Horké léto 2 – informace

Miroslav Žák – 18/12/2017

Základní popis
Horké léto je adventura typu point&click, oproti běžným hrám tohoto typu obsahuje navíc množství akčních scén a „her ve hře“ (poker, soutěž v pití, střílení banditů a další). Hlavním hrdinou je Honza Majer, hrdina prvního dílu, nicméně s žádnou jinou postavou prvního dílu se nesetkáte.

Úvod do příběhu
Indiánský šaman Orlí Tě-Péro má problémy. Posvátný talisman a poslední naděje jeho kmene Hatanapalatů, drahokam zvaný „Purpurový salamandr“, byl ukraden bandou Jednookého Dinga, což je katastrofa. Bez drahokamu se určitě kmen řítí do záhuby, neboť jen on jej chrání, jen on může odvrátit všechno špatné, co by budoucnost někdy mohla přinést, jen on zajisti úrodu a dostatek peněz (na lihoviny a tabák). Jelikož bez diamantu jsou Hatanapalaté ztraceni, je třeba jej zachránit. Ale jak? Šaman přece nemůže na tak složitou misi vyslat někoho ze svých lidí – jak by to vypadalo, poslat indiána hledat zloděje mezi bělochy? A navíc jsou všichni pořád opilí…

A tak má Orlí Tě-Péro jedinou naději. Jak praví dávná pověst, až bude kmeni nejhůř, přijde z dalekých končin, z časů, které teprve přijdou, hrdina, mužný a zdatný, jenž kmen zachrání. A tak sedí dnes šaman u svého ohně, mumlá zaklínadla a vaří lektvary, až… velký hrdina se zjeví v dýmu nad ohništěm, silný, krásný, tak, jak má být.

Jenže… v přenosu se jaksi něco nepovede. Par blesku překřižuje oblohu a hrdina, kulturista, karatista a intelektuál z 20. století s IQ 202 zůstane doma. A do indiánské vesnice přiletí časovou bránou někdo jiný. Honza Majer.

Vývoj příběhu
Honza Majer se tedy znovu, nikoli vlastní vinou, dostává do pěkné šlamastiky. Indiánský šaman, když spatří, koho že to z budoucnosti vycucl, se okamžitě rozhodne Majera obětovat rudým bohům, ale ten, díky své výmluvnosti a “nadšení” pro věc přesvědčí Orlího Tě-Péra, že není takový paskvil, na jakého vypadá, a že zadaný úkol zvládne stejně dobře, jako kdokoli jiný. Jelikož šaman zjistí, že svůj kouzelný potenciál už vyčerpal a nemůže tedy opakovat svůj pokus a vyvolat z budoucnosti toho pravého hrdinu, rozhodne se, že to s Majerem zkusí. Co mu také zbývá…

Během hry se Majer projde indiánským táborem, navštíví ošklivé kovbojské městečko i poušť a opuštěnou farmu, zamiluje se, stane se zločincem, šerifem a trumpetistou a možná… možná najde i ztracený diamant. Ve hře se bude střílet, hrát karty i pít o závod, na hráče čeká spousta logických hádanek i humorných dialogů.

Tvůrčí tým
Z původního týmu zůstává jen scénárista a Zdeněk Izer, který bude opět hru dabovat. Nový programátorský tým dělá hru pochopitelně plně pod Windows (DirectX). Hlavním grafikem projektu je pan Jan Štěpánek. Kreslí od roku 1966, začínal kresleným humorem a jeho životní láskou je comics – čtenáři možná znají vynikající Válku s mloky (Karel Čapek) nebo Cestu kolem světa za 80 dní (Jules Verne). Také kreslí ilustrace do knih (ilustroval i nějaké učebnice pro školy), dobře ho znají čtenáři Ikarie (titulni stránky, obrázky) a ABC (seriály, dioramy).

Miroslav Žák

České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.

Komentáře

Sdělte nám svůj názor

Zatím žádný komentář.