Vydáno

V archivu Visiongame

Vydáno

V archivu Visiongame

Don't push my buttons

Vývojářské studio
Game Jam Kosice 2023
Vydáno
16. dubna 2023
Distributor
Game Jam Kosice 2023
Země vývoje
Žánr hry
Platforma
Typ hry
Multiplayer
Ne

Popis hry

Vypravěč ve hře je ve slovenském jazyce! (pro teď…)

Herní identita / Mantra: 

Hororová 3D logická hra, kde hráč musí deset správných tlačítek, aby se podařilo zachránit, přičemž mu únosca (ne)pomáha. 

Designové pilíře:

Hrůza. Komédia. Řešení problémů. 

Shrnutí žánru/příběhu/mechaniky: 

Tato hra má strašidelné scény a hrozivou atmosféru, no vtipné hádanky a zmäteného únosce, které používá na ponorení hráče do zajímavého deja během dvou úrovní. 

Funkce: 

Znepokojujúce prostredie, Hádanky, Vtipný únosca, Manipulácia s predmetmi, Používané environmentální ques 

Rozhraní:

Pohyb pomocí W, A, S, D nebo šipiek, obzeranie sa pomocí myši, interakce s předměty v hře pomocí levého tlačítka a manipulace po zastavení levého tlačítka. 

umělecký styl:

Hororové nezávislé hry Napr. Uvnitř zadních místností, Stanley Parable, porušení kontejnmentu Scp 

Hudba/zvuk: 

Nezávislý horor, únosca na štýl rozprávača ze Stanley Parable. Snažíme se hudbou vyvodit strašidelnou atmosféru a do toho odľahčiť atmosféru nešikovným únoscom (rozprávačom). Hudba je dříve tichšia, ale zvuky kroků dodávají strašidelnou atmosféru.

Výrobce:

Natália Ilčinová – Blender asset designer, vytvorenie cca 1/3 použitých aktiv, vytvorenie menu, design příběhu  

Tomáš Pankuch – zvukár, aj vypravěč, pomáhánie Naty s assetmi, level design – dotváranie atmosféry, story design

Lukáš Marcinčák – herní výzkum, manažer týmu, autor 2. úrovně v unity3D

Rebeka Vozáriková – hra dokončiť, prvý level pro hru v unity3D, tvorba herných mechanik, vytváranie efektov dotvárajúcich atmosféru hry, skriptovanie

Ke stažení

Zatím žádné recenze, buď první!

Sdělte nám svůj názor

Zatím žádný komentář.