Vývojářské studio
ALTAR Games
Předpokládané vydání
2008
Země vývoje
Platforma
Typ hry
Multiplayer
Ne

Popis hry

Mezi roky 2007-2008 pracoval malý tým asi 10 lidí pod vedením Vladimíra Chvátila na nikdy neohlášené hře Legends of Valhalla. Na hře pracoval také Martin Vaňo, který dělal game design.

Hra byla koncipovaná tak, že byla hratelná i přes ovladač na konzolích. Jednalo se o hexovou mapa, po které chodil člověk s armádou. Bylo to jako first person strategie. Nešlo ovládat nic, kde jsi nebyl. Nacházely se tam i nějaká point of interest, většinou města, kde šli najímat vojáci.

Ještě tam byla zajímavá mechanika. Aby to bylo zjednodušené a strukturované pro tu konzoli, tak byly nějaké řady vojáků, mezi kterými šlo přepínat, a kterým šly dávat rozkazy. Měly analogovou funkci průběhu. Když se rozběhnou na nepřítele a zařvou bojový pokřik. Pokud byl zrovna na vrcholu ve chvíli, kdy se setkali s tou nepřátelskou řadou, tak měli největší attack damage, bonus na attack damage. Všechno to byly strašně hezké mechaniky. Potom tam měla být ještě mechanika, že se šíří zprávy o výsledcích bitev, že to má nějaký příběh, a když se stane nějaká bitva, tak se těma hexama začne výsledek šířit po mapě. Když nepřítel vypálí město na konci mapy, tak mi to demoralizuje jednotky, které jsou z toho města

Fotogalerie

Rozhovory

Zatím žádné recenze, buď první!

Sdělte nám svůj názor

Zatím žádný komentář.