Články (491)

Článek Exkluzivní Herní laboratoř Návod Preview Recenze Rozhovor Video Vývojářský deník

vision
Překlad zprávy z výletu Slaughter and PlacidDragon’s v ČR a návštěvě ALTARu

O Vision, RPG od ALTARu, se toho opravdu moc neví. Je to projekt, který je už léta ve vývoji (teď asi 3) a vše...

Článek · Miroslav Žák · 18/06/2017
vision
Překlad zatím nejnovějšího článku o Vision

Další informace o VisionVision byla velmi pozitivním překvapením, když jsme navštívili ALTAR. Počítačové hry obecně miluju a RPGčka samozřejmě nejsou výjimkou. Tu a tam...

Článek · Miroslav Žák · 18/06/2017
vision
Překlad článku: HomeLAN hlavní rysy Vision

Obdrželi jsme tiskovou zprávu oficiálně ohlašující VISION, připravovanou další hru od vývojářů hry UFO: Aftermath ALTAR Interactive. Fantasy RPG se objeví v roce 2005....

Článek · Miroslav Žák · 18/06/2017
vision
Překlad z fóra Ufo:Aftermath o bojovém systému Vision

Vláďa Chvátil, vedoucí designér hry, napsal pár vysvětlení bojového systému na UFO Aftermath fóru. A my jsme vám ho přeložili 🙂Ahoj,Jmenuji se Vláďa a...

Článek · Miroslav Žák · 18/06/2017
vision
Příběh VISION – Become a Hero

Název: VISION Typ hry: RPG Vývoj: ALTAR Interactive Hlavní designer: Vladimír Chvátil Datum vydání: NeznámoPříběh o ztracené milence je posazen do dvou časových rovin,...

Článek · Miroslav Žák · 18/06/2017
vision
VISION – První článek ve SCORE

Zatímco v případě UFO: Aftershock jsme věděli, co nás čeká, Vision byl zahalen tajemstvím. Jako správní visionáři jsme věděli, že se jedná o fantasy...

Článek · Miroslav Žák · 18/06/2017
Fish Fillets 2
Fish Fillets 2 – Recenze

Historie neuškodí…Věřím, že málokdo ze čtenářů slyší o rybičkách poprvé. Jakby taky, když byl první díl (1998) po úspěšné prodejnosti uvolněn jako freeware (prosinec 2002). Dočkal...

Recenze · Miroslav Žák · 18/06/2017
Fish Fillets 2
Fish Fillets 2 – Rozhovor

Ahoj Vláďo, mohl bys nám něco prozradit o připravovaném pokračování Fish Fillets?Kdybych odpověděl ne, tak by to byl asi dost krátký rozhovor, že? :o)Trošku...

Rozhovor · Miroslav Žák · 18/06/2017
Fish Fillets 2
FISH FILLETS 2 – Preview

Pokračování nejlepší české logické hry, která kdy u nás vznikla, se rychle blíží. Vydání tohoto titulu se k nám žene opravdu sedmimílovými botami. Vždyť FISH...

Preview · Miroslav Žák · 17/06/2017
Návštěva ALTAR GAMES
Návštěva v ALTAR Games

Přijeli jsme na pozvání Vládi Chvátila, jež nám prezentoval FISH FILLETS 2.Co tedy přinese FF2 oproti jedničce? Jedna z prvních věcí, která vás překvapí (brzy...

Exkluzivní · Miroslav Žák · 13/06/2017
DEVELOPER POINT 2006
DEVELOPER POINT 2006

Všichni určitě víte, že letošní INVEX přinesl docela velké změny. Krom toho, že herní průmysl nebyl v největším pavilonu „Z“, tak vás taky mohl...

Exkluzivní · Miroslav Žák · 13/06/2017
Alpha Prime Concept
Alpha Prime – Druhy postav

Níže je uveden seznam hlavních druhů postav, které potkáš ve hře. Spadají do tří základních kategorií: Jednak jsou tu roboti, nezávislé jednotky s více...

Článek · Miroslav Žák · 13/06/2017
Alpha Prime screenshot
Alpha Prime – Recenze

Čeští vývojáři se už na světové scéně několikrát blýskli. Nyní se o to opět snaží Black Element Software se svým novým akčním dílkem Alpha...

Recenze · Miroslav Žák · 13/06/2017
Black Element software
Rozhovor s Black Element Software

Dnes se budu ptát Radka Volfa z Black Element Software na zákulisí pražského týmu, který pracuje na sci-fi akci Alpha Prime a má na...

Rozhovor · Miroslav Žák · 13/06/2017
Shade: Wrath of angels cover
Shade: Wrath of angels tým

Toto je první vývojářský deníček ze série Shade: Hněv Andělů, který vám dovolí proniknout do mysli týmu, který jej vyvíjel v Cenega Publushing.Pro každého...

