Články
Podpořte vznik unikátní hry Zlin City: Arch Moderna
Na četné žádosti připravili Pavel Novák...
Miroslav Žák – 21/11/2024
Vyšel přehledový katalog o slovenském herním průmyslu pro rok 2024
Slovenská asociace herních vývojářů vydala aktualizovanou...
Miroslav Žák – 20/11/2024
Slovenská strategie Forgotten But Unbroken je nyní dostupná na Steamu
Čekání je u konce! Slovenské studio...
Miroslav Žák – 18/11/2024
Poslední články
Asmodeus – návod
V jeskyni, kde se začíná, je nutno najít v hliněné nádobě louče, křesací kamínky a léčivý kořínek. Chodbami probluďte až nahoru – do kraje (cestou vás budou obtěžovat skřeti –...
Miroslav Žák – 24/06/2017
Asmodeus: Tajemný Kraj Ruthaniolu
Temnou ulicí se plíží přízrak. Zůstává ve skrytu stínu, aby ho snad náhodou nikdo neviděl a pomalu, ale cíleně se blíží k vyhlédnutému domu. Je zahalen do plesnivé a civilizovanému...
Miroslav Žák – 24/06/2017
Dračí historie – návod
Jó, jeden to nemá jednoduchý. Zvlášť, když je ten jeden jenom malej dráček. A když se do toho připlete malá, pitomá, ale bohužel kouzelná hůlka. Ale co chcete od dřeva....
Miroslav Žák – 24/06/2017
Dračí historie – Recenze
Entrée. Adventur už má Vochozka Trading na svědomí několik. Nejprve tu byl dnes již legendární Oslí ostrov. To byla úplně první česká hra rozumných kvalit na našem trhu. Následovalo „7...
Miroslav Žák – 24/06/2017
Po neoficiálních informacích o hře ASHFAL
Po neoficiálních informacích o hře ASHFALL, které jsme publikovali 3. 12. 2007, se na nás obrátil tým Prohibited: „…protože jste nás nachytali na švestkách, svěříme první oficiální informace a obrázek...
Miroslav Žák – 24/06/2017
Nový tým Prohibited
Neuteklo moc času od představení týmu First Reality a objevuje se další nadějný tým s názvem Prohibited. Jde o mladý tým lidí, kterým kreativita rozhodně nechybí. V tuto chvíli pracují...
Miroslav Žák – 24/06/2017
Mindware Studio – Unknown Heroes
Podívejte se na video epické RPG z druhé světové války – Unknown Heroes. Tento titul vyvíjelo studio Mindware.Momentálně je ovšem titul pozastaven a Mindware pracuje na zatím neohlášeném atmosférickém FPS....
Miroslav Žák – 24/06/2017
Nové FPS od Mindware
Jak jsem dnes již psal: „Mindware pracuje na zatím neohlášeném atmosférickém FPS. Ale my už nyní víme, že jde o původní koncept Painkillera 2, který Mindware připravoval pro vydavatele DreamCatcher,...
Miroslav Žák – 24/06/2017
Rozhovor s RAKE IN GRASS
RAKE IN GRASS je asi jediné casual studio u nás, co se svými hrami může uživit. Pojďte si o tomto týmu něco přečíst a dozvědět se, jak se může vaše...
Miroslav Žák – 24/06/2017
Husita – Informace o hře
Úvodní slovoZatím poslední novinkou naší firmy je hra s názvem HUSITA. Tímto ryze českým námětem jsme definitivně potvrdili naši orientaci zejména na tuzemský trh. Jde opět o real-time strategii, tentokrát...
Miroslav Žák – 24/06/2017
Phoenix Arts computers – Info ze stránek
Firma Phoenix Arts computers vznikla počátkem roku 1994 jako společnost zabývající se obchodem s hardwarem, softwarem a jejich vývojem na zakázku. Této činosti se naše firma věnuje dodnes, nicméně do...
Miroslav Žák – 24/06/2017
Světák Bob – První recenze
Jednou jsem takhle přišel do redakce a koukám, na stole leží balíček. Netušil jsem, o co by mohlo jít a lek jsem se, že by to mohla být nějaká bomba....
Miroslav Žák – 23/06/2017
Swigridova kletba – návod
Na pobřeží seber zvonec. Jdi k chalupě a ve srovnaném dříví objev klíč, kterým odemkneš dveře. Uvnitř seber plíšek-stříbrňák, nůž, nůžky a ovčí sýr. Nůžkami ostříhej ovci. Jdi na tržiště,...
Miroslav Žák – 23/06/2017
Swigridova kletba – recenze
Možná si vzpomenete na rok 1995 a adventuru Mise Quadam. Autorem této hry byla firma Agawa a jejich prvotina byla… no řekněme prvotina. Začátky jsou vždycky těžké, že. Za rok...
