Voodoo Nights
Popis hry
Určitě nemusím nikomu představovat české studio Mindware, které vede Karel Papík. Ale asi né všichni si budete pamatovat ohlášenou hru Voodoo Nights. Tato hra zde možná nepatří na 100%, ale možná jen 98%. Hru jsem zde zařadil sám a vedlo mě k tomu hned několik podnětů. Hra byla ohlášena na v roce 2005 hned po dokončení hry Cold War. Mindware Studios až moc rychle po ohlášení vydalo trailer a screenshoty. Pak bylo poměrně na dlouho ticho a později v nějakém rozhovoru řekl Karel Papík, že se vynořilo až moc projektů, ve kterých můžete najít dva hrdiny ovládané jedním hráčem. Oficiální stránka už neexistuje a doména je na prodej (že by pouze shoda náhod? Težko…). A tady se dostáváme k tomu co Voodoo Nights mělo být.
Hra si vzala inspiraci ve filmech jako Smrtonosná zbraň, Mizerové či Starsky a Hutch. Středobodem jsou dva nerozluční blázniví hrdinové, kteří si říkají Jack a Samuel. Úkolem těchto policistů bylo dostat se na kobylku zákeřnému gangu z New Orleans, který používá nejen zbraně, ale i voodoo magii. Měli jste hrát za obě postavy, ale ovládat vždy jen jednu. Ovšem druhá postava by se řídila vámi přikázanými povely jako střílení, běhání a podobně. Mezi oběma hlavními charaktery byste mohli přepínat, čímž byste ovlivnili jejich souhru. Hra měla obsahovat DeadTime (tj. bullet-time), který určitě všichni znáte z nejrůznějších her poslední doby. Hra se měla pyšnit i zajímavým multiplayerem. Voodoo Nights běžel na rozšířeném enginu MENG. Ten byl použit i u Cold war. Mohli jste se tedy těšit na spousty magie a hlavně voodoo panenku ;o)