Článek

Dva nové projekty od FUTURE Games

Future Games patří rozhodně mezi naše nejvlivnější adventurové firmy. Mají za sebou tituly jako Posel smrti, NIBIRU, nebo Reprobates… V poslední době se orientují také na vydavatelskou a distribuční činnost. Možná jste zaregistrovali smutnou informaci o pokračování hry Posel Smrti 2, které bohužel s Future Games nemá nic společného. My ovšem teď máme mnohem veselejší a příjemnější zprávy.  A to o vývoji dvou nových projektech Future Games. Pojďme se na ně podívat.

První projekt: ALTER EGO

Alter Ego je klasická adventura, která byla ohlášena na GC 2007. Za vývojem stojí tým Unknown Identity. Ve hře budete hrát za hrdinu, který nemá skutečnou práci, je to zlodějíček. Hra bude zasazena do reálného existujícího města na přelomu 19. a 20. století. Můžete se těšit na hutnou atmosféru a vysokou vizuální kvalitu postav. Čeká vás nový svět a plno hádanek. Těšte se na svět Alter Ego.

Alter Ego v bodech:

  • Klasická point-click adventura
  • Temná atmosféra
  • Reálné prostředí existujícího města
  • Vysoké rozlišení a detaily postav
  • Hrací doba minimálně 15 hodin
  • Kvalitní zpracování od profesionálů v oboru

Druhý projekt: ASH FALL

Jde o projekt, který měl být původně vydán jako freeware. Jeho původní název byl Sinfull Nights a pracoval na něm tým Prohibited (rozhovor s týmem 10.12.2006 zde). Byl ukončen a přetransformován na nový projekt s názvem Ash Fall, za nímž stojí právě Future Games jako ko-producent. Hra byla představena firmě během léta, kdy zjistili, že jde o velmi zajímavý a inovativní projekt. Na projektu samozřejmě pracuje opět tým Prohibited. Hra bude komerční a plánované vydaní je na Q1/2009.

Ash Fall není hororová adventura. Ale je spíše zasazena ve velmi děsivém prostředí. Opět by samotná délka hraní měla přesáhnout 15 hodin, ale ještě je moc brzy o tomto spekulovat, je teprve na začátku vývoje.

Ash Fall v bodech:

  • Klasická point-click adventura
  • Drsné prostředí
  • Inovativní koncept žánru
  • Kvalitní zpracování

České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.

Komentáře(0)

Nejsou k dispozici žádné komentáře.

Nemáte účet?

Jako registrovaný a přihlášený uživatel můžete tuto hru nejen ohodnotit, ale také k ní napsat komentář, diskutovat o ní, nebo ji zařadit do některého ze seznamů.

Přihlásit/Registrovat