15.1.2007 9:02
Rozhovor Faraway studios
Rozhovor nejen o Until I’m Gone..
Více...
21.12.2006 19:44
Sběratelské předměty s motivem hry Armed Assault!
Přinášíme tiskovou zprávu IDEA Games..
Více...
18.12.2006 16:07
Alpha Prime - Video
Podívejte se kdo pracoval na AP..
Více...
18.12.2006 16:06
Armed Assault - Bonusové screenshoty
Podívejte se..
Více...
18.12.2006 16:06
Dárek od BIS
Novoroční dárek pro hráče ArmA: Armed Assault!
Více...
17.12.2006 17:13
Alpha Prime - Demo screenshoty
Podívejte se na screeny...
Více...
17.12.2006 16:53
Nová Videa
Přidána nová videa do sekce..
Více...
13.12.2006 14:30
Arma v Německu!
nejprodávanější titul..
Více...
11.12.2006 23:09
Tisková zpráva - IDEA Games
ArmA: Armed Assault v české lokalizaci je k dispozici na internetu.
Více...
10.12.2006 20:20
Rozhovor s Prohibited
Další moje otázky jsem směřoval na nově vzniklý tým Prohibited..
Více...

TOPlist

Demorte

Příběh:
Kamarádi o něm říkali, že je to dobrý chlap. Svou vlastní realitní agenturu si vypiplal od základů a byl na to pyšný. Během života se šťastně oženil, zplodil syna, agenturu, najal si sekretářku, na které pak v práci ukájel své tělesné touhy. Nic nemohlo být lepší, práce mu šla od ruky a podnik prosperoval. V lednu roku 1999 se všechno skončilo. Pozdě v noci zavřel kancelář a firemním autem jel domů. O den později už leželo jeho tělo v márnici, studené jako kovový stůl pod ním. To, že byl mrtvý, ho už sralo ze všeho nejmíň. Chtěl vědět KDO! Kdo ho zabil?! Kdo mu to udělal a jak se zdálo, anděl temnot proti jeho záměru nic nenamítal. Dokonce mu sám nabídl osobního průvodce, podivného chlapíka s belhavou chůzí, který mu ukázal cestu.

Informace o práci na projektu:
Toliko z textového editoru scénaristy této hry, který si občas říká Tony Sawer. Protože jsem tvorbu sám časově nezvládal, přizval jsem si do týmu zepár lidí na výpomoc. Ta se týká hlavně scénáře a návrhů, tvorby a animace 3D postav a myslím, že změna tvůrců v těchto oblastech vývoje hře vcelku prospěje. Technicky půjde o klasickou point&click adventure hru, která využívá WinterMute Engine. Pozadí scén jsou renderovány v 3D studiu, po nichž se bude za pomocí myši prohánět hlavní hrdina, tvořený real-time 3D postavou podobně jako např. ve hře Syberia či Still Life. To vše bude doprovázeno depresivně laděnou, atmosférickou hudbou.

Momentální obsazení týmu NiHiLiS:
Tony Sawer - Námět, scénář, game design.
Inarus - 3D grafika.
Koroner - 3D grafika.
Morwen - 2D grafika, návrhy postav a lokací.
Vlasta Hájek - 3D grafika, postavy, animace.
PA_trick - 3D grafika, postavy.
NaRCo - 2D&3D grafika, programování WME, hudba, zvuky.