


Slideball

Popis hry
Myšlenkou bylo vyzkoušet si novou technologii. V Brně tehdy nikdo z programátorů s Enforcem nepracoval, a tak si chtěli ověřit, jak se s touto technologií pracuje, než začnou vyvíjet hru Valhalla. Výsledná hra byla ve 3D, s pohledem shora na arénu. Těm, kteří znají Slide Ball, může být styl hry povědomý – šlo o arénu, kde postavičky kopaly do míče. Měla jednoduchou fyziku a postavičky byly převzaté z her studia Altar. Jedna z arén byla tematicky laděná jako fantasy prostředí ze hry Vision, další byla inspirována hrou UFO. Nechyběly ani prvky z Fish Fillets – jak postavičky, tak prostředí. Tyto postavičky, uzavřené ve skleněné nádobě, se honily za míčem v aréně. Celkově šlo o zajímavý, možná i marketingově laděný průřez tvorbou studia Altar, propojený do jedné zábavné hry.