Plná hra
Ne
0 se líbí
Pro přidávaní do sbírek se prosím přihlašte.
Herní svět vidíte z pohledu hlavního hrdiny. Obraz je generován polygonovým 3D enginem (možná by se dal přirovnat tomu, který se objevil ve hře Magic Carpet), který přirozeně umožňuje libovolný náklon osy pohledu ve všech rovinách. Tento systém dokáže prezentovat jakékoliv architektonické objekty (vícepatrové domy, jeskyně) reálně spojené s okolní krajinou. Hru vyvíjel tým Signum. Ovšem hra nebyla nikdy vydána.
Pomozte nám s obsahem
Víte věci, co my ne? Chcete doplnit obsah ve hře? Budeme rádi když nám pomůžete.
-
Bloodless – PrologPo letech Hladomoru se v nepřístupných stržích Večerních hor shromáždily skupiny psanců...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Bloodless – Úvod do hryNaše vyprávění začíná v podhůří Večerních hor, které se táhnou světadílem Lorten...Miroslav Žák · před 4 roky
-
Bloodless – Oficiální infromacePohled a grafický engineHerní svět vidíte z pohledu hlavního hrdiny. Obraz je...Miroslav Žák · před 4 roky
Žádný přidaný externí odkaz.
Žádné přidané krátké zprávy.
Komentáře (0)
Nemáte účet?
Jako registrovaný a přihlášený uživatel můžete tuto hru nejen ohodnotit, ale také k ní napsat komentář, diskutovat o ní, nebo ji zařadit do některého ze seznamů.
Nejsou k dispozici žádné komentáře.