Pošepného nám. 2022, Praha, 148 00
Tel.: +420 272 921 332
E-mail: info@orangefactory.cz
Cíl studia
Student měl být schopen vymyslet téma i ideu hry, zvolit vhodný interface a všechny herní prvky. Gamedesign je postaven tak, aby herní principy dokázali studenti využít jak pro tvorbu her určených čistě k zábavě, tak pro tvorbu her s dalším posláním (reklama/marketing, gamifikace v managementu, vzdělávací hry, atd.).
Studijní plán
Předměty pro Gamedesign – Gamedesign, Počítačová grafika, Výtvarná příprava, Kresba, Storytelling, Základy programování her, Gamifikace, 3D tvorba
Společné předměty – Rétorika a stylistika, Anglický jazyk, Dějiny vizuální kultury a estetické vnímání, Teorie a dějiny reklamy, Marketing, Média, Projektový management, Kreativní seminář, Aplikovaná psychologie, Portfolio a scrapbook, Právo, Odborná praxe
Profil absolventa
Absolventi mají vhled do herních principů, zvládají programování i navrhování grafiky her a jsou schopni delegovat práci dalším profesím – programátor, výtvarník, grafik. Nacházejí uplatnění v reklamních agenturách, vývojářských studiích, herních studiích, v marketingu, ve firmách vyvíjejících aplikace pro chytré telefony a tablety. Pracují na pozicích gamedesignér, produkční, grafik, programátor.