Vývojový deníček VISIONGAME: Jaké meta data archivujeme

Miroslav Žák – 20/05/2021

Rozhodl jsem se, že začnu psát vývojový deníček archivu VISIONGAME.CZ abych Vás mohl informovat o tom, co je nového a na čem aktuálně pracujeme. Dnes sem tedy uvedu první díl na téma meta data her v našem archiv.

Jaká meta data archivujeme od samého začátku projektu:

Název:
Popisek hry:
Země původu: ČR / SK
Stav hry: Vydáno / Ve vývoji / Zrušeno
Rok vydání:
Den, měsíc vydaní:
Platforma:
Distributor:
Žánr:
Typ multiplayeru:
Ocenění:
Krabicové vydaní: ANO / NE
Digitální vydaní: ANO / NE
Multiplayer: ANO / NE
Typ Multiplayeru:
Typ hry: Plná, freeware, free-to-paly, DLC
Archiv: zda máme hru ve fyzickém archivu
Studio / Vývojář:
Logo
Obal hry
Manuál hry
Snímky z hraní
Umělecká díla
Konfigurace hry:
Odkazy: recenze, preview, rozhovory, videa, odkaz na obchody, oficiální web, odkaz na trailer
Hodnocení Metacritic: Informace se automaticky stahují

Když čtete tento článek tak už jsme rozšířili meta data o tyto informace:

Jmenný seznam vývojářů:
Studentský projekt: ANO / NE
Vytvořeno na Game Jamu: ANO / NE
Anglický název hry pokud má:
Datum přidání do předběžného přístupu:
Cena v době vydání hry:
Podpora ovladače: ANO / NE
Engine:
Věkové omezení:
Jazyk titulků:
Jazyk audia:
Jazyk rozhraní:
Počet vývojářů pracující na hře

Snažíme se vycházet z oficiálních informací nebo Steamu, Gogu nebo našeho fyzického archivu. Také komunikujeme s vývojáři a autory her.

Miroslav Žák

České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.

Komentáře

Sdělte nám svůj názor

Zatím žádný komentář.