Vydáno

V archivu Visiongame

Vydáno

V archivu Visiongame

Mourning Tide

Vývojářské studio
Game Art na Šuřce
Škola
Střední škola umění a designu
Vydáno
2. června 2024
Země vývoje
Žánr hry
Platforma
Typ hry
Multiplayer
Ne
Engine

Popis hry

Hra byla vydána 5členným týmem studentů oboru Game art na SŠUD Brno na populární platformě pro vydávání indie her, Itch.io a dokončena byla během 2 týdnů. Během krátké doby stihla nasbírat stovky komentářů a desítky videí na YouTube. Hráči si chválí hlavně atmosféru a příběh, zatímco samotná mechanika rybaření se mnohým zdála příliš frustrující a obtížná. Zdá se však, že ji již čeští vývojáři stihli upravit a zlepšit, jelikož na oficiální stránce se hrou je čerstvý patch. Při vlastním hraní se mechanika zdála již v pořádku a ryby šlo chytat dobře.

Hra na první pohled grafickým zpracováním připomíná jiné indie hororové hry, kterých je v posledních letech mnoho a které jsou často spojovány s hrami od Puppet Combo. Tedy krátkými hororovými hrami s retro grafikou. Tento druh her je přijímán dobře a internetoví tvůrci tyto hry rádi natáčí, či streamují, což nepochybně pomohlo této hře k úspěchu a zviditelnění. Hra buduje hororový vizuál a atmosféru postupně a nechybí ani dobře zpracovaný zvukový design, který celý zážitek zintenzivňuje.

Mourning Tide nabízí jednoduché ovládání v podobě WASD a myši, kterými se pohybujete a lovíte ryby. Celá hra se odehrává na malé rybářské lodi a trvá přibližně 15 minut. Během těchto 15 minut můžete chytit 7 ryb, které ovšem na první pohled vypadají zvláštně. Ryby s lidskými obličeji, vydávající děsivé zvuky, nebo ryba v podobě plačící ženy budují temnou atmosféru a nabízejí hráči útržky příběhu, který se rozuzlí až při vylovení finálního úlovku.

Na konci je hráči zápletka hry vysvětlena pomocí krátké básně, která odhalí příběh o lásce, závisti a vraždě. Hra tak nabízí do jisté míry možnost vlastní interpretace a mnoho hráčů sdílí právě tu svou pomocí komentářů na stránce hry, nebo v komentářích pod jedním z nespočtu YouTube videí, které byly o hře natočeny.

Vyvinuto během dvou týdnů pětičlenným týmem:

Ke stažení

Zatím žádné recenze, buď první!

Sdělte nám svůj názor

Zatím žádný komentář.