Poslední články
Jakub Dvorský – Machinarium Postmortem
Jakub Dvorský se vrátí o 15 let do minulosti, do doby, kdy byla vydána hra Machinarium, asi nejznámější kousek studia Amanita Design. Dozvíme se co vývojáře inspirovalo, jak hra vznikala...
FPI: Jakub Hamari l Ashborne Games, Vigor, Last Train Home, Crime Boss: Rockay City, Ingame Studios …
Kam dát životopis, aby vás to dostalo až k práci na hře roku? Nejen o tom mluví Jakub Hamari, toho času Principal Level Designer v Ashborne Games, který dříve pracoval...
Poslední komentáře
Michael Petr – 15/06/2021
FPI: Vladimír Geršl I GoldKnights: Ano, na platformu jako je Switch by to byla ideální hra. Musíme doufat, že se k tomu jednou Vláďa jednou vrátí. I když v dohledné době bude jistě...
Michael Petr – 25/03/2021
Jak na financování herního vývoje: Tak ono pokud člověk má možnost zafinancovat to sám, tak je to asi lepší skrze to, že pak nemá pocit, že musí být někomu vděčný, nebo, že někomu...
Michael Petr – 08/06/2020
FPI: Tomáš Šlápota I Madfinger Games: Ano Moscow Rhapsody je škoda, ale na druhou stranu díky tomu, že tuto hru zrušili, tak lidé kteří na ní pracovali, založili Vatra Games a později Madfinger Games...