První screenshoty ze hry Refusion

Miroslav Žák – 21/06/2017

Ondřej Urban, zakladatel Gumpanela Entertainment říká o vývoji hry Refusion:

Máme radost z toho, jak postupují práce na našem projektu. Náš tým vytvořil rozlehlý živoucí herní svět, v němž hráči – jak v roli Masterů (RTS), tak Fighterů (FPS) – musí čelit nejen soupeřícímu týmu, ale dokonce i nebezpečným živočichům v nehostinném prostředí. Chceme tomuto klíčovému rysu hry věnovat maximální pozornost a úsilí, proto jsme se rozhodli posunout termín vydání na léto příštího roku.

První screeny jsou tu:

 

O hře Refusion:

Rozlehlý a nekončící svět Refusion je na ploše přesahující 1600 km2 tvořen velkým množstvím rozmanitých typů prostředí, jejichž různorodost si může hráč plně vychutnat díky obrovské dohlednosti.

Hra je prvním opravdovým spojením plnohodnotné střílečky z perspektivy vlastního pohledu a plnohodnotné real-timové strategie. Záleží čistě na rozhodnutí hráče, kterému z obou žánrů dává přednost. Hráč v roli Mastera (preferuje RTS) hraje strategii se vším, co k ní patří, včetně budování základen a těžby surovin, produkce či trénování jednotek a vedení bitev. Ostatní hráči vstupují do hry v roli bojovníka – Fightera a hrají Refusion jako FPS. Tvoří tak nezávislou, leč významnou součást Masterovy armády. Je jen na domluvě hráčů zda postupují jako tým.

Hra se vyvíjí výhradně pro platformu PC a její vydání je plánováno na léto 2008.

Více informací o hře Refusion získáte na www.refusion-game.cz

O společnosti Gumpanela Entertainment:

Gumpanela Entertainment je vývojářské studio se sídlem v Praze, jehož tým tvoří profesionálové, kteří v minulosti pracovali na titulech jako Mafia, Saints Row, Operation Flashpoint, Killzone 2, Alpha Prime, série 18 Wheels of Steel a El Matador.

 

 

Miroslav Žák

České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.

Komentáře

Sdělte nám svůj názor

Zatím žádný komentář.