Poslední články

ALTAR Interactive logo

Martin Klíma o konci ALTAR Interactive – (článek LEVEL)

S Martinem Klímou, spoluzakladatelem brněnského „deskového“ Altaru, jsme si povídali o zániku ALTAR Interactive již před Vánocemi. Jako člověk, který vedl vývoj obou dílů UFA, Fish Fillets i Original war,...

Článek

Miroslav Žák – 12/06/2017

Funkce v bývalém Altar Interactive

Mgr. Martin Klíma, výkonný ředitelK prácí využívá: C++, MS Office, Opera Účast na projektech: Dračí doupě, Fish Fillets, Original War, UFO: Aftermath Odpočívá se: svojí rodinouMgr. Vladimír Chvátil, hlavní designerK...

Článek

Miroslav Žák – 12/06/2017

ALTAR Interactive logo

Kdo patřil k ALTAR Interactive s.r.o. – 2. díl

Radim Křivánek Studoval informatiku na brněnské Masarykově univerzitě. V roce 1995 je spolu s Vláďou Chvátilem zakladatelem klubu „Brněnského klubu deskových a karetních her“. Tento klub se schází ještě nyní...

Exkluzivní

Miroslav Žák – 12/06/2017

Vtipy o ALTAR Interactive

Článek

Miroslav Žák – 12/06/2017

ALTAR Interactive logo

ALTAR Interactive historie

„We Make The Rules“Všechno začalo v roce 1989. Martin Klíma studoval; byl ve třetím ročníku matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy, kdy se rozhodl, že chce vydávat D&D legálně a ne pirátské...

Exkluzivní

Miroslav Žák – 12/06/2017

Kdo patřil k ALTAR Interactive s.r.o. – 1. díl

Když jsem přemýšlel nad zánikem ALTAR Interactive, napadlo mne, kolik lidí v této firmě za celou dobu existence pracovalo. Asi dost. Myslím si ovšem, že všichni co se kdy v...

Exkluzivní

Miroslav Žák – 12/06/2017

ALTAR Interactive – vzestup a pád?

Prvním počinem ALTAR Interactive byla logická hra Fish Fillets, kterou doposud až do konce vyřešila pouze hrstka hráčů. Další hrou se stala netradiční strategie Original War. Po tomto, troufám si...

Článek

Miroslav Žák – 12/06/2017

Voodoo Nights

Rozhovor o Mindware Studios s Nikolou Matouškovou

Mindware Studios nedávno dokončili hru Painkiller: Overdose. Nyní pracují na další hře. Na otázky odpovídá Nikola Matoušková, která je hlavní designer v Mindware studios.OsobníMohla bys našim čtenářům představit sebe a...

Rozhovor

Miroslav Žák – 25/09/2008

Aquadelic GT

Aquadelic GT – postmortem

Aquadelic GT byl první krabičkovou hrou studia Hammerware. Přečtěte si exkluzivní rozhovor o vývoji této hry, který náš server visiongame publikoval v 23. 12. 2007 na své předešlé verzi.V pražském...

Rozhovor

Miroslav Žák – 23/12/2007

Michael Lekovski

Rozhovor – Michael Lekovski

Tento rozhovor byl poprvé vydán v roce 2007.Mohl byste se představit našim čtenářům? V jakých studiích jste pracoval a na jakých titulech se podílel?Jmenuji Michael Lekovski a jsem podepsán pod...

Rozhovor

Miroslav Žák – 22/06/2007

Rozhovor s Sosáci

Přinášíme vám další rozhovor. Tentokrát s freeware vývojářským týmem Sosáci, kteří sklízí velký obdiv ve vývojářských soutěžích. Dnes si budeme povídat hlavně o tom, co všechno bude obnášet připravovaný projekt...

Rozhovor

Miroslav Žák – 21/02/2007

CzechGamer.com

Rozhovor o CzechGamer.com

Dnes vám přinášíme rozhovor s Robinem, administrátorem a duchovních tvůrcem jednoho z nejnápaditějšího serverů o hrách jménem CzechGamer.com. Podívejte se na to, jak vznikl CG, a co se za ním...

Rozhovor

Miroslav Žák – 21/02/2007

Original war

Rozhovor o HL2:Original War modifikaci

Připravil jsem pro Vás interview s alien_hunterem, vedoucím týmu AL Development. Tento tým už několik měsíců vyvíjí modifikaci pro Half-life 2 z prostředí světa Original War. Enjoy it!MYdla: Můžeš se...

Rozhovor

Miroslav Žák – 21/02/2007

Inquisitor

Rozhovor o hře Inquisitor

Vážení přátelé všech her, zejména pak těch českých. Za nějakou dobu budeme svědky zrodu něčeho krásného – zrodu Inquisitora. Tuto hru vám v našem rozhovoru přiblíží scénárista a režisér týmu...

Rozhovor

Miroslav Žák – 21/02/2007

Jiří Rýdl

Jak se dostal Jiří Rýdl k hernímu průmyslu

Cesta tam a zase zpátky(aneb jak jsem získal vytouženou práci v herním průmyslu)Byl jsem osloven dlouholetým fanouškem českých her Mydlou ze serveru www.visiongame.cz, abych sepsal svoje postřehy z několika let,...

Exkluzivní

Miroslav Žák – 19/02/2007

ashfall

Rozhovor s Prohibited

Další mé otázky jsem směřoval na nově vzniklý tým Prohibited. Tento tým pracuje na projektu SINFUL NIGHT, který kombinuje to nejlepší z žánru adventury a RPG. A pro všechny hráče...

Rozhovor

Miroslav Žák – 21/01/2007

Until I’m Gone

Rozhovor s Romanem Návratilem o jeho hře Until I’m Gone

Rozhovor s Romanem Návratilem o jeho hře Until I’m Gone na, které aktuálně pracuje. Jeho studio se jmenuje Faraway Studios.Ahoj, zkus se prosím představit a přiblížit nám svou funkci ve...

Rozhovor

Miroslav Žák – 20/12/2006

Rozhovor s Vláďou Chvátilem na CG

Protože mnozí z vás jste se dostali k OW až nyní, nebo jste nějakým nedopatřením tohle interview přehlédli a chcete si zavzpomínat na tuto hru prostřednictvím rozhovoru, který udělal Memphis...

Rozhovor

Miroslav Žák – 19/06/2005

1
20
21
22