

Tým Rawmeat dnes oznámil zásadní pokrok ve vývoji své připravované hry Scribe. Úspěšně implementovali pokročilý systém hlídek a navigace NPC, což výrazně obohatí hratelnost a přinese dynamické a nepředvídatelné střety.
Původní plán zahrnoval klasické chování NPC, jaké známe z většiny akčních plošinovek – nepřátelé by se pohybovali po předem daných trasách, pasivně čekali na hráče a reagovali až na jeho přítomnost. Vzhledem k bohatému hernímu světu a množství mechanik se tento systém zdál jako dostatečný.
NPC se nyní chovají jako hráči
Tým se však rozhodl posunout laťku výš. NPC ve hře Scribe se nyní dokážou pohybovat světem stejně jako hráč, což znamená, že nejenže aktivně pronásledují hráče, ale také se přizpůsobují prostředí, překonávají překážky a reagují na situace v reálném čase. Výsledkem je mnohem dynamičtější a napínavější hratelnost, která činí každý souboj jedinečným.
Podívejte se na ukázku z nové NPC navigace
Co dál?
Vývojáři nyní pracují na dokončení bezplatného dema hry Scribe. Zaměřují se na opravy bugů, ladění hratelnosti a další vylepšení, aby hra nabídla co nejlepší zážitek hned od prvního kontaktu s hráči.
Scribe tak slibuje nejen krásný vizuál a hluboký herní svět, ale také inteligentní a reaktivní nepřátele, kteří budou představovat skutečnou výzvu. Těšíme se na další novinky!
Miroslav Žák
České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.