Warhorse Studios zná první prodeje Pár dnů po vydání hry Kingdom Come: Deliverance je celosvětový prodej kolem 500.000 kopií. Jen na steamu: 164.881 kopií.
Miroslav Žák – 15/02/2018
První recenze Kingdom Come moc dobře nedopadly Pokud by čtyřiceti až padesátihodinový příběh netrpěl takovým kvantem chyb a problémů, jaké jsou přítomny v současné verzi (s objemným Day 1 patchem)… Více eurogamer.cz.
Dan Vávra se vyjádřil k chybám Kingdom Come Warhorse oslavují vydání hry na večírcích, ale dnešní první recenze nedopadly moc dobře, takže to bude chtít celou řadu patchů. Více eurogamer.cz.
Po tisícovce předobjednávek Kingdom Come v každém obchodě Rychlá zpráva o prodeji těsně před vydáním na eurogamer.cz
Miroslav Žák – 11/02/2018
Patch pro Kingdom Come má 23 GB „Jak asi víte, většina her musí být dokončena dlouho před oficiálním datem vydání.“ Více v článku na eurogamer.cz
DayZ míří na Xbox Game Preview, někdy se dočká i Playstation 4. Zpráva zde!
Miroslav Žák – 05/02/2018
Nové video 12 dnů před vydáním hry Po tragických událostech, které se vynořily uprostřed krvavé války, se Henry, syn kováře, musí stát vojákem, pomstít smrt svých rodičů a stavět nový život ve zpustlém světě. Vice ve videu.
Miroslav Žák – 01/02/2018
CHUCHEL má datum vydání CHUCHEL přichází na Windows PC & Mac již 7. března!
Lukáš Macura v Questu: K distribuci „Havrana“ jsme se dostali přes inzerát Retro adventura Ve stínu havrana stojí po boku Poldy a Horkého léta jako jedna z nezapomenutelných českých klasik. Letos v červenci si 18 let od původního data vydání našla cestu na Steam. Více v rozhovoru v pořadu Quest na wave.rozhlas.cz.
Miroslav Žák – 29/07/2017
PC scéna nás nadchla. Český vývojář přibližuje vznik hry Killing Room Mobilních a menších her se nevzdáváme, máme teď v podstatě tři drobné vývojové týmy. Největší část dělá právě na Killing Room, ale další vytváří hry pro herní sociální síť GAMEE a třetí vytváří klasické mobilní hry. Více v rozhovoru na idnes.cz.
Miroslav Žák – 18/10/2016
Vyšel český Samorost 3 od studia Amanita Design. Podmanil si Steam i tisíce hráčů Nový titul Jakuba Dvorského, zakladatele studia Amanita Design, vyšel tento týden, čtyři roky po vydání kouzelné Botaniculy. Samorost 3 se už názvem hlásí k jednoduchým webovým hříčkám, které se i před třinácti lety dokázaly mezinárodně prosadit. Více v článku na ihned.cz.
Miroslav Žák – 26/03/2016
First in Siberia 0.9 Český amatérský tým Emerson Games vydal jejich modifikaci First in Siberia nově ve verzi 0.9. Stahovat můžete odtud. Ke hraní potřebujete Operaci Flashpoint i s datadiskem Resistance. Nejlépe ve verzi 1.96. Více o módu se můžete dočíst na jejich webu.
Miroslav Žák – 17/08/2008
Gumboy Tournament = Bomba!! Tahle hra by neměla utéct nikomu! Jde o naprostou bombu a nyní můžete mít Steam verzi zdarma u SCORE 172! Neváhejte, tahle hra vás dostane k monitoru!!
Miroslav Žák – 27/05/2008
Adolf Lachman vs. MACHINARIUM Od března 2008 pracuje na kreslených pozadích do flashové hry MACHINARIUM od týmu Amanita Design v čele s Jakubem Dvorským, autorem populárního Samorostu I a II. Rozhovor s Adolfem Lachmanem!
Miroslav Žák – 30/04/2008
Hammerware nové stránky Podívejte se na nové oficiální stránky týmu Hammerware!
The Easy Company má vydavatele! The Easy Company s potěšením oznamuje podpis smlouvy o vydání hry pro oblast CIS (bývalá SSSR) se společností Games Factory Interactive, která si bezesporu zaslouží svou pozici mezi nejlepšími vydavateli na ruském trhu. Obě strany vzájemně věří ve své schopnosti, ať už vyvíjet kvalitní herní tituly nebo schopnost poskytnout silnou marketingovou podporu a zavedené prodejní… Číst více
Miroslav Žák – 14/04/2008
Vydání hry Memento Mori oficiálně odloženo! Vydání hry Memento Mori oficiálně odloženo na podzim 2008. Spuštěn anglický oficiální web: www.mementomori-game.com!
