Články (412)

Článek Exkluzivní Herní laboratoř Návod Preview Recenze Rozhovor Video Vývojářský deník

UFO: Afterlight screenshot
UFO Afterlight – preview

Nedávno jsem se vydal do České republiky a během pobytu jsem měl šanci zahrát si očekávané UFO: Afterlight. Hra se odehrává na Marsu, pár...

Preview· Miroslav Žák · před 4 roky
UFO: Afterlight wallpaper
UFO Afterlight – Plakát a pozadí

Článek· Miroslav Žák · před 4 roky
UFO: Afterlight screenshot
S čím přijde UFO:AFTERLIGHT

Myslím, že pokud nepatříte k hardcore hráčům, tak vás změny v novém dílu UFO: Afterlight opravdu potěší a přesvědčí, abyste si tento titul sehnali....

Článek· Miroslav Žák · před 4 roky
UFO: Afterlight
UFO: Afterlight – Oficiální zpráva

UFO: Afterlight už zná svého vydavatele. Stala se jím CENEGA PUBLISHING, u které se dalo předvídat, že se stane vydavatelem i u třetího dílu...

Článek· Miroslav Žák · před 4 roky
UFO:Afterlight
UFO: Afterlight nový projekt ALTAR Games

UFO: Afterlight (pracovní název) je pokračování série UFO:Aftermath a UFO:Aftershock, který vám přinese úplně nový pohled na příběh Aftershocku, tentokrát osamocených lidských obyvatel Marsu.Přednosti...

Článek· Miroslav Žák · před 4 roky
UFO Afterlight
Radim „Rumun“ Křivánek o UFO: Afterlight

Připravil jsem pro vás rozhovor o třetím dílu UFA. Na otázky odpovídal Radim „Rumun“ Křivánek, který je vedoucím projektu UFO:Afterlight týmu ALTAR Games .  MYdla:...

Rozhovor· Miroslav Žák · před 4 roky
ALTAR Interactive logo
Martin Klíma o konci ALTAR Interactive – (článek LEVEL)

S Martinem Klímou, spoluzakladatelem brněnského „deskového“ Altaru, jsme si povídali o zániku ALTAR Interactive již před Vánocemi. Jako člověk, který vedl vývoj obou dílů...

Článek· Miroslav Žák · před 4 roky
Funkce v bývalém Altar Interactive

Mgr. Martin Klíma, výkonný ředitelK prácí využívá: C++, MS Office, Opera Účast na projektech: Dračí doupě, Fish Fillets, Original War, UFO: Aftermath Odpočívá se:...

Článek· Miroslav Žák · před 4 roky
ALTAR Interactive logo
Kdo patřil k ALTAR Interactive s.r.o. – 2. díl

Radim Křivánek Studoval informatiku na brněnské Masarykově univerzitě. V roce 1995 je spolu s Vláďou Chvátilem zakladatelem klubu „Brněnského klubu deskových a karetních her“....

Exkluzivní· Miroslav Žák · před 4 roky
Vtipy o ALTAR Interactive

Článek· Miroslav Žák · před 4 roky
ALTAR Interactive logo
ALTAR Interactive historie

„We Make The Rules“Všechno začalo v roce 1989. Martin Klíma studoval; byl ve třetím ročníku matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy, kdy se rozhodl, že chce...

Exkluzivní· Miroslav Žák · před 4 roky
Kdo patřil k ALTAR Interactive s.r.o. – 1. díl

Když jsem přemýšlel nad zánikem ALTAR Interactive, napadlo mne, kolik lidí v této firmě za celou dobu existence pracovalo. Asi dost. Myslím si ovšem,...

Exkluzivní· Miroslav Žák · před 4 roky
ALTAR Interactive – vzestup a pád?

Prvním počinem ALTAR Interactive byla logická hra Fish Fillets, kterou doposud až do konce vyřešila pouze hrstka hráčů. Další hrou se stala netradiční strategie...

Článek· Miroslav Žák · před 4 roky
Aquadelic GT
Aquadelic GT – postmortem

Aquadelic GT byl první krabičkovou hrou studia Hammerware. Přečtěte si exkluzivní rozhovor o vývoji této hry, který náš server visiongame publikoval v 23. 12....

Rozhovor· Miroslav Žák · před 13 roky
Michael Lekovski
Rozhovor – Michael Lekovski

Tento rozhovor byl poprvé vydán v roce 2007.Mohl byste se představit našim čtenářům? V jakých studiích jste pracoval a na jakých titulech se podílel?Jmenuji...

Rozhovor· Miroslav Žák · před 14 roky
Rozhovor s Sosáci

Přinášíme vám další rozhovor. Tentokrát s freeware vývojářským týmem Sosáci, kteří sklízí velký obdiv ve vývojářských soutěžích. Dnes si budeme povídat hlavně o tom,...

Rozhovor· Miroslav Žák · před 14 roky
CzechGamer.com
Rozhovor o CzechGamer.com

Dnes vám přinášíme rozhovor s Robinem, administrátorem a duchovních tvůrcem jednoho z nejnápaditějšího serverů o hrách jménem CzechGamer.com. Podívejte se na to, jak vznikl...

Rozhovor· Miroslav Žák · před 14 roky
Original war
Rozhovor o HL2:Original War modifikaci

Připravil jsem pro Vás interview s alien_hunterem, vedoucím týmu AL Development. Tento tým už několik měsíců vyvíjí modifikaci pro Half-life 2 z prostředí světa...

Rozhovor· Miroslav Žák · před 14 roky
Inquisitor
Rozhovor o hře Inquisitor

Vážení přátelé všech her, zejména pak těch českých. Za nějakou dobu budeme svědky zrodu něčeho krásného – zrodu Inquisitora. Tuto hru vám v našem...

Rozhovor· Miroslav Žák · před 14 roky
Jiří Rýdl
Jak se dostal Jiří Rýdl k hernímu průmyslu

Cesta tam a zase zpátky(aneb jak jsem získal vytouženou práci v herním průmyslu)Byl jsem osloven dlouholetým fanouškem českých her Mydlou ze serveru www.visiongame.cz, abych...

Exkluzivní· Miroslav Žák · před 14 roky
ashfall
Rozhovor s Prohibited

Další mé otázky jsem směřoval na nově vzniklý tým Prohibited. Tento tým pracuje na projektu SINFUL NIGHT, který kombinuje to nejlepší z žánru adventury...

Rozhovor· Miroslav Žák · před 14 roky
Rozhovor s Vláďou Chvátilem na CG

Protože mnozí z vás jste se dostali k OW až nyní, nebo jste nějakým nedopatřením tohle interview přehlédli a chcete si zavzpomínat na tuto...

Rozhovor· Miroslav Žák · před 16 roky