Články
Slovenská strategie Forgotten But Unbroken je nyní dostupná na Steamu
Čekání je u konce! Slovenské studio...
Miroslav Žák – 18/11/2024
Křest knihy Umění klasických adventur s rozsáhlou kapitolou o českých hrách
V minulém týdnu vyšel očekávaný český...
Michael Petr – 18/11/2024
Prozkoumávání Čech: Je to realita, nebo jen fantazie?
Svět hry Kingdom Come: Deliverance II...
Miroslav Žák – 17/11/2024
Poslední články
Překlad z HomeLAN kde probíhalo Interview s Jiří Rýdlem a Vláďou Chvátilem
Po dlouhém očekávání uvedení taktické a strategické hry UFO: Aftermath v loňském roce se vývojáři z ALTAR Interactive pustili do jiného žánru – fantasy RPG s názvem Vision. HomeLAN dostal...
Miroslav Žák – 18/06/2017
Překlad z RPG Valut kde probíhalo Interview s Vláďou Chvátilem
Překlad z RPG Valut kde probíhalo Interview s Vláďou Chvátilem.Jonric: (#Considering Vision in overview#), jaký druh hry jste si určili že vytvoříte, a jakou herní zkušenost máte v plánu poskytnout?(#skřííííp#)Vlada...
Miroslav Žák – 18/06/2017
Překlad z fóra Ufo:Aftermath o bojovém systému Vision
Vláďa Chvátil, vedoucí designér hry, napsal pár vysvětlení bojového systému na UFO Aftermath fóru. A my jsme vám ho přeložili 🙂Ahoj,Jmenuji se Vláďa a jsem vedoucí designér Vision. Děkuji za...
Miroslav Žák – 18/06/2017
Příběh VISION – Become a Hero
Název: VISION Typ hry: RPG Vývoj: ALTAR Interactive Hlavní designer: Vladimír Chvátil Datum vydání: NeznámoPříběh o ztracené milence je posazen do dvou časových rovin, vzdálené od sebe stovky let! Cestou...
Miroslav Žák – 18/06/2017
VISION – První článek ve SCORE
Zatímco v případě UFO: Aftershock jsme věděli, co nás čeká, Vision byl zahalen tajemstvím. Jako správní visionáři jsme věděli, že se jedná o fantasy RPG na nové technologii. Detaily vytasíme...
Miroslav Žák – 18/06/2017
Fish Fillets 2 – Recenze
Historie neuškodí…Věřím, že málokdo ze čtenářů slyší o rybičkách poprvé. Jakby taky, když byl první díl (1998) po úspěšné prodejnosti uvolněn jako freeware (prosinec 2002). Dočkal se obrovského počtu downloadů a vyšel...
Miroslav Žák – 18/06/2017
Fish Fillets 2 – Rozhovor
Ahoj Vláďo, mohl bys nám něco prozradit o připravovaném pokračování Fish Fillets?Kdybych odpověděl ne, tak by to byl asi dost krátký rozhovor, že? :o)Trošku nám přibliž příběh. Půjde opět o...
Miroslav Žák – 18/06/2017
FISH FILLETS 2 – Preview
Pokračování nejlepší české logické hry, která kdy u nás vznikla, se rychle blíží. Vydání tohoto titulu se k nám žene opravdu sedmimílovými botami. Vždyť FISH FILLETS 2 na svůj vývoj čítá...
Miroslav Žák – 17/06/2017
Návštěva v ALTAR Games
Přijeli jsme na pozvání Vládi Chvátila, jež nám prezentoval FISH FILLETS 2.Co tedy přinese FF2 oproti jedničce? Jedna z prvních věcí, která vás překvapí (brzy si na ni však zvyknete), je...
Miroslav Žák – 13/06/2017
DEVELOPER POINT 2006
Všichni určitě víte, že letošní INVEX přinesl docela velké změny. Krom toho, že herní průmysl nebyl v největším pavilonu „Z“, tak vás taky mohl mile překvapit stánek IDEA Games a...
Miroslav Žák – 13/06/2017
Alpha Prime – Druhy postav
Níže je uveden seznam hlavních druhů postav, které potkáš ve hře. Spadají do tří základních kategorií: Jednak jsou tu roboti, nezávislé jednotky s více či méně lidským chováním. Dále tu...
Miroslav Žák – 13/06/2017
Alpha Prime – Recenze
Čeští vývojáři se už na světové scéně několikrát blýskli. Nyní se o to opět snaží Black Element Software se svým novým akčním dílkem Alpha Prime. My, jako správní vlastenci, jsme...
Miroslav Žák – 13/06/2017
Rozhovor s Black Element Software
Dnes se budu ptát Radka Volfa z Black Element Software na zákulisí pražského týmu, který pracuje na sci-fi akci Alpha Prime a má na svém kontě už celkem dva tučné...
Miroslav Žák – 13/06/2017
Shade: Wrath of angels tým
Toto je první vývojářský deníček ze série Shade: Hněv Andělů, který vám dovolí proniknout do mysli týmu, který jej vyvíjel v Cenega Publushing.Pro každého z vás, kdo možná nejste seznámeni...
