Poslední články

Dva nové projekty od FUTURE Games

Future Games patří rozhodně mezi naše nejvlivnější adventurové firmy. Mají za sebou tituly jako Posel smrti, NIBIRU, nebo Reprobates… V poslední době se orientují také na vydavatelskou a distribuční činnost. Možná...

Článek

Miroslav Žák – 22/06/2017

Válka dostane nové jméno… ArmA 2

Letošní Invex přesunul herní vydavatele a vývojáře z pavilonu „D“ do menšího „X“. No holt dnes masovému Counter-Strike se bohužel musí ustupovat… Na štěstí v deset hodin ráno ještě nikde...

Článek

Miroslav Žák – 22/06/2017

Rozhovor – Original War (SCORE)

Dobré hry už nějaký čas pocházejí nejen ze západu, ale i z východu a také ze středu Evropy. Důkazem toho může být i nová strategie Original Wars od české firmy Altar...

Rozhovory

Miroslav Žák – 22/06/2017

Jiří Rýdl

Rozhovor – Jiří Rýdl

Jiří Rýdl pod lupouJak probíhal den dokončení Original War? Na to a více se ptal Jiří Janeš – redaktor OWAR Centra…OWC: Jak jste se dostával do světa her? Do světa, který...

Rozhovory

Miroslav Žák – 22/06/2017

Rozhovor – First Reality Developer Studio

Ahoj, můžeš se představit našim čtenářům a říci něco o týmu First Reality Developer Studio?Ahoj, jmenuji se Jan Pilný, je mi 21 let, na internetu mě najdete pod nickem hanser...

Rozhovory

Miroslav Žák – 22/06/2017

El Matador

El Matador – Informace

El Matador je taktická 3D akce z pohledu třetí osoby, při které budete bojovat jako americký agent DEA proti nakromafii v prostředí Jižní Ameriky, konkrétněji v Kolumbiji. Podle vývojářů by...

Článek

Miroslav Žák – 22/06/2017

Plastic Reality Technologies

Co bude s Plastic Reality?

Objevují se spekulace o tom, že po dokončení EL MATADOR nebude tým pracovat na novém projektu. Nechceme nějak strašit a už rozhodně spekulovat, ale pokud Plastic Reality nebude pracovat na...

Článek

Miroslav Žák – 21/06/2017

Plastic Reality Technologies

Rozhovor – Plastic Reality Technologies

Dobrý den, můžete se představit a povědět nám, v jaké funkci jste pracoval v Plastic Reality Technologies?Jmenuji se Petr Smílek a na všech projektech v Plasticu jsem pracoval jako hlavní programátor/team leader...

Rozhovory

Miroslav Žák – 21/06/2017

Future Games – Noční hlídka

Jejich obchodní divize uzavřela pro Českou a Slovenskou republiku exkluzivní smlouvu s firmou Novyi Disk na vydání taktického RPG Noční hlídka (Night Watch) podle stejnojmenného románu Sergeje Lukjaněnka, k čemuž...

Článek

Miroslav Žák – 21/06/2017

O vývojáři CINEMAX

CINEMAX figuruje na českém trhu jako významný vývojář a producent počítačových her. Již před rokem 1998 se náš tým věnoval vývoji her. Začátky našich vývojářských aktivit spadají až do doby...

Článek

Miroslav Žák – 21/06/2017

Refusion

GUMPANELA ENTERTAINMENT PŘEDSTAVUJE REFUSION

První opravdové spojení plnohodnotné střílečky z perspektivy vlastního pohledu (FPS) a plnohodnotné strategie (RTS).Praha, Česká republika, 16. ledna 2007. Nezávislé vývojářské studio Gumpanela Entertainment dnes oznámilo vývoj REFUSION – první...

Článek

Miroslav Žák – 21/06/2017

Refusion

Refusion – Příběh Skoromanů

PrologV minulosti jsme zažili vleklou „Velkou válku“. Takovou, která sama vymazala vlastní příčiny. Byla tak dlouhá a ničivá, že už ani nejsme schopni říct, jak a kdy vlastně začala. Zabíjeli...

Článek

Miroslav Žák – 21/06/2017

Refusion

Refusion – Příběh lidí

PrologPřed miliony let, někdy kolem roku 2006, jeden z tehdy velkých a významných národů zahájil ambiciózní plán na ovládnutí vesmírného prostoru. Prvního cíle se podařilo dosáhnout po patnácti letech, kdy...

Článek

Miroslav Žák – 21/06/2017

Refusion

První screenshoty ze hry Refusion

Ondřej Urban, zakladatel Gumpanela Entertainment říká o vývoji hry Refusion:„Máme radost z toho, jak postupují práce na našem projektu. Náš tým vytvořil rozlehlý živoucí herní svět, v němž hráči –...

Článek

Miroslav Žák – 21/06/2017

Refusion

Rozhovor Gumpanela Entertainment o hře Refusion

Na české herní scéně vzniká spousta zajímavých projektů. Některé jsou známy již déle, některé jsou do poslední chvíle pilně tajeny. Mě nyní zajímá projekt, který je ohlášen již dlouho a...

Rozhovory

Miroslav Žák – 21/06/2017

Future Games – Historie

Historie a současnost Firmy Future Games, s. r. o.:Firma Future Games, s. r. o. byla založena 14. června 1999. Hlavní náplní činnosti firmy v té době byl vývoj počítačových her...

