiálního webu
Všem, kteří Owar opravdu milují a vědí o něm skoro vše. Určitě vás potěší tahle historická verze webu, na které máte první chvíle vývoje této obdivuhodné hry. Vzpomeňte si jaké...
Miroslav Žák – 19/06/2017

Studie o EONu – mimozemský stroj na cestovaní v čase
Historie EONu sahá do vzdálené první světové války. Na jejím konci v roce 1919 byl nalezen v oblasti poblíž místa dopadu Tunguzského meteoritu. EON objevil jeden z amerických plukovníků Emerson....
Miroslav Žák – 19/06/2017

Vývojářský deník – UFO: Aftermath 11
Můj milý deníčkuDnes jsem trochu zaspal a hraní Warcraft III do dvou do rána mi k brzkému probuzení rozhodně nepomohlo. Věděl jsem, že musím napsat ten zatracený deník vývojáře, takže jsem...
Miroslav Žák – 18/06/2017