Články
Bonfire@Zlín #2 – The Horizon Seekers
Proběhlo druhé komunitní setkání Bonfire@Zlín. V...
Michael Petr – 01/05/2024
Gray Zone Warfare vychází v předběžném přístupu na Steamu
Již zítra (30. dubna 2024) se...
Michael Petr – 29/04/2024
Poslední články
Dva nové projekty od FUTURE Games
Future Games patří rozhodně mezi naše nejvlivnější adventurové firmy. Mají za sebou tituly jako Posel smrti, NIBIRU, nebo Reprobates… V poslední době se orientují také na vydavatelskou a distribuční činnost. Možná...
Miroslav Žák – 22/06/2017
Válka dostane nové jméno… ArmA 2
Letošní Invex přesunul herní vydavatele a vývojáře z pavilonu „D“ do menšího „X“. No holt dnes masovému Counter-Strike se bohužel musí ustupovat… Na štěstí v deset hodin ráno ještě nikde...
Miroslav Žák – 22/06/2017
Rozhovor – Original War (SCORE)
Dobré hry už nějaký čas pocházejí nejen ze západu, ale i z východu a také ze středu Evropy. Důkazem toho může být i nová strategie Original Wars od české firmy Altar...
Miroslav Žák – 22/06/2017
Rozhovor – Jiří Rýdl
Jiří Rýdl pod lupouJak probíhal den dokončení Original War? Na to a více se ptal Jiří Janeš – redaktor OWAR Centra…OWC: Jak jste se dostával do světa her? Do světa, který...
Miroslav Žák – 22/06/2017
Rozhovor – First Reality Developer Studio
Ahoj, můžeš se představit našim čtenářům a říci něco o týmu First Reality Developer Studio?Ahoj, jmenuji se Jan Pilný, je mi 21 let, na internetu mě najdete pod nickem hanser...
Miroslav Žák – 22/06/2017
El Matador – Informace
El Matador je taktická 3D akce z pohledu třetí osoby, při které budete bojovat jako americký agent DEA proti nakromafii v prostředí Jižní Ameriky, konkrétněji v Kolumbiji. Podle vývojářů by...
Miroslav Žák – 22/06/2017
Co bude s Plastic Reality?
Objevují se spekulace o tom, že po dokončení EL MATADOR nebude tým pracovat na novém projektu. Nechceme nějak strašit a už rozhodně spekulovat, ale pokud Plastic Reality nebude pracovat na...
Miroslav Žák – 21/06/2017
Rozhovor – Plastic Reality Technologies
Dobrý den, můžete se představit a povědět nám, v jaké funkci jste pracoval v Plastic Reality Technologies?Jmenuji se Petr Smílek a na všech projektech v Plasticu jsem pracoval jako hlavní programátor/team leader...
Miroslav Žák – 21/06/2017
Future Games – Noční hlídka
Jejich obchodní divize uzavřela pro Českou a Slovenskou republiku exkluzivní smlouvu s firmou Novyi Disk na vydání taktického RPG Noční hlídka (Night Watch) podle stejnojmenného románu Sergeje Lukjaněnka, k čemuž...
Miroslav Žák – 21/06/2017
O vývojáři CINEMAX
CINEMAX figuruje na českém trhu jako významný vývojář a producent počítačových her. Již před rokem 1998 se náš tým věnoval vývoji her. Začátky našich vývojářských aktivit spadají až do doby...
Miroslav Žák – 21/06/2017
GUMPANELA ENTERTAINMENT PŘEDSTAVUJE REFUSION
První opravdové spojení plnohodnotné střílečky z perspektivy vlastního pohledu (FPS) a plnohodnotné strategie (RTS).Praha, Česká republika, 16. ledna 2007. Nezávislé vývojářské studio Gumpanela Entertainment dnes oznámilo vývoj REFUSION – první...
Miroslav Žák – 21/06/2017
Refusion – Příběh Skoromanů
PrologV minulosti jsme zažili vleklou „Velkou válku“. Takovou, která sama vymazala vlastní příčiny. Byla tak dlouhá a ničivá, že už ani nejsme schopni říct, jak a kdy vlastně začala. Zabíjeli...
Miroslav Žák – 21/06/2017
Refusion – Příběh lidí
PrologPřed miliony let, někdy kolem roku 2006, jeden z tehdy velkých a významných národů zahájil ambiciózní plán na ovládnutí vesmírného prostoru. Prvního cíle se podařilo dosáhnout po patnácti letech, kdy...
Miroslav Žák – 21/06/2017
První screenshoty ze hry Refusion
Ondřej Urban, zakladatel Gumpanela Entertainment říká o vývoji hry Refusion:„Máme radost z toho, jak postupují práce na našem projektu. Náš tým vytvořil rozlehlý živoucí herní svět, v němž hráči –...
