Článek Exkluzivní Herní laboratoř Návod Preview Recenze Rozhovor Video Vývojářský deník
Nedávno jsem se vydal do České republiky a během pobytu jsem měl šanci zahrát si očekávané UFO: Afterlight. Hra se odehrává na Marsu, pár...
Preview· Miroslav Žák · před 4 rokyMyslím, že pokud nepatříte k hardcore hráčům, tak vás změny v novém dílu UFO: Afterlight opravdu potěší a přesvědčí, abyste si tento titul sehnali....
Článek· Miroslav Žák · před 4 rokyUFO: Afterlight už zná svého vydavatele. Stala se jím CENEGA PUBLISHING, u které se dalo předvídat, že se stane vydavatelem i u třetího dílu...
Článek· Miroslav Žák · před 4 rokyUFO: Afterlight (pracovní název) je pokračování série UFO:Aftermath a UFO:Aftershock, který vám přinese úplně nový pohled na příběh Aftershocku, tentokrát osamocených lidských obyvatel Marsu.Přednosti...
Článek· Miroslav Žák · před 4 rokyPřipravil jsem pro vás rozhovor o třetím dílu UFA. Na otázky odpovídal Radim „Rumun“ Křivánek, který je vedoucím projektu UFO:Afterlight týmu ALTAR Games . MYdla:...
Rozhovor· Miroslav Žák · před 4 rokyS Martinem Klímou, spoluzakladatelem brněnského „deskového“ Altaru, jsme si povídali o zániku ALTAR Interactive již před Vánocemi. Jako člověk, který vedl vývoj obou dílů...
Článek· Miroslav Žák · před 4 rokyMgr. Martin Klíma, výkonný ředitelK prácí využívá: C++, MS Office, Opera Účast na projektech: Dračí doupě, Fish Fillets, Original War, UFO: Aftermath Odpočívá se:...
Článek· Miroslav Žák · před 4 rokyRadim Křivánek Studoval informatiku na brněnské Masarykově univerzitě. V roce 1995 je spolu s Vláďou Chvátilem zakladatelem klubu „Brněnského klubu deskových a karetních her“....
Exkluzivní· Miroslav Žák · před 4 roky„We Make The Rules“Všechno začalo v roce 1989. Martin Klíma studoval; byl ve třetím ročníku matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy, kdy se rozhodl, že chce...
Exkluzivní· Miroslav Žák · před 4 rokyKdyž jsem přemýšlel nad zánikem ALTAR Interactive, napadlo mne, kolik lidí v této firmě za celou dobu existence pracovalo. Asi dost. Myslím si ovšem,...
Exkluzivní· Miroslav Žák · před 4 rokyPrvním počinem ALTAR Interactive byla logická hra Fish Fillets, kterou doposud až do konce vyřešila pouze hrstka hráčů. Další hrou se stala netradiční strategie...
Článek· Miroslav Žák · před 4 rokyAquadelic GT byl první krabičkovou hrou studia Hammerware. Přečtěte si exkluzivní rozhovor o vývoji této hry, který náš server visiongame publikoval v 23. 12....
Rozhovor· Miroslav Žák · před 13 rokyTento rozhovor byl poprvé vydán v roce 2007.Mohl byste se představit našim čtenářům? V jakých studiích jste pracoval a na jakých titulech se podílel?Jmenuji...
Rozhovor· Miroslav Žák · před 14 rokyPřinášíme vám další rozhovor. Tentokrát s freeware vývojářským týmem Sosáci, kteří sklízí velký obdiv ve vývojářských soutěžích. Dnes si budeme povídat hlavně o tom,...
Rozhovor· Miroslav Žák · před 14 rokyDnes vám přinášíme rozhovor s Robinem, administrátorem a duchovních tvůrcem jednoho z nejnápaditějšího serverů o hrách jménem CzechGamer.com. Podívejte se na to, jak vznikl...
Rozhovor· Miroslav Žák · před 14 rokyPřipravil jsem pro Vás interview s alien_hunterem, vedoucím týmu AL Development. Tento tým už několik měsíců vyvíjí modifikaci pro Half-life 2 z prostředí světa...
Rozhovor· Miroslav Žák · před 14 rokyVážení přátelé všech her, zejména pak těch českých. Za nějakou dobu budeme svědky zrodu něčeho krásného – zrodu Inquisitora. Tuto hru vám v našem...
Rozhovor· Miroslav Žák · před 14 rokyCesta tam a zase zpátky(aneb jak jsem získal vytouženou práci v herním průmyslu)Byl jsem osloven dlouholetým fanouškem českých her Mydlou ze serveru www.visiongame.cz, abych...
Exkluzivní· Miroslav Žák · před 14 rokyDalší mé otázky jsem směřoval na nově vzniklý tým Prohibited. Tento tým pracuje na projektu SINFUL NIGHT, který kombinuje to nejlepší z žánru adventury...
Rozhovor· Miroslav Žák · před 14 rokyProtože mnozí z vás jste se dostali k OW až nyní, nebo jste nějakým nedopatřením tohle interview přehlédli a chcete si zavzpomínat na tuto...
Rozhovor· Miroslav Žák · před 16 roky