GUMPANELA ENTERTAINMENT PŘEDSTAVUJE REFUSION
První opravdové spojení plnohodnotné střílečky z perspektivy vlastního pohledu (FPS) a plnohodnotné strategie (RTS).
Praha, Česká republika, 16. ledna 2007. Nezávislé vývojářské studio Gumpanela Entertainment dnes oznámilo vývoj REFUSION – první hry, která je prvním opravdovým spojením žánrů FPS a RTS. Hra poběží na vlastním enginu, pracovně nazvaném SAM1. Díky němu bude REFUSION disponovat špičkovou grafikou a fyzikou obvyklou u současných FPS a zároveň dokáže zobrazit různé typy jednotek v množství, které hráči očekávají od plnohodnotných strategií. Start přípravné fáze projektu se datuje k přelomu let 2004 a 2005, produkční fáze začala v říjnu 2006. Hra by měla spatřit světlo světa už v prosinci letošního roku. REFUSION směřuje na platformu Windows PC.
Hlavní rysy
+ Unikátní a plnohodnotné spojení žánrů FPS & RTS, které se odehrávají ve stejný čas na stejném místě;
+ Fyzika a grafika ve špičkové FPS kvalitě v celé hře;
+ Rozsáhlý herní svět bez hranic;
+ Obrovské jednotky a budovy;
+ Epické bitvy zahrnující stovky jednotek;
+ Plná i částečná zničitelnost herních objektů, u kterých se při odpálení některých jejich částí mění jejich fyzikální vlastnosti, např. auto bez kola je stále schopno se pohybovat;
+ Žádný respawn time – více hraní, méně čekání;
+ Otevřené hraní – můžeš se zapojit do jakékoliv probíhající hry kdykoliv chceš, a to dokonce i v roli Mastera. Automatický balanční systém udrží hru vždy vyváženou. Dokonce i singleplayer se může najednou změnit v multiplayer.
Technologie
REFUSION poběží na vlastním unikátním enginu, který dokáže plně využít výhod vícejádrových procesorů i víceprocesorových systémů. Engine zpracovává desítky tisíc interakcí v reálném čase. Proto je možné, aby hra zahrnovala například následující:
+ Kompletně zničitelné prostředí, ale destrukce může být také pouze částečná;
+ Oddělitelné objekty – jednotky existují dokonce i poté, co byly odděleny některé jejich části, např. tím, že byly zasaženy. Po zásahu se mění jejich fyzikální vlastnosti;
+ Obrovské herní prostředí o rozloze přes 1600 km čtverečních;
+ Velké množství jednotek, budov, stromů a dalších objektů plně fyzikálně popsaných;
+ Masivní bitvy odehrávající se v celém herním prostoru.
+ Mnoho druhů jednotek;
+ Rozsáhlý a rozmanitý terén s velkým spektrem různých prostředí;
+ Neuvěřitelná viditelnost dovolující pozorovat situaci kolem sebe po celou dobu;
+ Dynamické stíny v celém výhledu;
+ Shader Model 3.0;
+ HDR.
Gumpanela Entertainment
Gumpanela Entertainment je vývojářské studio se sídlem v Praze, jehož tým tvoří profesionálové, kteří v minulosti pracovali na titulech jako Mafia, Saints Row, Operation Flashpoint, Killzone 2, Alpha Prime, série 18 Wheels of Steel a El Matador.
Ondřej Urban
press@gumpanela.com
Gumpanela Entertainment, s.r.o.
Bělohorská 41
169 00 Praha 6
Česká republika
Miroslav Žák
České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.