Rozhovor

5 otázek pro studio EastWorks – Gray Zone

Dnes položíme pět otázek slovenskému studiu EastWorks, které 30. dubna 2020 vydalo do předběžného přístupu svojí taktickou RTS strategii Gray Zone. Budeme se ptát na vývoj, finance a budoucnost.

Jak si zatím stojí Gray Zone v prodejích? Jak dlouho plánujete mít hru v předběžném přístupu?
Minuly rok na jar sme spusitili Early Access, predali sme par tisic kusov. Momentalne sme v stadiu, ked neinvestujeme do marketingu a predaja cize predaju su minimalnych urovniach. Tento mesiac dokoncime vylepseni build a v lete by sme chceli zacat predavat uz hru pozostavajucu zo 8 missi + 2 volne (skirmish mission).

Jde vývoj Gray Zone podle plánu? Co Vás během vývoje nejvíce frustruje? A jakým způsobem Vás ovlivnila pandemie?
Samotny vyvoj sa predlzuje, je to pochpitelne kedze je to nasa prva hra :). Frustruje nas napriklad ze je tazko najst relevatnych a profesionalnych partnerov pre marketing a PR.
Pandemia nam pomohla v tom ze vela eventov je online a tak nasa prezentacia na tychto podujatiach je podstatne lacnejsia.

Vaše studio má bohaté zkušenosti s outsourcingem jiných her. Jaké to je, dělat poprvé svou vlastní hru? A kde se vzala myšlenka na taktickou RTS Gray Zone?
Urcite je to neopakovatelna skusenost, vela veci sa ucime na vlastnych chybach.:) Jednoznacne sme zuzitkoali nase skusensti z oblasti tvorbi pocitacovej grafiky pre ine studia, v inych oblastiach nam to uz islo tazsie. Najvacsia vyzvaje je marketing hry.

Vaše hra má opravdu poutavý vizuální styl. Všechny ilustrace a filmečky kolem hry se mi opravdu moc líbí. Kolik lidí vlastně na hře pracuje a plánujete si hledat vydavatele?
Dakujeme ano na grafike pracovalo viac ludi aj zo zahranicia . Urcite sme si dali zalezat 🙂 Co sa tyka vydavatela je to otvorena otazka ak nezozenieme nejakeho solidne partnera tak mame plan B:)

Je něco, co byste poradil začínajícím vývojářům, kteří plánují vytvořit svou první hru?
Dobre si zvazit svoje moznosti. Je to velka vyzva urcite si najst niekoho kto vam poradi a ma skusensti s vyvojom hier

České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.

Komentáře(0)

Nemáte účet?

Jako registrovaný a přihlášený uživatel můžete tuto hru nejen ohodnotit, ale také k ní napsat komentář, diskutovat o ní, nebo ji zařadit do některého ze seznamů.

Přihlásit/Registrovat