

Vývojář Ondřej „Suma“ Španěl, bratr Marka Španěla, kterého netřeba představovat, připravuje svou novou hru Bajaja. Jde o titul inspirovaný českou pohádkou, který kombinuje prvky 3D RPG a point-and-click adventury. Hráči se mohou těšit na rozsáhlý, procedurálně generovaný svět, plnění rozmanitých úkolů a jedinečný vizuální styl připomínající dřevěné hračky, který dodává hře neopakovatelnou atmosféru.
Vstupte do pohádkového světa
Bajaja vás zve do nenásilného dobrodružství, které se odehrává v rozsáhlém, procedurálně generovaném světě plném vesnic, hustých lesů a rozmanitých obyvatel – od sedláků, pekařů a dřevorubců po obchodníky.
Unikátní vizuální styl
Hra se může pochlubit jedinečnou vizuální stylizací, která připomíná lakované dřevěné hračky a loutky. Tento netradiční přístup vytváří neopakovatelné kouzlo pohádkové atmosféry, která zaujme hráče všech věkových kategorií.
První kapitoly už v předběžném přístupu
Bajaju na jeho cestě. Ten se v přestrojení snaží začlenit mezi obyčejné lidi a najít nový začátek. Čekají vás rozmanité úkoly, jako je štípání dřeva, farmaření nebo trénink šermu jako urozený princ.
Za hrou stojí zkušený vývojář
Na hře pracuje malý nezávislý tým vedený Ondřejem „Suma“ Španělem, který má za sebou úctyhodnou kariéru. Byl hlavním programátorem oceňovaných titulů jako Operation Flashpoint, ArmA a ArmA 2.
Bajaja slibuje být nejen poctou českým pohádkám, ale i originálním herním zážitkem, který zaujme svým vizuálem, atmosférou a klidným tempem objevování.
Miroslav Žák
České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.