S čím přijde UFO:AFTERLIGHT
Myslím, že pokud nepatříte k hardcore hráčům, tak vás změny v novém dílu UFO: Afterlight opravdu potěší a přesvědčí, abyste si tento titul sehnali. O co tedy půjde? Hráč bude opět rozhodovat v globálním měřítku, tentokrát na planetě Mars. Jedna z dalších změn je rozšíření RPG prvků stejně jako u strategie Original War, kde se budete muset potýkat s omezenými zdroji lidských jednotek. Proto budete rozmýšlet každý čin a možná budete hrát některá kola několikrát jen proto, aby vám váš oblíbený voják neumřel…
Podle mě je jedna z nejvýraznějších změn grafika hry. Tento díl ufa ji bude mít totiž pěkně stylovou po vzoru komiksu. Barvy jsou opravdu líbivé, z prvního pohledu přijdou možná trochu víc barevné, ale po důkladnějším prozkoumání zjistíte, že právě tento styl grafiky se sem hodí nejvíce!
Další závažnou změnou jsou předpřipravované mise. Nebude se tedy jednat jako v předchozích dílech o generované mise, ale vše bude dopředu přednastavené. To přinese zejména smysluplnost prostředí a lepší grafickou detailnost. Tato skutečnost dost změní styl hry a mnoho hráčů by to mohlo ocenit.
A příběh? Hra nebude přímo navazovat na předchozí díly, a proto se nemusíte bát, že nebudete vědět o co jde. Ale i pro hráče původních sérií tu mám potěšující zprávu: hra totiž bude mít propojení s předchozími díly.
Kdo Má hlavní slovo na třetím dílu UFA?
Vedoucí projektu: Lukáš Veselý
Vedoucí designér: Radim Křivánek
Vedoucí programátorů: Otakar Nieder
Vedoucí grafiků: David Zapletal
Miroslav Žák
České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.