Kurzy herní grafiky pro začátečníky i děti
David Broček se hernímu vývojářství věnuje aktivně od roku 2016, kdy poprvé začal pracovat se svými kolegy ze studia Digital Mosaic Games na jejich debutové adventuře s názvem Metaphobia, ve které pracoval hlavně jako designér a scénárista.
Už od malička se mu líbilo vytvářet své vlastní světy, ať to byly hry na papíře, které hrál s kamarády, nebo psal povídky po stranách školních sešitů. Původně se však zajímal jen o psaní, což byl vlastně i relativně do nedávna jeho hlavní kreativní sen – psát. A právě v tom zlomu, kdy se rozhodl, že by si chtěl sám napsat a vytvořit nějakou vlastní počítačovou adventuru, zjistil, že k tomu bude muset umět i trochu programovat a hlavně bude muset umět malovat. Takže se ve svých pozdějších teenagerovských letech ještě snažil po nocích učit, jak správně tvořit své assety do her. Samozřejmě taková cesta chvíli trvá, ale uplynulo několik let a David byl schopný si nejen namalovat grafiku do vlastní hry, ale také nabízet své grafické služby i jiným.
Už šestým rokem se pravidelně účastní největšího herního Game Jamu – Ludum Dare, kde se mu daří hlavně v kategorii „grafika“, kde se také jednou umístil na 4. místě z 2000 zúčastněných. Po vydání Metaphobie začal se svým studiem tvořit gotickou mysteriozní adventuru Castle Dornstein odehrávající se v severních čechách 19. století. A také tvoří solo humornou, nekorektní a lehce sprostou adventuru Goblin’s Journey.
Od roku 2019 pracuje jako jeden z grafiků ve studiu Digital Mosaic Games, nabízí své služby také jiným studiím a kontraktům na zákázku. Tvoří a prodává digitální a akrylové malby, většinou s fantasy tématikou. V neposlední řadě nabízí také kurzy herní grafiky a designu zejména pro děti, madistvé a začátečníky.
Nabídka kurzů:
Miroslav Žák
České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.