


Easter GameJam FIT, MG With A Smile

České vysoké učení technické v Praze
9. dubna 2023
Easter GameJam FIT
Popis hry
Dicey Rollin‘ je akční hra založená na průzkumu. Valíte se jako nově stvořená legie kostek s kolektivní myslí, která se snaží uniknout z kasina. Výzva hry se nachází v omezených smyslech legie. Je jen na vás, abyste našli způsoby, jak pomocí svých kostkových legionářů projí kasinem podobnému bludišti, najít klíče pro různé typy dveří a vyhnout se hlídkujícím strážím.
Příběh:
Jedna kostka, i když je to skutečně mocný artefakt schopný rozhodovat o osudech, má jen velmi omezenou životní podstatu. Skupina kostek se však za správných okolností může spojit a stát se jednou. Přesně to se stalo ve skladišti kasina, kde se z frustrace kostek ze zneužívání zrodila nová entita. Nedaleko se také náhodou nacházela bedna se starožitnými římskými artefakty, a tak se zrodila kostková legie, která se chtěla odkutálet co nejdál od tak zlého místa.
Ingredience:
- Legie – Je vás mnoho; dalo by se říci, že je to celá legie kostek. Náhodou jste se také zformovali u bedny se starožitnými římskými artefakty.
- Atypické použití kostek – Entita s kolektivní myslí stvořená z kostek, která obětuje části sebe sama, aby rozšířila svůj smysl pro okolí.
- Smysl – Kostky nejsou proslulé svým dokonalým zrakem nebo bystrým sluchem. Jejich schopnost vnímat své okolí je velmi omezená. Naštěstí pro vás cítíte vše, co každá z vašich kostek cítí.
- Neočekávané spojení – Žádné zásadní spoilery zde. Řekněme, že některé mechaniky fungují trochu jinak, než by člověk od pohledu čekal. Také konečné bodování používá neobvyklou metriku (má něco společného s kostkami).
Ovládání:
- WASD/Šipky – Pohyb
- Levé tlačítko myši – Hod do dálky
- Pravé tlačítko myši – Krátký hod
Autoři: Samuel Švalich, Šimon Jajko, Matěj Navrátil