Poslední články

Bonfire@Prague #6 – The Shape of Echoes
Přinášíme záznam z šestého Bonfire@Prague. Během večera s podtitulem The Shape of Echoes proběhly dvě prezentace a třetí Chill Chat, tentokrát s Davidem Vávrou o QAMatěj Gargula (Flying Rat Studio)...

Jan „Frix“ Šídlo – Nezávislý vývoj her v Unity
Nezávislý vývoj her v Unity aneb Jak tvořit hry doma s minimálním rozpočtem. Tak zněl celý název přednášky, kterou měl autor her Jako Artformer, nebo Master Leaf Blower na 65...
Poslední komentáře
Michael Petr – 15/06/2021
FPI: Vladimír Geršl I GoldKnights: Ano, na platformu jako je Switch by to byla ideální hra. Musíme doufat, že se k tomu jednou Vláďa jednou vrátí. I když v dohledné době bude jistě...
Michael Petr – 25/03/2021
Jak na financování herního vývoje: Tak ono pokud člověk má možnost zafinancovat to sám, tak je to asi lepší skrze to, že pak nemá pocit, že musí být někomu vděčný, nebo, že někomu...
Michael Petr – 08/06/2020
FPI: Tomáš Šlápota I Madfinger Games: Ano Moscow Rhapsody je škoda, ale na druhou stranu díky tomu, že tuto hru zrušili, tak lidé kteří na ní pracovali, založili Vatra Games a později Madfinger Games...