Poslední články

Hidden & Dangerous 2 o 16 let později

Strategie, 3rd person akce, nebo FPS?I po 16 letech od vydání je pro mě Hidden and Dangerous 2 (HD2) jedna z nejlepších českých her. Pokud bych se zaměřil čistě na...

Recenze

Michael Petr – 09/02/2019

Ni.Bi.Ru: Posel bohů

Ni.Bi.Ru: Posel bohů – Recenze

Německý podzemní komplex v Čechách, tajný vojenský projekt a odkaz mayské civilizace. To vše od autorů úspěšného Posla Smrti.Nibiru má být novým remakem staré adventury Posel Bohů z roku 1998....

Recenze

Miroslav Žák – 30/01/2019

Arma Tactics o 5 let později

Jak slibný spin-off změnit v absolutně promarněnou příležitostPředem bych chtěl říct, že jsem fanda podobných taktických spin-off her už od doby, kdy jsem hrával Fallout Tactics: Brotherhood of Steel. (Za...

Recenze

Michael Petr – 25/01/2019

El Matador o 13 let později

Drogy, úplatky a Max Payne bez Maxe PaynaEl Matador je jedna z těch her, které na papíře znějí úplně úžasně. Hrajete za Victora Corbeta agenta DEA, který přiletí do Columbie...

Recenze

Michael Petr – 20/01/2019

Chaser o 16 let později

Honza Honič a jeho velké dobodružstvíHru Chaser jsem poprvé hrál někdy v roce 2004, když vyšla jako příloha časopisu Level. Jediné, co si tak matně pamatuji, je fakt, že jsem...

Recenze

Michael Petr – 19/01/2019

Voodoo Nights

Voodoo Nights

Určitě nemusím nikomu představovat české studio Mindware, které vede Karel Papík. Nedávno dokončili akční hru odehrávající se za studené války v Sovětském svazu.Nyní ovšem pracují na novém titulu, jenž nese...

Článek

Miroslav Žák – 21/02/2018

IDEA GAMES

Rozhovor s IDEA Games

Další rozhovor je o projektech tří nezávislými studií ALTAR games, Black Element Software a Bohemia Interactive Studio, o kterých jsme si popovídali s mluvčím IDEA Games – Jiřím Rýdlem. Většina...

Rozhovory

Miroslav Žák – 21/02/2018

machinarium

Rozhovor s Adolfem Lachmanem o umění a počítačových hrách…

Můžete se našim čtenářům představit a říct něco o tom, co děláte?Jmenuji se Adolf Lachman a od roku 2003, kdy jsem diplomoval na AVU v atelieru klas. malířských technik prof....

Rozhovory

Miroslav Žák – 12/02/2018

Oficiální reklamní předměty Kingdome come na alza.cz

Máte jedinečnou možnost koupit si tričko, kšiltovku nebo pivní korbel připravované české hry Kingdom Come: Deliverance.Odkaz na alza.cz

Článek

Miroslav Žák – 21/01/2018

Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come: Deliverance – V jakém rozlišení poběží hra na konzolích?

České RPG, které je založeno na realistice, používá k vytvoření hry CryEngine 3.8.6. Tento engine má své omezení, a proto hra poběží na každém zařízení jinak.Herní konzole mají ohlášeno toto rozlišení...

Článek

Miroslav Žák – 21/01/2018

Nové artworky z Kingdom Come: Deliverance

Nové artworky z Kingdom Come: Deliverance

České studio Warhorse dává o své hře vědět novými artworky. Podívejte se na postavy, které určitě ve hře potkáte: Zikmund Lucemburský, Svatý Václav nebo Karel IV. Vidět také můžete mapu...

Článek

Miroslav Žák – 21/01/2018

sběratelské balení Kingdom Come: Deliverance

KCD – Má českého distributora

O českou distribuci se postará firma Comgad. Ve své oficiální zprávě se můžeme dočíst, jaká bude cena, nebo jaký je oficiální popis hry. Ale představuje také sběratelskou edici Kingdom Come:...

Článek

Miroslav Žák – 21/01/2018

Ron Loo

A co hra Ron Loo nabízí podle autoru?

Adventura s netradičním a propracovaným příběhem: Netradiční příběh na tradičním pozadí – to je oč tu běží. Motiv zvláštnosti doby před vypuknutím války patří sice mezi klišé žánru fantasy, ale...

Článek

Miroslav Žák – 18/12/2017

Peregrius

Vývojářský tým Peregrius

Vývojářský tým Peregrius byl založen skupinou lidí, kteří se rozhodli vytvářet kvalitní počítačové hry. Jádro tohoto týmu v současné době představuje šest lidí s věkovým průměrem 25 let a proměnlivý...

Exkluzivní

Miroslav Žák – 18/12/2017

argo adventrure

V časopisech o Argo Adventure

Čeká vás totiž napínavý boj s časem a vyšetřování katastrofy na vesmírné stanici.… Zajímavý a kvalitní český projekt, lišící se od svých kolegů především originalitou námětu. 70% – GameStar 2/99“…na...

