Články
Přihlaste svou hru na Indie Cup Europe’24
Tým Indie Cup oznámil další ročník...
Michael Petr – 18/04/2024
Vigor od Bohemia Interactive zamíří také na PC
V reakci na četné dotazy fanouškovské...
Miroslav Žák – 17/04/2024
Poslední články
S čím přijde UFO:AFTERLIGHT
Myslím, že pokud nepatříte k hardcore hráčům, tak vás změny v novém dílu UFO: Afterlight opravdu potěší a přesvědčí, abyste si tento titul sehnali. O co tedy půjde? Hráč bude...
Miroslav Žák – 12/06/2017
UFO: Afterlight – Oficiální zpráva
UFO: Afterlight už zná svého vydavatele. Stala se jím CENEGA PUBLISHING, u které se dalo předvídat, že se stane vydavatelem i u třetího dílu série UFO. Předešlé díly UFO: Aftermath...
Miroslav Žák – 12/06/2017
UFO: Afterlight nový projekt ALTAR Games
UFO: Afterlight (pracovní název) je pokračování série UFO:Aftermath a UFO:Aftershock, který vám přinese úplně nový pohled na příběh Aftershocku, tentokrát osamocených lidských obyvatel Marsu.Přednosti hraní*kombinace globální strategie a taktických misí...
Miroslav Žák – 12/06/2017
Radim „Rumun“ Křivánek o UFO: Afterlight
Připravil jsem pro vás rozhovor o třetím dílu UFA. Na otázky odpovídal Radim „Rumun“ Křivánek, který je vedoucím projektu UFO:Afterlight týmu ALTAR Games . MYdla: Můžeš se našim čtenářům představit a...
Miroslav Žák – 12/06/2017
Martin Klíma o konci ALTAR Interactive – (článek LEVEL)
S Martinem Klímou, spoluzakladatelem brněnského „deskového“ Altaru, jsme si povídali o zániku ALTAR Interactive již před Vánocemi. Jako člověk, který vedl vývoj obou dílů UFA, Fish Fillets i Original war,...
Miroslav Žák – 12/06/2017
Funkce v bývalém Altar Interactive
Mgr. Martin Klíma, výkonný ředitelK prácí využívá: C++, MS Office, Opera Účast na projektech: Dračí doupě, Fish Fillets, Original War, UFO: Aftermath Odpočívá se: svojí rodinouMgr. Vladimír Chvátil, hlavní designerK...
Miroslav Žák – 12/06/2017
Kdo patřil k ALTAR Interactive s.r.o. – 2. díl
Radim Křivánek Studoval informatiku na brněnské Masarykově univerzitě. V roce 1995 je spolu s Vláďou Chvátilem zakladatelem klubu „Brněnského klubu deskových a karetních her“. Tento klub se schází ještě nyní...
Miroslav Žák – 12/06/2017
Vtipy o ALTAR Interactive
Miroslav Žák – 12/06/2017
ALTAR Interactive historie
„We Make The Rules“Všechno začalo v roce 1989. Martin Klíma studoval; byl ve třetím ročníku matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy, kdy se rozhodl, že chce vydávat D&D legálně a ne pirátské...
Miroslav Žák – 12/06/2017
Kdo patřil k ALTAR Interactive s.r.o. – 1. díl
Když jsem přemýšlel nad zánikem ALTAR Interactive, napadlo mne, kolik lidí v této firmě za celou dobu existence pracovalo. Asi dost. Myslím si ovšem, že všichni co se kdy v...
Miroslav Žák – 12/06/2017
ALTAR Interactive – vzestup a pád?
Prvním počinem ALTAR Interactive byla logická hra Fish Fillets, kterou doposud až do konce vyřešila pouze hrstka hráčů. Další hrou se stala netradiční strategie Original War. Po tomto, troufám si...
Miroslav Žák – 12/06/2017
Rozhovor o Mindware Studios s Nikolou Matouškovou
Mindware Studios nedávno dokončili hru Painkiller: Overdose. Nyní pracují na další hře. Na otázky odpovídá Nikola Matoušková, která je hlavní designer v Mindware studios.OsobníMohla bys našim čtenářům představit sebe a...
Miroslav Žák – 25/09/2008
Aquadelic GT – postmortem
Aquadelic GT byl první krabičkovou hrou studia Hammerware. Přečtěte si exkluzivní rozhovor o vývoji této hry, který náš server visiongame publikoval v 23. 12. 2007 na své předešlé verzi.V pražském...
Miroslav Žák – 23/12/2007
Rozhovor – Michael Lekovski
Tento rozhovor byl poprvé vydán v roce 2007.Mohl byste se představit našim čtenářům? V jakých studiích jste pracoval a na jakých titulech se podílel?Jmenuji Michael Lekovski a jsem podepsán pod...
Miroslav Žák – 22/06/2007
Rozhovor s Sosáci
Přinášíme vám další rozhovor. Tentokrát s freeware vývojářským týmem Sosáci, kteří sklízí velký obdiv ve vývojářských soutěžích. Dnes si budeme povídat hlavně o tom, co všechno bude obnášet připravovaný projekt...
Miroslav Žák – 21/02/2007
Rozhovor o CzechGamer.com
Dnes vám přinášíme rozhovor s Robinem, administrátorem a duchovních tvůrcem jednoho z nejnápaditějšího serverů o hrách jménem CzechGamer.com. Podívejte se na to, jak vznikl CG, a co se za ním...
Miroslav Žák – 21/02/2007
Rozhovor o HL2:Original War modifikaci
Připravil jsem pro Vás interview s alien_hunterem, vedoucím týmu AL Development. Tento tým už několik měsíců vyvíjí modifikaci pro Half-life 2 z prostředí světa Original War. Enjoy it!MYdla: Můžeš se...
Miroslav Žák – 21/02/2007
Rozhovor o hře Inquisitor
Vážení přátelé všech her, zejména pak těch českých. Za nějakou dobu budeme svědky zrodu něčeho krásného – zrodu Inquisitora. Tuto hru vám v našem rozhovoru přiblíží scénárista a režisér týmu...
Miroslav Žák – 21/02/2007
Jak se dostal Jiří Rýdl k hernímu průmyslu
Cesta tam a zase zpátky(aneb jak jsem získal vytouženou práci v herním průmyslu)Byl jsem osloven dlouholetým fanouškem českých her Mydlou ze serveru www.visiongame.cz, abych sepsal svoje postřehy z několika let,...
Miroslav Žák – 19/02/2007
Rozhovor s Prohibited
Další mé otázky jsem směřoval na nově vzniklý tým Prohibited. Tento tým pracuje na projektu SINFUL NIGHT, který kombinuje to nejlepší z žánru adventury a RPG. A pro všechny hráče...
Miroslav Žák – 21/01/2007
Rozhovor s Romanem Návratilem o jeho hře Until I’m Gone
Rozhovor s Romanem Návratilem o jeho hře Until I’m Gone na, které aktuálně pracuje. Jeho studio se jmenuje Faraway Studios.Ahoj, zkus se prosím představit a přiblížit nám svou funkci ve...
Miroslav Žák – 20/12/2006
Rozhovor s Vláďou Chvátilem na CG
Protože mnozí z vás jste se dostali k OW až nyní, nebo jste nějakým nedopatřením tohle interview přehlédli a chcete si zavzpomínat na tuto hru prostřednictvím rozhovoru, který udělal Memphis...
Miroslav Žák – 19/06/2005