Miroslav Žák – 23/06/2017
Swigridova kletba – Příběh
Smečka vlků si nelítostně vybírala ze tří posledních ovcí, které ještě zbyly na travou porostlém břehu moře. Pak se jeden z nich rozběhl k jehněti, které stálo takřka u samého...
Miroslav Žák – 23/06/2017
Husita – Upgrade
Návod na to jak správně provést UPGRADE…Napřed to stahujte zde Pokud se vám stahování nebude dařit, zkuste to zdeNávod: Stáhněte a spusťte program UPGR_HUS.EXE. Program najde adresář (složku) s nainstalovanou...
Miroslav Žák – 23/06/2017
Husita – Recenze
Popis Hry:Hra je opět real-time typu, byl ovšem kladen mnohem větší důraz na strategii i na akčnost soubojů. V programu nejde jen o to postavit co největší základnu a co...
Miroslav Žák – 23/06/2017
Gumboy Tournament – Preview
Gumboy Tournament je pokračováním úspěšné hry Gumboy z roku 2006 od týmu Cinemax (Ve stínu havrana, State of War).Gumboy se vám hned na začátku představí jakou gumový míček, který se...
Miroslav Žák – 23/06/2017
Dva nové projekty od FUTURE Games
Future Games patří rozhodně mezi naše nejvlivnější adventurové firmy. Mají za sebou tituly jako Posel smrti, NIBIRU, nebo Reprobates… V poslední době se orientují také na vydavatelskou a distribuční činnost. Možná...
Miroslav Žák – 22/06/2017
Válka dostane nové jméno… ArmA 2
Letošní Invex přesunul herní vydavatele a vývojáře z pavilonu „D“ do menšího „X“. No holt dnes masovému Counter-Strike se bohužel musí ustupovat… Na štěstí v deset hodin ráno ještě nikde...
Miroslav Žák – 22/06/2017
Rozhovor – Original War (SCORE)
Dobré hry už nějaký čas pocházejí nejen ze západu, ale i z východu a také ze středu Evropy. Důkazem toho může být i nová strategie Original Wars od české firmy Altar...
Miroslav Žák – 22/06/2017
Rozhovor – Jiří Rýdl
Jiří Rýdl pod lupouJak probíhal den dokončení Original War? Na to a více se ptal Jiří Janeš – redaktor OWAR Centra…OWC: Jak jste se dostával do světa her? Do světa, který...
Miroslav Žák – 22/06/2017
Rozhovor – First Reality Developer Studio
Ahoj, můžeš se představit našim čtenářům a říci něco o týmu First Reality Developer Studio?Ahoj, jmenuji se Jan Pilný, je mi 21 let, na internetu mě najdete pod nickem hanser...
Miroslav Žák – 22/06/2017
El Matador – Informace
El Matador je taktická 3D akce z pohledu třetí osoby, při které budete bojovat jako americký agent DEA proti nakromafii v prostředí Jižní Ameriky, konkrétněji v Kolumbiji. Podle vývojářů by...
Miroslav Žák – 22/06/2017
Co bude s Plastic Reality?
Objevují se spekulace o tom, že po dokončení EL MATADOR nebude tým pracovat na novém projektu. Nechceme nějak strašit a už rozhodně spekulovat, ale pokud Plastic Reality nebude pracovat na...
Miroslav Žák – 21/06/2017
Rozhovor – Plastic Reality Technologies
Dobrý den, můžete se představit a povědět nám, v jaké funkci jste pracoval v Plastic Reality Technologies?Jmenuji se Petr Smílek a na všech projektech v Plasticu jsem pracoval jako hlavní programátor/team leader...
Miroslav Žák – 21/06/2017
Future Games – Noční hlídka
Jejich obchodní divize uzavřela pro Českou a Slovenskou republiku exkluzivní smlouvu s firmou Novyi Disk na vydání taktického RPG Noční hlídka (Night Watch) podle stejnojmenného románu Sergeje Lukjaněnka, k čemuž...
Miroslav Žák – 21/06/2017
O vývojáři CINEMAX
CINEMAX figuruje na českém trhu jako významný vývojář a producent počítačových her. Již před rokem 1998 se náš tým věnoval vývoji her. Začátky našich vývojářských aktivit spadají až do doby...
Miroslav Žák – 21/06/2017
GUMPANELA ENTERTAINMENT PŘEDSTAVUJE REFUSION
První opravdové spojení plnohodnotné střílečky z perspektivy vlastního pohledu (FPS) a plnohodnotné strategie (RTS).Praha, Česká republika, 16. ledna 2007. Nezávislé vývojářské studio Gumpanela Entertainment dnes oznámilo vývoj REFUSION – první...
Miroslav Žák – 21/06/2017
Refusion – Příběh Skoromanů
PrologV minulosti jsme zažili vleklou „Velkou válku“. Takovou, která sama vymazala vlastní příčiny. Byla tak dlouhá a ničivá, že už ani nejsme schopni říct, jak a kdy vlastně začala. Zabíjeli...
Miroslav Žák – 21/06/2017