Článek Exkluzivní Herní laboratoř Návod Preview Recenze Rozhovor Video Vývojářský deník
Zakladatelé vývojářské společnosti Black Element Software Radek Volf, Filip Doksanský a Petr Kadleček se seskupili již roku 1998 (už v té době také započali...
Článek · Miroslav Žák · 13/06/2017Moje nové laserové pušky fungovaly proti robotům úžasně. Můj tým noobů, které obvykle posílám na robotí mise, se dostal pod pěkný tlak, když potkali...
Exkluzivní · Miroslav Žák · 12/06/2017Expandoval jsem příliš pomalu, protože jsem do buginy dal jen jednoho vědce a netušil jsem, co mám dělat. Vaší počáteční prioritou by mělo být...
Exkluzivní · Miroslav Žák · 12/06/2017ALTAR Games: „Diablo22 je nizozemský fanoušek, který popsal své zkušenosti s UFO: Afterlight na UFO fóru. Je to velmi čtivé a zajímavé vyprávění a...
Exkluzivní · Miroslav Žák · 12/06/2017Nedávno jsem se vydal do České republiky a během pobytu jsem měl šanci zahrát si očekávané UFO: Afterlight. Hra se odehrává na Marsu, pár...
Preview · Miroslav Žák · 12/06/2017Myslím, že pokud nepatříte k hardcore hráčům, tak vás změny v novém dílu UFO: Afterlight opravdu potěší a přesvědčí, abyste si tento titul sehnali....
Článek · Miroslav Žák · 12/06/2017UFO: Afterlight už zná svého vydavatele. Stala se jím CENEGA PUBLISHING, u které se dalo předvídat, že se stane vydavatelem i u třetího dílu...
Článek · Miroslav Žák · 12/06/2017UFO: Afterlight (pracovní název) je pokračování série UFO:Aftermath a UFO:Aftershock, který vám přinese úplně nový pohled na příběh Aftershocku, tentokrát osamocených lidských obyvatel Marsu.Přednosti...
Článek · Miroslav Žák · 12/06/2017Připravil jsem pro vás rozhovor o třetím dílu UFA. Na otázky odpovídal Radim „Rumun“ Křivánek, který je vedoucím projektu UFO:Afterlight týmu ALTAR Games . MYdla:...
Rozhovor · Miroslav Žák · 12/06/2017S Martinem Klímou, spoluzakladatelem brněnského „deskového“ Altaru, jsme si povídali o zániku ALTAR Interactive již před Vánocemi. Jako člověk, který vedl vývoj obou dílů...
Článek · Miroslav Žák · 12/06/2017Mgr. Martin Klíma, výkonný ředitelK prácí využívá: C++, MS Office, Opera Účast na projektech: Dračí doupě, Fish Fillets, Original War, UFO: Aftermath Odpočívá se:...
Článek · Miroslav Žák · 12/06/2017Radim Křivánek Studoval informatiku na brněnské Masarykově univerzitě. V roce 1995 je spolu s Vláďou Chvátilem zakladatelem klubu „Brněnského klubu deskových a karetních her“....
Exkluzivní · Miroslav Žák · 12/06/2017„We Make The Rules“Všechno začalo v roce 1989. Martin Klíma studoval; byl ve třetím ročníku matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy, kdy se rozhodl, že chce...
Exkluzivní · Miroslav Žák · 12/06/2017Když jsem přemýšlel nad zánikem ALTAR Interactive, napadlo mne, kolik lidí v této firmě za celou dobu existence pracovalo. Asi dost. Myslím si ovšem,...
Exkluzivní · Miroslav Žák · 12/06/2017Prvním počinem ALTAR Interactive byla logická hra Fish Fillets, kterou doposud až do konce vyřešila pouze hrstka hráčů. Další hrou se stala netradiční strategie...
Článek · Miroslav Žák · 12/06/2017Aquadelic GT byl první krabičkovou hrou studia Hammerware. Přečtěte si exkluzivní rozhovor o vývoji této hry, který náš server visiongame publikoval v 23. 12....
Rozhovor · Miroslav Žák · 23/12/2007Tento rozhovor byl poprvé vydán v roce 2007.Mohl byste se představit našim čtenářům? V jakých studiích jste pracoval a na jakých titulech se podílel?Jmenuji...
Rozhovor · Miroslav Žák · 22/06/2007Přinášíme vám další rozhovor. Tentokrát s freeware vývojářským týmem Sosáci, kteří sklízí velký obdiv ve vývojářských soutěžích. Dnes si budeme povídat hlavně o tom,...
Rozhovor · Miroslav Žák · 21/02/2007Dnes vám přinášíme rozhovor s Robinem, administrátorem a duchovních tvůrcem jednoho z nejnápaditějšího serverů o hrách jménem CzechGamer.com. Podívejte se na to, jak vznikl...
Rozhovor · Miroslav Žák · 21/02/2007Připravil jsem pro Vás interview s alien_hunterem, vedoucím týmu AL Development. Tento tým už několik měsíců vyvíjí modifikaci pro Half-life 2 z prostředí světa...
Rozhovor · Miroslav Žák · 21/02/2007Vážení přátelé všech her, zejména pak těch českých. Za nějakou dobu budeme svědky zrodu něčeho krásného – zrodu Inquisitora. Tuto hru vám v našem...
Rozhovor · Miroslav Žák · 21/02/2007Cesta tam a zase zpátky(aneb jak jsem získal vytouženou práci v herním průmyslu)Byl jsem osloven dlouholetým fanouškem českých her Mydlou ze serveru www.visiongame.cz, abych...
Exkluzivní · Miroslav Žák · 19/02/2007Další mé otázky jsem směřoval na nově vzniklý tým Prohibited. Tento tým pracuje na projektu SINFUL NIGHT, který kombinuje to nejlepší z žánru adventury...
Rozhovor · Miroslav Žák · 21/01/2007Protože mnozí z vás jste se dostali k OW až nyní, nebo jste nějakým nedopatřením tohle interview přehlédli a chcete si zavzpomínat na tuto...
Rozhovor · Miroslav Žák · 19/06/2005