15.1.2007 9:02
Rozhovor Faraway studios
Rozhovor nejen o Until I’m Gone..
Více...
21.12.2006 19:44
Sběratelské předměty s motivem hry Armed Assault!
Přinášíme tiskovou zprávu IDEA Games..
Více...
18.12.2006 16:07
Alpha Prime - Video
Podívejte se kdo pracoval na AP..
Více...
18.12.2006 16:06
Armed Assault - Bonusové screenshoty
Podívejte se..
Více...
18.12.2006 16:06
Dárek od BIS
Novoroční dárek pro hráče ArmA: Armed Assault!
Více...
17.12.2006 17:13
Alpha Prime - Demo screenshoty
Podívejte se na screeny...
Více...
17.12.2006 16:53
Nová Videa
Přidána nová videa do sekce..
Více...
13.12.2006 14:30
Arma v Německu!
nejprodávanější titul..
Více...
11.12.2006 23:09
Tisková zpráva - IDEA Games
ArmA: Armed Assault v české lokalizaci je k dispozici na internetu.
Více...
10.12.2006 20:20
Rozhovor s Prohibited
Další moje otázky jsem směřoval na nově vzniklý tým Prohibited..
Více...

TOPlist

Překlad z HomeLAN kde probíhalo Interview s Jiří Rýdlem a Vláďou Chvátilem

Originál článku HomeLAN

Po dlouhém očekávání uvedení taktické, strategické hry UFO: Aftermath v loňském roce se vývojáři ALTAR Interactive vrhli do odlišného žánru v jejich nové fantasy RPG Vision. HomeLAN dostal šanci hovořit s členy týmu Jiřím Rýdlem a Vláďou Chvátalem, aby se více dozvěděl o jejich plánech s Vision.

HomeLAN – Nejprve, byli jste potěšeni reakcemi na UFO: Aftermath?

Jiri Rydl – Donesly se nám ohlasy dvou typů. Reakce od svátečních hráčů byly velmi pozitivní, oproti veteránům ze staré školy, kteří hrávali X-COM a Jegged Aliance. Tito tvrdí a náruživí fanoušci mají hodně nápadů, které doufáme, že využijeme v některém z příštích projektů.

HomeLAN - Jak se objevila myšlenka na Vision?

Jiri Rydl – Ideu vytvoření RPG nás napadla již dávno. Téměř každý v Altaru je hráč RPG her, máme rádi vše od tužka a papír her až po PC hry. A proto, před několika lety jsme začali uvažovat o vytvoření vlastní RPG s novými myšlenkami a s důrazem na charakter

HomeLAN - Co nám můžete říct o ději hry?

Vlada Chvatil - Nejlepší cestou k vyjádření děje je popis hry samotné, a to je to proč dáváme tolik úsilí do jejího vývoje. Hmmm, no tak přinejmenším jednu z otázek, kterou postava bude řešit je :Kdo zabil jeho přítelkyni před několika lety a proč o tom nikdy nemluvila? J

HomeLAN - S jakými postavami bude možné hru hrát?

Vlada Chvatil - Nejsou žádné opravdové třídy ve Vision. Ačkoliv si volíte prvotní orientaci Vaší postavy na začátku hry je jen na Vás jaké dovednosti a atributy budete rozvíjet v průběhu hry.Ostatní postavy, které se k Vám mohou připojit na cestě, mají své vlastní preference, které dovednosti vyvíjet a Vám se zvyšuje vliv na ně až po zvýšení jejich loajality v průběhu hry.

HomeLAN - V jakých lokacích a časech se hra odvíjí?

Vlada Chvatil - Děj Vision se odehrává ve dvou odlišných časových pásmech a proto navštívíte mnoho chodeb a venkovních lokací ve středověku a fantasy starověku(někdy to budou ty samé lokace o 1000 let později)

HomeLAN - Jaké druhy NPC a stvoření se Vám postaví ve hře?

Vlada Chvatil - Koncentrujeme se více na inteligentní bytosti než na hordy obřích kovových pavouků dychtivých nechat se zabít tvojí partou. Nepřátelé mají své vlastní vůdce, problémy a povinnosti. Jejich primárním zájmem je přežít a druhým je zisk a žádné problémy s autoritou. Jenom málo z nich si může dovolit ten luxus být opravdu zlý.

HomeLAN - Jaké bude ovládání boje ve Vision?

Vlada Chvatil - Kromě AI je nejambicióznější částí VISION boj. Postavy používají lstivé a úskočné rány, divoké výpady nebo opatrné kroužení okolo nepřítele, berouce v úvahu úhly, překážky a další bojovníky. Můžete zpomalit nebo přerušit boj ve hře, jinak to vypadá jako zuřivý smrtící tanec.Dokonce již v této fázi vývoje překonává většinu RPG. Ale zastavme debat, pokračovat můžeme po uvedení prvních trailerů.

HomeLAN - Bude hra obsahovat možnost multiplayer?

Jiri Rydl - Zatím o tom neuvažujeme

HomeLAN - Jaké další unikátní elementy hra má?

Vlada Chvatil - Jedna z jedinečných herních mechanik je způsob kontroly vaší party. Implementujeme systém, který Vám povolí kontrolovat vaše kamarády velmi pohodlným způsobem a zároveň jim ponechat jejich osobnost.Hráč by se k nim měl chovat spíše jako kamarád než jako k neživým nástrojům.Věříme, že tato skutečnost navrátí alespoň částečně význam slova hraní rolí.

HomeLAN - Co nám řeknete o grafice?

Vlada Chvatil - Chceme zachovat úroveň detailní kvality klasických 2D her s přidáním výhod 3D (práce kamer, osvícení a dokonce fyziky)Vision je avšak animační systém, který nám dovoluje svobodu, kterou žádná 2D ani 3D hra nemá.

HomeLAN - Jaký je současný stav hry a kdy bude uvedena?

Jiri Rydl - Díky Octagon Entertainment vyjednáváme s několika možnými vydavateli. Předpokládáme uvedení VISION na konci roku 2005 a sdělíme přesnější datum až po podepsání vydavatelské smlouvy.

HomeLAN - Na závěr, chtete ješte něco říct o VISION?

Jiri Rydl -Jsme si jistí, že hra uspokojí jak RPG hráče staré školy, tak i nováčky svým originálním dějem, věrohodnými postavami a ohromujícím bojem.Těším se na první reakce na E3, kde bude ukazováno technické DEMO vybranému tisku.