Podpořte vznikající adventuru: The Past We Are: Act One na platformě Hithit

Miroslav Žák – 23/02/2024

The Past We Are: Act One je 2D příběhová počítačová hra. Jedná se o atmosférickou adventuru, která kombinuje psychologický thriller se satirickou komedií. Hra je ve vývoji od roku 2018 a nyní hledám alternativní financování pro její dokončení.

Kdo na hře pracuje?

Jaroslav Belza předtím, než začal pracovat na své současné hře, se zabýval tvorbou krátkých animovaných videí pod značkou Madmen Pictures. Od malička miloval adventury, jako byly Polda nebo Posel smrti, a jeho velkým snem bylo jednoho dne vytvořit vlastní adventuru. Po rozhodnutí začít pracovat na vlastní hře pro něj následovaly roky života plné vášně a dobrodružství. Práce na hře pro něj byla nejkrásnější a nejzábavnější činností, kterou kdy podnikl. Avšak později se tato záliba proměnila v boj s vlastním vyčerpáním.

O hře

Hlavní postavou ve hře je Rylee Willis (hraje Tereza Císařová), mladá žena, která odkrývá svojí temnou minulost a na svojí cestě za poznáním se opakovaně ocitá v nečekaných absurdních situacích. Příběh hry kombinuje prvky psychologického thrilleru a satirické komedie. Je to tak trochu konceptuální a experimentální dílo, ale zase ne až moc. V základu se jedná o 2D point and click adventuru, avšak do hry se prolínají i další žánry. Gameplay není založený na velkém počtu objektů a předmětů, a to do takové míry, že v první kapitole dokonce použijete jen jeden předmět, a ještě celou dobu víte na co přesně ho budete potřebovat. Budou na vás čekat výzvy v nejrůznějších podobách, ale budete mít i inventář s předměty a tak esence pravé adventury bude zachována. Mým cílem bylo vytvořit atmosférický umělecký zážitek a v průběhu hry hráče něčím neustále překvapovat. První akt se skládá ze tří kapitol a jeho celková herní doba budou zhruba tři hodiny.

 

Na co potřebuji peníze

  • Udělat finální úpravy textů před natočením dabingu
  • Natočit dabing
  • Dokončit ilustrace a animace scén a postav, které jsou přímo v gameplayi
  • Vytvořit cca 15 minut renderovaných cutscén
  • Naprogramovat vše, co chybělo v prototypu
  • Vytvořit hudbu
  • Ozvučit hru
  • Beta testování

Odkaz na kampaň na Hithitu.

Miroslav Žák

České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.

Komentáře

Sdělte nám svůj názor

Zatím žádný komentář.

Související články