5 otázek pro vývojáře Spytihněva

Miroslav Žák – 10/02/2021

Pod jménem Spytihněv vystupuje autor hry Hrot, jejíž první kapitolu nedávno vydal v předběžném přístupu na Steamu. Hra zaujala jak svojí stylizací, tak hratelností a získala velký zájem hráčů. V době psaní má na Steamu 641 recenzí, ze kterých je 633 kladných. Preview této první vydané verze hry najdete zde.

Jakou máš zatím na hru odezvu?
Odezva je velice kladná, což mne samozřejmě těší a všem mockrát děkuji.

Je to pro tebe motivace posunout projekt dále, než bylo původně v plánu?
Zatím se držím původního plánu – to jest 3 epizody. Samozřejmě přišlo hodně námětů a požadavků na různá vylepšení a nějaká jsem už realizoval.

Kdy se zrodila myšlenka vytvořit hru s tématikou komunistického Československa 1986 ve spojení s akční FPS?
Začátkem roku 2018, kdy jsem se rozhodoval nad tématem. Přemýšlel jsem mezi Československem a jakýmsi středověkem. Hlavní postavou té středověké podoby měl být hastrman, což byl i pracovní název hry. Když jsem ale dokončil editor, začal jsem v něm dělat stanici metra a pak už to bylo jasné. Ty středověké nápady se ale promítnou ve druhé epizodě.

První aktualizace, kterou jsi vydal, přinesla nové zbraně: vypouštěč kulového blesku nebo dvouhlavňovou brokovnici Brno. Plánuješ v budoucnu přidávat ještě více zbraní?
Jsou v plánu ještě dvě středověké zbraně, které doplní husitskou hákovnici.

Kolik času denně ti vývoj vezme a jak se slučuje se zbytkem tvého života?
To bývá různé, po práci nebo když je čas. Někdy jsem se k tomu nedostal i několik týdnů, proto se vývoj tak vleče.

Miroslav Žák

České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.

Komentáře

Sdělte nám svůj názor

Zatím žádný komentář.

Související články