Článek

Miroslav Žák – 19/06/2017

Nová pecka od Future Games: Reprobates (Zatracenci)

TISKOVÁ ZPRÁVASpolečnost Future Games, s. r. o. v roce 2005 celosvětovým vydáním adventure NIBIRU navázala na předcházející úspěchy na mezinárodním distribučním poli, které se jí povedlo docílit s horrorovým titulem...

Článek

Miroslav Žák – 19/06/2017

Mindware Studios

S čím přijde Mindware?

Zde vám přinášíme úryvek s rozhovoru na http://www.phoronix.com o COLD WAR. V poslední otázce MINDWARE trochu naznačuje co plánuje v nejbližší době.Phoronix: I když bylo Mindware studios založeno už v...

Článek

Miroslav Žák – 19/06/2017

Mindware Studios

Mindware historie

Co bylo na začátku?Na začátku začal Mindware vyvíjet masivní online střílečku MindHack kombinující osvědčené prvky z first-person akcí a různých MMORPG, kde vylepšujete svůj stálý charakter a můžete komunikovat s...

Exkluzivní

Miroslav Žák – 19/06/2017

Ruský příběh, jak to bylo

Rok 2001. Sovětský svaz je v krizi, zatímco Spojené státy prosperují. Tím důvodem je alaskit, nerost zelené barvy, katalyzátor studené fúze, pojmenovaný podle místa, kde byl nalazen – Aljašky. A...

Článek

Miroslav Žák – 19/06/2017

Americký příběh, jak to bylo

Rusko sužují velké ekonomické problémy. Vědecká expedice pod patronátem OSN má za úkol nalézt na Sibiři přírodní zdroje, které by mohly Rusku pomoci. To, co zde naleznou, by nikdo nečekal....

Článek

Miroslav Žák – 19/06/2017

Arabský příběh, jak to bylo? - Original War

Arabský příběh, jak to bylo? – Original War

Jakým způsobem se Arabové dozvěděli o existenci EONu, přístroje neznámého původu, jež vlastní americká vláda, a který přenáší cokoli, co je do něj vloženo hluboko do minulosti, není jasné. Jisté...

Článek

Miroslav Žák – 19/06/2017

Original War – historie oficiálního webu

Všem, kteří Owar opravdu milují a vědí o něm skoro vše. Určitě vás potěší tahle historická verze webu, na které máte první chvíle vývoje této obdivuhodné hry. Vzpomeňte si jaké...

Článek

Miroslav Žák – 19/06/2017

eon

Studie o EONu – mimozemský stroj na cestovaní v čase

Historie EONu sahá do vzdálené první světové války. Na jejím konci v roce 1919 byl nalezen v oblasti poblíž místa dopadu Tunguzského meteoritu. EON objevil jeden z amerických plukovníků Emerson....

Článek

Miroslav Žák – 19/06/2017

UFO: Aftermath

Vývojářský deník – UFO: Aftermath 11

Můj milý deníčkuDnes jsem trochu zaspal a hraní Warcraft III do dvou do rána mi k brzkému probuzení rozhodně nepomohlo. Věděl jsem, že musím napsat ten zatracený deník vývojáře, takže jsem...

Vývojářský deník

Miroslav Žák – 18/06/2017

DEVELOPER POINT 2006

Vývojářská studia v roce 2006

Rozhodl jsem se napsat menší shrnutí nejdůležitějších událostí za rok 2006, a protože se toho stalo i spoustu na přelomu roku 2005/2006, tak zde zahrnu i prosinec roku 2005, aby...

Exkluzivní

Miroslav Žák – 18/06/2017

UFO: Aftermath

Vývojářský deník – UFO: Aftermath 10

Svoboda volbyJedním z diskutovaných témat na našem oficiálním fóru jsou taktické možnosti, respektive jejich počet. Ve skutečném světě a v některých hrách (Jagged Alliance například) mohou vojáci stát, klečet nebo ležet a...

Vývojářský deník

Miroslav Žák – 18/06/2017

UFO: Aftermath

Vývojářský deník – UFO: Aftermath 09

Hledání „svatého grálu“Vítejte u dalšího pokračování deníku vývoje UFO? Aftermath! Nejprve mi dovolte se omluvit za nedostatečné komentování všech zajímavých příspěvků na našem oficiálním fóru, ale samotný vývoj nám zabírá...

Vývojářský deník

Miroslav Žák – 18/06/2017

UFO: Aftermath

Vývojářský deník – UFO: Aftermath 08

Budiž světloTěsně před tím, než šel tento díl deníčku do tisku, došlo v naší situaci k zásadní změně: konečně se nám podařilo sehnat vydavatele. Tím se stala vám jistě dobře známá společnost...

Vývojářský deník

Miroslav Žák – 18/06/2017

UFO: Aftermath

Vývojářský deník – UFO: Aftermath 07

Město v sítiJeště než se zaměřím na radosti a strasti provázející vývoj UFO: Aftermath, rád bych poděkoval všem přispěvovatelům oficiálního fóra na http://www.ufo-aftermath.com/, kteří nás neúnavně povzbuzují a dodávají nám tak...

Vývojářský deník

Miroslav Žák – 18/06/2017