Miroslav Žák – 21/06/2017
Rozhovor Gumpanela Entertainment o hře Refusion
Na české herní scéně vzniká spousta zajímavých projektů. Některé jsou známy již déle, některé jsou do poslední chvíle pilně tajeny. Mě nyní zajímá projekt, který je ohlášen již dlouho a...
Miroslav Žák – 21/06/2017
Future Games – Historie
Historie a současnost Firmy Future Games, s. r. o.:Firma Future Games, s. r. o. byla založena 14. června 1999. Hlavní náplní činnosti firmy v té době byl vývoj počítačových her...
Miroslav Žák – 19/06/2017
Nová pecka od Future Games: Reprobates (Zatracenci)
TISKOVÁ ZPRÁVASpolečnost Future Games, s. r. o. v roce 2005 celosvětovým vydáním adventure NIBIRU navázala na předcházející úspěchy na mezinárodním distribučním poli, které se jí povedlo docílit s horrorovým titulem...
Miroslav Žák – 19/06/2017
S čím přijde Mindware?
Zde vám přinášíme úryvek s rozhovoru na http://www.phoronix.com o COLD WAR. V poslední otázce MINDWARE trochu naznačuje co plánuje v nejbližší době.Phoronix: I když bylo Mindware studios založeno už v...
Miroslav Žák – 19/06/2017
Mindware historie
Co bylo na začátku?Na začátku začal Mindware vyvíjet masivní online střílečku MindHack kombinující osvědčené prvky z first-person akcí a různých MMORPG, kde vylepšujete svůj stálý charakter a můžete komunikovat s...
Miroslav Žák – 19/06/2017
Ruský příběh, jak to bylo
Rok 2001. Sovětský svaz je v krizi, zatímco Spojené státy prosperují. Tím důvodem je alaskit, nerost zelené barvy, katalyzátor studené fúze, pojmenovaný podle místa, kde byl nalazen – Aljašky. A...
Miroslav Žák – 19/06/2017
Americký příběh, jak to bylo
Rusko sužují velké ekonomické problémy. Vědecká expedice pod patronátem OSN má za úkol nalézt na Sibiři přírodní zdroje, které by mohly Rusku pomoci. To, co zde naleznou, by nikdo nečekal....
Miroslav Žák – 19/06/2017
Arabský příběh, jak to bylo? – Original War
Jakým způsobem se Arabové dozvěděli o existenci EONu, přístroje neznámého původu, jež vlastní americká vláda, a který přenáší cokoli, co je do něj vloženo hluboko do minulosti, není jasné. Jisté...
Miroslav Žák – 19/06/2017
Original War – historie oficiálního webu
Všem, kteří Owar opravdu milují a vědí o něm skoro vše. Určitě vás potěší tahle historická verze webu, na které máte první chvíle vývoje této obdivuhodné hry. Vzpomeňte si jaké...
Miroslav Žák – 19/06/2017
Studie o EONu – mimozemský stroj na cestovaní v čase
Historie EONu sahá do vzdálené první světové války. Na jejím konci v roce 1919 byl nalezen v oblasti poblíž místa dopadu Tunguzského meteoritu. EON objevil jeden z amerických plukovníků Emerson....
Miroslav Žák – 19/06/2017
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 11
Můj milý deníčkuDnes jsem trochu zaspal a hraní Warcraft III do dvou do rána mi k brzkému probuzení rozhodně nepomohlo. Věděl jsem, že musím napsat ten zatracený deník vývojáře, takže jsem...
Miroslav Žák – 18/06/2017
Vývojářská studia v roce 2006
Rozhodl jsem se napsat menší shrnutí nejdůležitějších událostí za rok 2006, a protože se toho stalo i spoustu na přelomu roku 2005/2006, tak zde zahrnu i prosinec roku 2005, aby...
Miroslav Žák – 18/06/2017
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 10
Svoboda volbyJedním z diskutovaných témat na našem oficiálním fóru jsou taktické možnosti, respektive jejich počet. Ve skutečném světě a v některých hrách (Jagged Alliance například) mohou vojáci stát, klečet nebo ležet a...
Miroslav Žák – 18/06/2017
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 09
Hledání „svatého grálu“Vítejte u dalšího pokračování deníku vývoje UFO? Aftermath! Nejprve mi dovolte se omluvit za nedostatečné komentování všech zajímavých příspěvků na našem oficiálním fóru, ale samotný vývoj nám zabírá...
Miroslav Žák – 18/06/2017
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 08
Budiž světloTěsně před tím, než šel tento díl deníčku do tisku, došlo v naší situaci k zásadní změně: konečně se nám podařilo sehnat vydavatele. Tím se stala vám jistě dobře známá společnost...
Miroslav Žák – 18/06/2017
Vývojářský deník – UFO: Aftermath 07
Město v sítiJeště než se zaměřím na radosti a strasti provázející vývoj UFO: Aftermath, rád bych poděkoval všem přispěvovatelům oficiálního fóra na http://www.ufo-aftermath.com/, kteří nás neúnavně povzbuzují a dodávají nám tak...
Miroslav Žák – 18/06/2017