Alternativa – Video Video hry Alternativa vypustila Akella omylem. Toto video nebylo určeno pro veřejnost, a proto ho na požadavek First Reality nebudeme zveřejňovat…
Miroslav Žák – 25/03/2008
REPROBATES – Nový patch Patch 1.3.1. – odstraněna energie Adama, která ubývá. Minihry lze přeskočit CTRL + End. Adam se pohybuje rychleji…
Miroslav Žák – 20/03/2008
10Tacle – Oficiální konec Konec bratislavské pobočky 10Tacle oficiálně potvrzen…
Miroslav Žák – 19/03/2008
Editor na Fish Fillets 2 Rok po vydání skvělé logické hry Fish Fillets 2 byl pro fanoušky uvolněn editor místností a kampaní.
Miroslav Žák – 18/03/2008
Oznámení studia PROHIBITED Studio PROHIBITED po vzájemné dohodě ukončilo spolupráci s vydavatelem Future Games. Důvodem k rozchodu byly rozdílné představy o budoucnosti projektu Ashfall.
Miroslav Žák – 17/03/2008
Illusion Softworks za 28 milionů dolarů Take Two za Illusion Softworks zaplatili přibližně 28 milionů dolarů (převážně v akciích) a navíc je tu dodatečná budoucí platba ve výši až 10 milionů dolarů, která je pravděpodobně vázaná na prodejní úspěch Mafie 2. Více na modrák.cz.
Miroslav Žák – 15/03/2008
Rozhovor o hře Gumboy Tournament Gumboy Tournament je hra s velkým potenciálem hratelnosti, originálním zpracováním a pro mnoho lidí především možností, jak se odreagovat a skvěle pobavit. Více o hře nám v rozhovoru prozradili Marek Nepožitek a Miroslav Adámus. Celý rozhovor na CzechGames.com.
Miroslav Žák – 19/02/2008
Rozhovor s týmem Faraway Studios Vokr udělal zajímavý rozhovor s týmem Faraway Studios, za které hovořil vedoucí týmu – Roman Navrátil (roamn). Více o Until I´m Gone v rozhovoru zde.
Miroslav Žák – 10/02/2008
Postmortem Tomáše Pluhaříka! Tomáš Pluhařík v českých vývojářských kruzích rozhodně není neznámou postavou, znát jej můžete i pod přezdívkou Sep. Rozhovor ve formátu MP3. V Illusion Softworks se podílel na Hidden & Dangerous (první díl, datadisk a do jisté míry i pokračování, v průběhu jehož vývoje musel firmu po neshodách opustit), posléze v pražském studiu Mindware vedl vývoj… Číst více
Miroslav Žák – 05/02/2008
ArmA 2 – nové screeny Na serveru německého časopisu gamestar jsou k vidění nové screeny z připravovaného simulátoru ArmA 2.
Miroslav Žák – 31/01/2008
Illusion Softworks pod 2K Games „Získání Illusion Softworks reflektuje naše zaměření na vlastnictví intelektuálního majetku vysoké hodnoty prostřednictvím rozšiřování našeho portfolia AAA titulů,“ řekl Ben Feder, Výkonný ředitel Take-Two.
Miroslav Žák – 08/01/2008
Prodeje Moscow Rhapsody mají jít do milionů kopií D3Publisher na internetu publikoval své finanční výsledky a najdete mezi nimi právě připravovaný titul od Illusion Softworks z názvem Moscow Rhapsody. Více zde!
Miroslav Žák – 01/01/2008
Gumpanela entertainment uveřejňuje první screenshoty ze hry refusion Nezávislé vývojářské studio Gumpanela Entertainment dnes zveřejnilo několik prvních screenshotů z připravované hry Refusion, která je prvním opravdovým spojením žánrů FPS a RTS.
Miroslav Žák – 29/12/2007
Spolu budujeme herní komunitu lorem ipsum dolor sit amet. Ještě u nás nemáte účet? Registrujte se
Zapomněli jste heslo?
Budeme rádi, když nám pomůžete přidat chybějící hry do archivu, nebo doplnit chybějící informace do našeho archivu.