Miroslav Žák – 13/06/2017
Black Element Software – Hněv pražských andělů
Zakladatelé vývojářské společnosti Black Element Software Radek Volf, Filip Doksanský a Petr Kadleček se seskupili již roku 1998 (už v té době také započali práce na enginu pro hru Shade)....
Miroslav Žák – 13/06/2017
Zkušenosti s UFO: Afterlight 3. díl
Moje nové laserové pušky fungovaly proti robotům úžasně. Můj tým noobů, které obvykle posílám na robotí mise, se dostal pod pěkný tlak, když potkali roboty s dvojitými raketomety. Podruhé bez...
Miroslav Žák – 12/06/2017
Zkušenosti s UFO: Afterlight 2. díl
Expandoval jsem příliš pomalu, protože jsem do buginy dal jen jednoho vědce a netušil jsem, co mám dělat. Vaší počáteční prioritou by mělo být palivo a ochrana potrubí. K mému...
Miroslav Žák – 12/06/2017
Zkušenosti s UFO: Afterlight 1. díl
ALTAR Games: „Diablo22 je nizozemský fanoušek, který popsal své zkušenosti s UFO: Afterlight na UFO fóru. Je to velmi čtivé a zajímavé vyprávění a my vám sem s radostí přinášíme...
Miroslav Žák – 12/06/2017
UFO Afterlight – preview
Nedávno jsem se vydal do České republiky a během pobytu jsem měl šanci zahrát si očekávané UFO: Afterlight. Hra se odehrává na Marsu, pár lidí tam směřuje s úkolem změnit...
Miroslav Žák – 12/06/2017
UFO Afterlight – Plakát a pozadí
Miroslav Žák – 12/06/2017
S čím přijde UFO:AFTERLIGHT
Myslím, že pokud nepatříte k hardcore hráčům, tak vás změny v novém dílu UFO: Afterlight opravdu potěší a přesvědčí, abyste si tento titul sehnali. O co tedy půjde? Hráč bude...
Miroslav Žák – 12/06/2017
UFO: Afterlight – Oficiální zpráva
UFO: Afterlight už zná svého vydavatele. Stala se jím CENEGA PUBLISHING, u které se dalo předvídat, že se stane vydavatelem i u třetího dílu série UFO. Předešlé díly UFO: Aftermath...
Miroslav Žák – 12/06/2017
UFO: Afterlight nový projekt ALTAR Games
UFO: Afterlight (pracovní název) je pokračování série UFO:Aftermath a UFO:Aftershock, který vám přinese úplně nový pohled na příběh Aftershocku, tentokrát osamocených lidských obyvatel Marsu.Přednosti hraní*kombinace globální strategie a taktických misí...
Miroslav Žák – 12/06/2017
Radim „Rumun“ Křivánek o UFO: Afterlight
Připravil jsem pro vás rozhovor o třetím dílu UFA. Na otázky odpovídal Radim „Rumun“ Křivánek, který je vedoucím projektu UFO:Afterlight týmu ALTAR Games . MYdla: Můžeš se našim čtenářům představit a...
Miroslav Žák – 12/06/2017
Martin Klíma o konci ALTAR Interactive – (článek LEVEL)
S Martinem Klímou, spoluzakladatelem brněnského „deskového“ Altaru, jsme si povídali o zániku ALTAR Interactive již před Vánocemi. Jako člověk, který vedl vývoj obou dílů UFA, Fish Fillets i Original war,...
Miroslav Žák – 12/06/2017
Funkce v bývalém Altar Interactive
Mgr. Martin Klíma, výkonný ředitelK prácí využívá: C++, MS Office, Opera Účast na projektech: Dračí doupě, Fish Fillets, Original War, UFO: Aftermath Odpočívá se: svojí rodinouMgr. Vladimír Chvátil, hlavní designerK...
Miroslav Žák – 12/06/2017
Kdo patřil k ALTAR Interactive s.r.o. – 2. díl
Druhý díl kdo patřil do ALTAR Interactive. Radim Křivánek Studoval informatiku na brněnské Masarykově univerzitě. V roce 1995 je spolu s Vláďou Chvátilem zakladatelem klubu „Brněnského klubu deskových a karetních her“....
Miroslav Žák – 12/06/2017
Vtipy o ALTAR Interactive
Miroslav Žák – 12/06/2017
Vzestupy a pády ALTAR Interactive: Přehled klíčových milníků
Historie českého herního studia ALTAR začíná v roce 1989, kdy Martin Klíma se svými přáteli vytvořil legendární hru Dračí doupě a založil nakladatelství ALTAR. Společně s vývojáři z Brna, včetně...
Miroslav Žák – 12/06/2017
Kdo patřil k ALTAR Interactive s.r.o. – 1. díl
Když jsem přemýšlel nad zánikem ALTAR Interactive, napadlo mne, kolik lidí v této firmě za celou dobu existence pracovalo. Asi dost. Myslím si ovšem, že všichni co se kdy v...
Miroslav Žák – 12/06/2017