15.1.2007 9:02
Rozhovor Faraway studios
Rozhovor nejen o Until I’m Gone..
Více...
21.12.2006 19:44
Sběratelské předměty s motivem hry Armed Assault!
Přinášíme tiskovou zprávu IDEA Games..
Více...
18.12.2006 16:07
Alpha Prime - Video
Podívejte se kdo pracoval na AP..
Více...
18.12.2006 16:06
Armed Assault - Bonusové screenshoty
Podívejte se..
Více...
18.12.2006 16:06
Dárek od BIS
Novoroční dárek pro hráče ArmA: Armed Assault!
Více...
17.12.2006 17:13
Alpha Prime - Demo screenshoty
Podívejte se na screeny...
Více...
17.12.2006 16:53
Nová Videa
Přidána nová videa do sekce..
Více...
13.12.2006 14:30
Arma v Německu!
nejprodávanější titul..
Více...
11.12.2006 23:09
Tisková zpráva - IDEA Games
ArmA: Armed Assault v české lokalizaci je k dispozici na internetu.
Více...
10.12.2006 20:20
Rozhovor s Prohibited
Další moje otázky jsem směřoval na nově vzniklý tým Prohibited..
Více...

TOPlist

Half-Life: Original War

Základní informace

Kdo to celé dělá:
Tým zatím tvoří pouze 3 členové, ale snad se ještě rozšíříme. Zatím to vypadá, že práce budou vypadat takto:
Jan „Linhi“ Linhart - C++, 3D grafika, „sekundární“ koordinátor
Jindřich „alien_hunter“ Mika - Gamedesign, mapping, hlavní koordinátor
Roman „Wizz“ Ďuriga - Mapping
Michal „Qery“ Palka - Mapping

Proč a pro koho to dělájí:
Modifikace by se měla především zaměřit na českou a slovenskou HL2 scénu, ale dalo by se předpokládat, že se prosadí i v zahraničí, to závisí pouze na nás všech, jak k projektu budeme přistupovat a jestli se nám podaří ho provést tak, jak si ho představuji :). Díky tomu, že společnost Alatar interactive nás podporuje, nemáme problém s autorskými právy. Ba naopak, lidé v Altaru nám velice fandí a jsou rádi, že na této modifikaci pracujeme. Modifikace by měla využít nynější situace na české a slovenské mod scéně – nejsou k dispozici kvalitní modifikace, které by se daly dlouhodobě hrát a to hlavně vůbec žádné multiplayerové. Tato skutečnost nám velice „hraje do karet“, protože si můžeme být jisti, že naši modifikaci si zahraje opravdu každý. Klíčem k úspěchu by měla být v první řadě hratelnost, která bude v naší modifikaci opravdu specifická a v druhé řadě Source engine a jeho možnosti. Nepochybně bude napomáhat i podpora Altaru, který hrál a hraje velkou, řekl bych až existenční, roli při vymýšlení a tvorbě této modifikace.

O čem to bude:
Na začátek bych zdůraznil, že je nutné si zahrát minimálně demoverzi hry předtím, než se pustíme do tvorby, proto ti členové týmu, kteří nehráli Original War si seženou buď plnou verzi, nebo demo ze stránek www.original-war.com. V první vezi, kterou vydáme by přibližně mělo jít o multiplayerovou modifikaci podobnou například multiplayeru C&C: Renegade. V modifikaci budou tři týmy, Američané, Rusové a Arabové. Hráč si na začátku vybere stranu, za kterou chce hrát (a v pozdějších verzích hry i povolání, např. Inženýr, voják, atd.) a objeví (respawnuje) se v základně dané strany. V jedné mapě budou vždy jen dvě strany z důvodu hratelnosti. Celkově půjde o klasickou týmovou akci s vozidly, kterou lze vidět například v UT 2004 nebo v již zmíněném C&C: Renegade s tím, že vítězství se dosáhne tak, že zrušíte nepříteli jeho podpůrnou vlajku uprostřed základny (voják bude stát na místě, kde je vlajka po určitou dobu). Strategické a RPG prvky budou do hry dodány později, společně s multiplayerem. Strategickými prvky se myslí stavění budov, výběr „povolání“, výzkum technologií a sbírání beden (materiálu), z RPG prvků se využije v multiplayeru pouze zkušenost dané osoby v určitých povoláních a v singleplayeru se využije i to, že „svůj tým znáte jménem“. Zkušenost vojáka se projeví tím, že bude střílet přesněji (změní se rozsah rozptylu nábojů), mechanik pojede rychleji a střelba z vozidla se zkušenějším mechanikem bude účinnější, vědec bude rychleji zkoumat a léčit zraněné postavy a nakonec dělník bude rychleji stavět a opravovat. Ovšem pro naší první verzi nám postačí povolání voják, společně s tím, že zatím budou technologe a základna statické. Rád bych také upozornil na to, že se cokoliv může ješzě měnit na základě nových poznatků a problémů při programování herních mechanismů.

Hudba a zvuky:
Hubda v naší modifikaci by mohla být již použitá hudba z Original War, ovšem tento bod budu muset prodiskutovat s Altar interactive, protože v tomto případě by mohly nastat velké problémy ohledně autorských práv. Nicméně pokud to nebude z nějakého důvodu možné, použijeme hudbu svou, což nebude problém, protože já osobně znám pár lidí, kteří mohou poskytnou poměrně kvalitní hudbu ze své vlastní tvorby.

Grafika, artworky a leveldesign:
Spoustu artworků použijeme z původního Original War. Artworky jsou k dispozici na stránkách www.original-war.com . Co se týče doplňujících artworků, tak ty doplníme s Linhim do tohoto dokumentu postupně. Každopádně se podívejte na stránky hry a zahrajte si original war. Pro leveldesignéry bych zde napsal to, že se bude jednat především o otevřené lokace a že moc interiérů ve hře nebude, proto by se měli připravit na tvoření různých útesů, svahů a nerovností. Dále v singleplayeru by bylo potřeba využít scriptované sekvence a operace s AI, takze i to berte na vědomí.

První prezentační video: Vysoká kvalita - Nízká kvalita
Rendery z modu: Rendery z modu OW pro HL2
Screenshoty: Screeny 1. část - Screeny 2. část
Oficiální stránka: Oficiální stránka