

Na začátku tohoto měsíce SCS Software stojící za hrami Euro Truck Simulator 2 a American Truck Simulator rozjel právě ve zmíněných hrách charitativní akci.
Cílem bylo, aby hráči doručovali zásilky ve hře s kamionem ozdobeným růžovou stužkou, která je symbolem organizací pro boj s rakovinou prsu. Hráči se tak podíleli na celkovém počtu doručených zásilek s návěsem růžové stužky.
Kromě toho, že se komunitě kolem těchto dvou her podařilo splnit cílový počet 1 milion doručených zásilek, byly v prodeji také tématická trička a DLC.
Celková částka kterou tak nakonec SCS Software odeslali organizaci The Breast Cancer Research Foundation je úctyhodných 11 tisíc dolarů. (Něco lehce přes 260 tisíc korun.)
Pokud o tomto slyšíte poprvé a stále byste rádi přispěli, tak pořád můžete. DLC pro American Truck Simulator i pro Euro Truck Simulator 2 jsou stále v prodeji. Cena obou je 1,99 EURO a za svůj příspěvek získáte tématický balíček skinů pro vaše kamiony. 100% z cen těchto balíčků bude věnován organizacím zabývajícím se bojem s rakovinou prsu.
Michael Petr
Otec dvou dětí přes den a hráč přes noc.