Vývojářské studio
Ateliér Duchů, Richard Haraším
Vydáno
27. září 2023
Distributor
Ateliér Duchů, Richard Haraším
Země vývoje
Žánr hry
Platforma
Typ hry
Multiplayer
Ne
Procesor
2 GHz frequency or above
Paměť
1 GB RAM
Grafická karta
DirectX: Verze 11
Pevný disk
300 MB volného místa

Popis hry

Ponoříte se do pochmurné mysli sériového vraha Anthonyho, který pobývá kdesi v opuštěném domě v lesích. Jakožto svědomí máte možnost sledovat vše, co hlavní postava činí a čím si prochází. Nahlížíte do jeho skrytých vzpomínek, které ho na tuto zkaženou cestu dostaly. Avšak nemáte možnost s ním manipulovat, protože je zde s vámi ještě tajemnější entita, která je hlavním strůjcem, ovládá chování, chtíče a touhu ublížit.

Jste vystaveni mnohými interpretacemi jeho pojetí světa, jak vnějšího tak i vnitřního, zápasu se sebou samým a je jen na vás, jestli mu chcete pomoct. Pokud se vám podaří oslabit jeho vnitřní vůli natolik, můžete jeho příběh skončit mnohem dřív, než si myslíte. Nebo můžete se projít cestou až do konce, poznat skrz vzpomínky celý příběh, ale za hrozivou cenu. Čeká vás surrealistická cesta podvědomím, vnitřními démony a hořkou realitou světa u člověka, který je již dávno ztracen.

Důležité je podotknout, že se stále jedná o beta verzi dema. Vše bude v zájmu úprav a vylepšení!

  • Hráč jako divák – divák jako hráč. Hlavní postavu ovládá především tajemná entita, a tím určuje vývoj příběhu hry. Svědomí je silně potlačeno a je jen na vás, jestli ho svými činy za pomocí různé herní interakce, hádanek, hledáním správných odpovědí a vzpomínek v tomto surrealistickém světě vrátíte do původního stavu.
  • Rozhodnutí. Máte možnost se rozhodnout správně či špatně, a tím sériovému vrahovi stěžit pocity chtíče a nebude bezmyšlenkovitě zabíjet. Pokud mu avšak nepomůžete, hra bude náročnější a tím i finální souboj s vlastní duší.
  • Otázka smrti. Podaří-li se vám sériovému vrahovi pomoc, jeho duše bude natolik oslabená, že můžete spáchat sebevraždu a ukončit tím jeho příběh. Ale přijdete o zbytek herního obsahu, i když se jedná o jeden z konců hry.
  • Bdělý a podvědomý vizuální styl. Orientace v prostoru je podmíněná kroky postavy za interakce namíření a kliku, tím je možné i klikat na různé předměty a jiné herní prvky, objevovat uzavřený svět a jeho temná zákoutí.

Hra se zúčastnila Festivalu Animánie.

Ke stažení

Odkazy (1)

Zatím žádné recenze, buď první!

Sdělte nám svůj názor

Zatím žádný komentář.