Typ studia
Komerční studio
Působení studia
2023
Místo působiště
Praha

Popis studia

Shader Mess, malé vývojářské studio z Prahy. Prvním projektem je klasická point-and-click adventura Whispers of Prague, jejíž demo bude brzy k dispozici na Steamu.

Tým se v současné době skládá ze dvou nadšenců, kteří mají více dovedností, takže mohou zastávat několik rolí současně.

Filip Rachůnek: programátor, hudební skladatel, spisovatel a vypravěč. Se svým mikrofonem zachycuje originální zvukové efekty pro naše hry a často hledá inspiraci pro skládání soundtracků u klavíru.

Jiří Procházka: Hlavní programátor, producent grafických prostředků, mistr vizuálních efektů. Pokud v našich hrách narazíte na svítící lucerny, blikající svíčky nebo tekoucí fontány, můžete si být jisti, že jde o jeho originální práci.

Adresa

Shader Mess

Praha

Kontakty

Filip.Rachunek@gmail.com

Krátké zprávy

Vyšla česká hra Whispers of Prague: The Executioner’s Last Cut od studia Shader Mess

20. září vyjde česká hra Whispers of Prague: The Executioner’s Last Cut od studia Shader Mess

Komentáře

Sdělte nám svůj názor

Zatím žádný komentář.