Článek

Octagon Entertainment a ALTAR Interactive odhalují nové RPG

Octagon Entertainment, vedoucí agentura v (#interaktivním; aargh#) zábavním průmyslu, dnes oznámila exkluzivní smlouvu o zastoupení ALTAR Interactive při hledání celosvětového vydavatele pro dříve neohlášenou RPG Vision, která má být hotova ke konci roku 2005.

Vision je další velký krok kupředu ve vývoji moderních RPG. Výjimečná grafika, chování NPC věrné životu a citlivě vyladěná rovnováha mezi čistou akcí a hlubokým vývojem příběhu jsou podstatnými prvky, které hru udělají neodolatelnou pro fanoušky RPG.

Octagon jsou velmi potěšeni pracovat se hrou, která je podporována tak zkušeným vývojovým týmem. Nadání ALTARu je zřejmé v základně, kterou vytvořili pro Vision,“ řekl Kirk Owen, prezident Octagon Entertainment. „Animace jsou vynikající a úroveň designu je výborná. Tahle hra vás opravdu poblázní.

Vítáme tuto příležitost pracovat s vedoucí agenturou v zábavním softwaru,“ řekl pan Martin Klíma, ředitel ALTAR Interactive. „Dovoluje nám to koncentrovat se na kreativní stranu vývoje a současně máme jistotu, že budeme mít ten nejlepší možný obchod.

Hlavní rysy:

  • Bezkonkurenční vizualizace představující inverzní kinematiku v reálném čase prostřednictvím animace spolu s realistickými 3D modely, texturami a osvětlením
  • Dynamické a vzrušující souboje s různými zbraněmi, kouzly a bojovými styly; pokročilá umělá inteligence plně využívající v boji trojrozměrné prostředí
  • Vysoce umělecké, soudržný design levelů povzbuzující k tvořivým strategiím.
  • Fresh take on fantasy setting s věrným chováním jak vaší skupiny, tak nepřátel; malleable characters give your party a unique dynamic
  • Mód „Vnitřního pohledu“(# v originále“Inner sight“#), který odhaluje skrytou magii, cryptic meanings a propracované souvislosti vizuálně ohromujícím způsobem
  • Pořádný příběh s otočkami a překvapeními communicated skrz videa ve hře (#in-game cinematics#) a větvený systém dialogů
  • Rozsáhlý systém magických předmětů a dovedností; nepřátelé sahající od ohebných víl po ohromové ogry

Založen roku 1993, Octagon Entertainment sjednává finanční, licenční a distribuční smlouvy pro vývojáře a vydavatele počítačových her po celém světě. V současnosti Octagon zastupuje tituly jako Painkiller, Gangland nebo Celtic Kings: The Punic Wars, který je vydáván v severní Americe pod názvem Nemesis of the Roman Empire.

ALTAR Interactive byl založen v roce 1997 partnery nakladatelství ALTAR, vydavatele „papírových(#pen-and-paper#)“ RPG. ALTAR interactive je zasvěcen čistě vývoji her a do dneška dokončili tři hry: Veselou logickou hru Fish Fillets (1998), kritiky oceňovaný mix RTS a RPG Original War (2001) a taktickou válečnou hru s malým týmem a alieny(#<-tohle fakt nejsem schopný přeložit…#) Ufo Aftermath (2003). Vedle Vision současně pracuje na další prozatím neohlášené hře.

(#menší poznámka: překlad je chabý obzvláště v části „hlavní rysy“(což je samo o sobě takové divné), tak doufám že zapojíte fantazii a prominete mi to…#)

České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.

Komentáře(0)

Nejsou k dispozici žádné komentáře.

Nemáte účet?

Jako registrovaný a přihlášený uživatel můžete tuto hru nejen ohodnotit, ale také k ní napsat komentář, diskutovat o ní, nebo ji zařadit do některého ze seznamů.

Přihlásit/Registrovat