V archivu Visiongame
Popis hry
The Last Oricru je AA akční RPG od pražského studia GoldKnights. Hra původně vznikala pod jménem LostHero. Ale poté co se do studia Pavla Jiřího Strnada přidal Vladimír Geršl jako executive producer se hra proměnila natolik, že se rozhodli ji s původním projektem dále nespojovat. Hra kombinuje sci-fi se středověkem. Inspiraci pak čerpá z her jako Wizardry, Dark Souls, Mass Effect nebo Fallout.
The Last Oricru klade důraz na příběh. Ocitneš se uprostřed konfliktu mezi dvěma rasami zuřícího na částečně teraformované planetě izolované od zbytku vesmíru ochrannou bariérou. Tvoje rozhodnutí vnesou do hry zajímavé zvraty, jelikož můžeš výrazně ovlivnit celý konflikt i jeho výsledek. V brutálním středověkém sci-fi světě zažiješ stovky intenzivních soubojů a každé tvoje rozhodnutí bude mít své následky. Nabírej se svým hrdinou nové zkušenosti, zlepšuj své dovednosti a postav se postupně mnoha bossům, na které ve hře narazíš. To vše můžeš zažít i v drop in/out coop módu, který navíc podporuje splitscreen.
Pokud by se měla ze hry vypíchnout jen jedna věc, tak by to určitě byl větvený příběh. Malé CZ studio dokázalo to co mnoho her tvrdí v reklamách, ale nikdy nedosáhne. Hrou opravdu můžete projít několikrát a pokaždé mít úplně jiný zážitek, s jinými nepřáteli a jinak postavenými úrovněmi. Takže se nejedná pouze o nějaké závěrečné outro v jinak pokaždé stejné hře.
Přijetí hry bylo díky technickému stavu při vydání a faktu, že většina recenzentů nikdy nezkusila možnosti větveného příběhu dost rozpačité i když GoldKnights hru během dvou patchů těsně po vydání zvládli poměrně dobře zalepit a odstranit většinu bugů.
Pokud o hře čtete poprvé, nebo jste se nechali odradit hodnoceními kolem pěti z deseti, tak neváhejte a hru vyzkoušejte. Rozhodně není dokonalá, ale podobnou budete hledat těžko.