Funkce v bývalém Altar Interactive
Mgr. Martin Klíma, výkonný ředitel
K prácí využívá: C++, MS Office, Opera
Účast na projektech: Dračí doupě, Fish Fillets, Original War, UFO: Aftermath
Odpočívá se: svojí rodinou
Mgr. Vladimír Chvátil, hlavní designer
K práci využívá: C++, Netscape Navigator, mozek 🙂
Účast na projektech: Aréna, DrD+, Fish Fillets, Original War, dosud neohlášené RPG a hromada dosud nevydaných deskových her
Odpočívá s: námi 🙂
Mgr. Radim „Rumun“ Křivánek, vedoucí projektu
K práci využívá: MS Office, Delphi, papír
Účast na projektech: Dračí doupě, DrD+, Fish Fillets, Original War, UFO: Aftermath
Odpočívá s: řadou stolních her
WWW: http://www.altarinteractive.com/klub/
MUDr. Robert „Pašík“ Hoffmann, obchodní ředitel
K prácí využívá: MS Office, Mozilla, charisma
Účast na projektech: Fish Fillets, Original War, UFO: Aftermath
Odpočívá s: Diablo 2
Mgr. Tomáš „Prcek“ Hlucháň, hlavní programátor
K prácí využívá: C++, CVS
Účast na projektech: Original War, UFO: Aftermath
Odpočívá s: Klárkou
Ing. Radim „Finder“ Pech, (dočasný) vedoucí grafického oddělení
K prácí využívá: 3D Studio Max, Photoshop, Painter, Premiera, AfterFX, Internet Explorer, zásadně ne mozek! 😉
Účast na projektech: Original War, UFO: Aftermath, dosud neohlášené RPG
Odpočívá s: čímkoliv u čeho se nemusí přemýšlet
Ing. Arch. Tomáš Kučerovský, hlavní grafik
K prácí využívá: Photoshop, pastelky
Účast na projektech: Dračí doupě, Fish Fillets, Original War, UFO: Aftermath, dosud neohlášené RPG.
Odpočívá se: svým komiksovým časopisem AARGH!
Ing. David „Havran“ Spáčil, video a koncepty
K prácí využívá: Photoshop, Painter, 3D Studio Max, After Effects a Premiere
Účast na projektech: Dračí doupě, Aréna, Fish Fillets, Original War, UFO: Aftermath, dosud neohlášené RPG
Odpočívá různorodě: škola (FaVU, VUT Brno), horské kolo, nezávislé filmy, kreslení, cestování, focení…
WWW: http://www.havran.net/
Martin „Budul“ Horák, technická podpora
K prácí využívá: MS Office, Mozilla, 3D Studio Max, Photoshop
Účast na projektech: Original War, UFO: Aftermath
Odpočívá s: nechutně drahým horským kolem
Miroslav Žák
České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.