Článek · Miroslav Žák · 13/06/2017
Shade: Wrath of angels cover
Black Element Software – Hněv pražských andělů

Zakladatelé vývojářské společnosti Black Element Software Radek Volf, Filip Doksanský a Petr Kadleček se seskupili již roku 1998 (už v té době také započali...

Článek · Miroslav Žák · 13/06/2017
UFO: Afterlight
Zkušenosti s UFO: Afterlight 3. díl

Moje nové laserové pušky fungovaly proti robotům úžasně. Můj tým noobů, které obvykle posílám na robotí mise, se dostal pod pěkný tlak, když potkali...

Exkluzivní · Miroslav Žák · 12/06/2017
UFO: Afterlight
Zkušenosti s UFO: Afterlight 2. díl

Expandoval jsem příliš pomalu, protože jsem do buginy dal jen jednoho vědce a netušil jsem, co mám dělat. Vaší počáteční prioritou by mělo být...

Exkluzivní · Miroslav Žák · 12/06/2017
UFO: Afterlight
Zkušenosti s UFO: Afterlight 1. díl

ALTAR Games: „Diablo22 je nizozemský fanoušek, který popsal své zkušenosti s UFO: Afterlight na UFO fóru. Je to velmi čtivé a zajímavé vyprávění a...

Exkluzivní · Miroslav Žák · 12/06/2017
UFO: Afterlight screenshot
UFO Afterlight – preview

Nedávno jsem se vydal do České republiky a během pobytu jsem měl šanci zahrát si očekávané UFO: Afterlight. Hra se odehrává na Marsu, pár...

Preview · Miroslav Žák · 12/06/2017
UFO: Afterlight wallpaper
UFO Afterlight – Plakát a pozadí

Článek · Miroslav Žák · 12/06/2017
UFO: Afterlight screenshot
S čím přijde UFO:AFTERLIGHT

Myslím, že pokud nepatříte k hardcore hráčům, tak vás změny v novém dílu UFO: Afterlight opravdu potěší a přesvědčí, abyste si tento titul sehnali....

Článek · Miroslav Žák · 12/06/2017
UFO: Afterlight
UFO: Afterlight – Oficiální zpráva

UFO: Afterlight už zná svého vydavatele. Stala se jím CENEGA PUBLISHING, u které se dalo předvídat, že se stane vydavatelem i u třetího dílu...

Článek · Miroslav Žák · 12/06/2017
UFO:Afterlight
UFO: Afterlight nový projekt ALTAR Games

UFO: Afterlight (pracovní název) je pokračování série UFO:Aftermath a UFO:Aftershock, který vám přinese úplně nový pohled na příběh Aftershocku, tentokrát osamocených lidských obyvatel Marsu.Přednosti...

Článek · Miroslav Žák · 12/06/2017
UFO Afterlight
Radim „Rumun“ Křivánek o UFO: Afterlight

Připravil jsem pro vás rozhovor o třetím dílu UFA. Na otázky odpovídal Radim „Rumun“ Křivánek, který je vedoucím projektu UFO:Afterlight týmu ALTAR Games .  MYdla:...

Rozhovor · Miroslav Žák · 12/06/2017
ALTAR Interactive logo
Martin Klíma o konci ALTAR Interactive – (článek LEVEL)

S Martinem Klímou, spoluzakladatelem brněnského „deskového“ Altaru, jsme si povídali o zániku ALTAR Interactive již před Vánocemi. Jako člověk, který vedl vývoj obou dílů...

Článek · Miroslav Žák · 12/06/2017
Funkce v bývalém Altar Interactive

Mgr. Martin Klíma, výkonný ředitelK prácí využívá: C++, MS Office, Opera Účast na projektech: Dračí doupě, Fish Fillets, Original War, UFO: Aftermath Odpočívá se:...

Článek · Miroslav Žák · 12/06/2017
ALTAR Interactive logo
Kdo patřil k ALTAR Interactive s.r.o. – 2. díl

Radim Křivánek Studoval informatiku na brněnské Masarykově univerzitě. V roce 1995 je spolu s Vláďou Chvátilem zakladatelem klubu „Brněnského klubu deskových a karetních her“....

Exkluzivní · Miroslav Žák · 12/06/2017
Vtipy o ALTAR Interactive

Článek · Miroslav Žák · 12/06/2017
ALTAR Interactive logo
ALTAR Interactive historie

„We Make The Rules“Všechno začalo v roce 1989. Martin Klíma studoval; byl ve třetím ročníku matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy, kdy se rozhodl, že chce...

Exkluzivní · Miroslav Žák · 12/06/2017