Popis hry
Vypravěč ve hře je ve slovenském jazyce! (pro teď…)
Herní identita / Mantra:
Hororová 3D logická hra, kde hráč musí deset správných tlačítek, aby se podařilo zachránit, přičemž mu únosca (ne)pomáha.
Designové pilíře:
Hrůza. Komédia. Řešení problémů.
Shrnutí žánru/příběhu/mechaniky:
Tato hra má strašidelné scény a hrozivou atmosféru, no vtipné hádanky a zmäteného únosce, které používá na ponorení hráče do zajímavého deja během dvou úrovní.
Funkce:
Znepokojujúce prostredie, Hádanky, Vtipný únosca, Manipulácia s predmetmi, Používané environmentální ques
Rozhraní:
Pohyb pomocí W, A, S, D nebo šipiek, obzeranie sa pomocí myši, interakce s předměty v hře pomocí levého tlačítka a manipulace po zastavení levého tlačítka.
umělecký styl:
Hororové nezávislé hry Napr. Uvnitř zadních místností, Stanley Parable, porušení kontejnmentu Scp
Hudba/zvuk:
Nezávislý horor, únosca na štýl rozprávača ze Stanley Parable. Snažíme se hudbou vyvodit strašidelnou atmosféru a do toho odľahčiť atmosféru nešikovným únoscom (rozprávačom). Hudba je dříve tichšia, ale zvuky kroků dodávají strašidelnou atmosféru.
Výrobce:
Natália Ilčinová – Blender asset designer, vytvorenie cca 1/3 použitých aktiv, vytvorenie menu, design příběhu
Tomáš Pankuch – zvukár, aj vypravěč, pomáhánie Naty s assetmi, level design – dotváranie atmosféry, story design
Lukáš Marcinčák – herní výzkum, manažer týmu, autor 2. úrovně v unity3D
Rebeka Vozáriková – hra dokončiť, prvý level pro hru v unity3D, tvorba herných mechanik, vytváranie efektov dotvárajúcich atmosféru hry, skriptovanie