Článek

Miroslav Žák – 18/12/2017

Horké léto 2

Horké léto 2 – informace

Základní popis Horké léto je adventura typu point&click, oproti běžným hrám tohoto typu obsahuje navíc množství akčních scén a „her ve hře“ (poker, soutěž v pití, střílení banditů a další)....

Článek

Miroslav Žák – 18/12/2017

Argo Adventure

Argo Adventure – Konfigurace

Minimum: CPU 486, 16MB RAM, SVGA Hi-color, zvuková karta, Double speed CD ROM, Windows 95 Doporučeno: CPU Pentium, 32MB RAM, PCI SVGA 16 mil. barev, 16-bit zvuková karta, Quad speed...

Článek

Miroslav Žák – 18/12/2017

Argo Adventure

Argo Adventure – Informace

Technické provedení: Své okolí vidíte „svýma očima„, v místě kde stojíte se můžete kolem sebe otáčet a interaktivní kurzor myši vám přitom ukazuje kam můžete jít (pohyb mezi jednotlivými místy...

Článek

Miroslav Žák – 18/12/2017

tears

Základní fakta o hře Tears

Tears je nová česká RPG adventura provedená v 3D izometrickém zobrazení v prostředí středověké fantasy. Vaším úkolem bude provést politický převrat ve svém království a zíkat moc. Potkáte velké množství...

Článek

Miroslav Žák – 18/12/2017

Tears

Představení hry Tears vývojáři

Dovolujeme si vám představit „Tears“ – novou RPG-adventure hru. Jedná se o 3D RPG/adventure s izometrickým zobrazením, zasazenou do prostředí středověké fantasy. Originalita, umělá inteligence, realistické prostředí a silná dějová...

Článek

Miroslav Žák – 18/12/2017

Tears

Příběh hry Tears

Hlavní postava Ratingen je jedním z členů Velké rady, která spravuje Thrálské království. Ovšem v radě dochází čím dál častěji k rozporům. Zigid a Arkadas, další členové rady, jsou sice...

Článek

Miroslav Žák – 18/12/2017

Original war

Original War – Tipy a triky

Tipy a triky hry nejlepší hry Original War:PostavyPostavy jsou tím nejdůležitějším, co ve hře máš. Proto je nejen nutné, aby nepadly za oběť tvým taktickým experimentům, ale také aby pracovaly...

Návod

Miroslav Žák – 05/12/2017

Original war

John Macmillan – Vlastní deník 6. část

15)Mise: Konečné zúčtováníVylíčil mi situaci. Ta pro nás nevypadala zrovna růžově. Legie nějakým způsobem získala ruského vědce Kozlova, který pro ně vyvíjel siberitovou raketu, Rusové zase postavili základnu přímo na...

Článek

Miroslav Žák – 05/12/2017

Original war

John Macmillan – Vlastní deník 5. část

14)Mise: Tváří v tvářPowell mi nařídil okamžitý návrat na Alfu. Projížděl jsem právě kousek od naší základny Kapa – Delta, když se mi ve vysílačce ozvalo naléhavé volání o pomoc....

Článek

Miroslav Žák – 05/12/2017

Original war

John Macmillan – Vlastní deník 4. část

RozhodnutíJsme na Alfě a máme bílé Vánoce. Vypadá to úžasně, ale podmínky jsou příšerné. Topení se zhroutilo a teplota klesla na -12. Má to i jednu výhodu – válka dočasně...

Článek

Miroslav Žák – 05/12/2017

Original war

John Macmillan – Vlastní deník 3. část

9)Mise: Siberit!Generál Ron Harrison svému zranění podlehl. Znamenalo to pro mě velkou a bolestivou ztrátu. Ještě před svou smrtí mě povýšil na majora. Plukovník Powell byl po smrti Harrisona zvolen...

Článek

Miroslav Žák – 31/10/2017

Original war

John Macmillan – Vlastní deník 2. část

6)Mise: Pozdrav z budoucnostiNaši vědci zásluhou schopného Denise Petersona učinili zásadní objev! V tom, jak nám byly posílány zásilky přes EON, zjistili určitou zákonitost a vyvodili z toho předpoklad, že...

Článek

Miroslav Žák – 30/10/2017

Original war

John Macmillan – Vlastní deník

Rozhodl jsem se, že se pokusím ve chvílích odpočinku nějak zpětně popsat dobu od mého vstoupení do EONu (to jsem ještě zdaleka netušil, co všechno mne čeká) až do dnešního...

Článek

Miroslav Žák – 30/10/2017

Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come: Deliverance – Vlastnosti hry

REALISMUSPíše se rok 1403 a Čechy bohaté na kulturu, stříbro a rozlehlé hrady se nacházejí v samém srdci Evropy. Hra je založena na pravdivém příběhu králů, jejich dědiců, samotného království, obléhání...

Článek

Miroslav Žák – 06/10/2017

Moonfall

Fishcow studio – Informace

Fishcow studio bylo spuštěno Martiny Bačem a Horváthem již v roce 2011 a brzy se dostalo mezi užší slovenskou vývojářskou špičku. První herní kousek, který se jmenoval Gomo, jistě zkušeným hráčům...

Článek

Miroslav Žák – 06/10/2017

1
25
26
27
28
29
34