Game Access Conference ’25: Příležitost pro Indie Vývojáře!

Game Access Conference ’25 se rychle blíží a stejně jako každý rok přináší skvělou možnost pro všechny nezávislé vývojáře! Připojte se do Indie Showcase, kde můžete vystavit svou hru, nasbírat cennou zpětnou vazbu, získat wishlisty a zapojit se do dalších aktivit, které jsme pro malá studia připravili.
Tato jedinečná příležitost vám umožní prezentovat svůj projekt nejen odborné veřejnosti, ale i hráčům a dalším profesionálům z herního průmyslu. Budete mít možnost navázat kontakty, sdílet zkušenosti a přiblížit svůj titul širšímu publiku.
- Registrace je otevřena zde: https://game-access.com/conference/indie-teams/
- Registrační poplatek: 1000 Kč
- Na co se použije poplatek? Náklady na stavbu stánku a tisk grafiky, kterou si pak můžete klidně vzít domů.
Pokud máte nezávislý projekt, který si zaslouží pozornost, neváhejte a přihlaste se! Game Access Conference ’25 je skvělým místem pro networking, sdílení zkušeností a posunutí vaší hry zase o kus dál.
Indie Awards na Game Access
Kategorie ocenění:
- Best Art: Ocenění za nejpůsobivější vizuální zpracování, které inspiruje svým designem, postavami a uživatelským rozhraním.
- Finanční odměna: 50 000 Kč
- Best Game: Ocenění pro hru, která nejlépe kombinuje design, umění a herní mechaniky, a zanechává největší dojem v herní komunitě.
- Best Gameplay: Ocenění za inovativní a poutavou hratelnost, která hráče udrží v napětí a zábavě.
Jak se zúčastnit:
- Registrace: Přihlaste svůj projekt do Indie Showcase prostřednictvím registračního formuláře na oficiálních stránkách konference.
- Příprava hry: Dolaďte a připravte hratelnou verzi své hry pro prezentaci na konferenci.
- Prezentace: Během konference aktivně představujte svou hru účastníkům a porotě.
- Hlasování: Účastníci a porota budou mít možnost hlasovat pro vaše projekty během prvního dne a poloviny druhého dne konference.
- Vyhlášení vítězů: Zúčastněte se slavnostního ceremoniálu Indie Awards a buďte připraveni převzít ocenění v případě výhry.
Miroslav Žák
České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.