Vývojáři Scribe RPG přicházejí s novinkami ohledně pokroku ve vývoji této očekávané hry. I když byli v posledních měsících spíše v ústraní, práce na hře stále intenzivně pokračuje. Jednou z největších výzev, kterou tým řeší, je navigační systém pro NPC – funkce, která slibuje výrazně zlepšit herní zážitek.
Navigační systém: Nejsložitější výzva dosud
Navigační systém NPC je nyní plně funkční, přesto si vyžaduje pečlivé testování a ladění. Vývojáři si dali za cíl vytvořit organický svět, kde NPC dynamicky reagují na prostředí, navigují a interagují s prvky, jako jsou římsy, lana nebo další herní objekty. NPC budou schopni efektivně pronásledovat hráče po úrovních, což vytváří nový rozměr hratelnosti.
„Naše ambice vytvořit NPC, kteří se dynamicky přizpůsobí prostředí, udělala z této funkce jednu z největších výzev, jaké jsme kdy čelili,“ uvedl tým ve své zprávě.
Ukázka navigace NPC v akci
V krátké ukázce (GIF) vývojáři předvedli, jak NPC dokáží dynamicky přepočítávat své trasy, aby neustále sledovali hráče. Používají k tomu dostupné herní prvky, jako jsou římsy, což přidává na autentičnosti a plynulosti jejich pohybu.
Co nás čeká dál?
S finalizací navigačního systému se tým zaměřuje na dokončení dalších klíčových aspektů hry. Testování a ladění je nyní prioritou, aby vše fungovalo hladce a hráči mohli zažít dynamický svět Scribe RPG přesně tak, jak byl zamýšlen.
Závěr
Vývoj Scribe RPG pokračuje slibným tempem, a přestože vývojáři čelí velkým výzvám, jejich pokrok naznačuje, že ambiciózní cíle se postupně stávají realitou. Fanoušci se mohou těšit na další aktualizace, které přinesou ještě více informací o tom, co všechno tato hra nabídne.
Miroslav Žák
České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.