Přidat do sbírky
Sdílet
ArmA II: Firing Range je simulace střelnice v systému iOS hráč si může prohlížet modely zbraní a pak z nich střílet.
Michael Petr - 09/12/2022
Více než šestnáctiletá kariéra Ivana Buchty v gamedev je nerozlučně spojená se sérií ArmA. Začínal jako moder Operace Flashpoint, do Bohemia Interactive se přidal když vrcholil vývoj ArmA: Armed Assault a dnes je Creative Directorem připravované ArmA 4. Co vše k tomu vedlo, to už si poslechněte od něj. Podcast verze SoundCloud:Podcast verze Spotify:Podcast verze Apple… Číst více
Michael Petr - 27/08/2021
Ve 22. díle série FPI jsem si sedl s Janem Hovorou. Po Markovi a Ondřejovi Španělovi to byl třetí člověk, který stál u zrodu Bohemia Interactive Studio a podílel se na všech jejich hrách až do startu prací na ArmA III, kdy po patnácti letech z této firmy odešel. Nyní společně s Jiřím Martínkem (čtvrtým… Číst více
Zatím žádné recenze.
Sdělte nám svůj názor
Zatím žádný komentář.
Ještě u nás nemáte účet? Registrujte se
Zapomněli jste heslo?
Budeme rádi, když nám pomůžete přidat chybějící hry do archivu, nebo doplnit chybějící informace do našeho archivu.
Na tomto webu používáme cookies především k zajištění jeho správné funkčnosti. Také nám pomáhají analyzovat návštěvnost stránek a v neposlední řadě slouží k poskytování funkcí sociálních médií. Můžeme sdílet informace o vašem používání webových stránek s našimi partnery pro sociální média, reklamu a analýzy, kteří je mohou kombinovat s jinými údaji, které jim poskytujete, nebo které shromažďují, když používáte jejich služby.
Nezbytné soubory cookie umožňují správné fungování webu tím, že podporují klíčové funkce, jako je pohyb na stránkách a přístup k zabezpečeným částem webu. Bez těchto cookies by webová stránka nemohla správně fungovat.
Analytické soubory cookie umožňují vlastníkům webů lépe pochopit, jak se uživatelé chovají na jejich stránkách tím, že anonymně shromažďují a poskytují informace.
Marketingové cookies slouží k monitorování uživatelů napříč různými webovými stránkami. Jejich účelem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a zajímavé pro konkrétního uživatele, čímž se stávají hodnotnější pro vydavatele a inzerenty.