
Slovenská střílečka Gravelord přináší novou mapu, speedrun žbříčky a vylepšené karty!

Slovenské studio Fatbot Games stojící za hrou Gravelord právě vydalo Devlog #3, který přináší novinky jako novou mapu, žbříčky pro speedrunnery a aktualizovaný systém karet. Hra je momentálně dostupná v předběžném přístupu na Steamu, a pokud máte rádi boomer shootery ve stylu Doomu nebo Quake, určitě byste ji měli vyzkoušet!
Co je Gravelord?
Gravelord je rychlá FPS střílečka inspirovaná klasickými tituly jako Doom či Quake, ale s moderní grafikou, zvukem a novými mechanikami. Hra se nesnaží být realistická, ale spíše maximálně zábavná, akční a svižná.
Co nového přináší Devlog #3?
- Nová mapa – rozšiřuje herní obsah o nové prostředí plné nebezpečí a skrytých tajemství.
- Speedrun leaderboards – pokud rádi soutěžíte, nový žbříček umožní porovnat časy s ostatními.
- Aktualizované karty – tarotové karty nyní nabízejí více možností přizpůsobení herního stylu a strategické kombinace s různými zbraněmi.
Proč byste měli Gravelord vyzkoušet?
- Nezastavitelná akce – pohybujte se jako badass, skákejte, běhejte a likvidujte nepřátele s arzenálem zbraní.
- Unikátní hrdina – hlavní postavou je Queedo the Gravedigger, který je sice hloupý jako pařez, ale silný jako bůvol.
- Výrazná osobnost – Queedo se neustále vyjadřuje ke světu kolem sebe a jeho britský akcent a cynický humor dodávají hře osobitý styl.
- Spectral Shovel – unikátní mechanika lopaty, která umožňuje rychlé přesuny, vyřešení překážek a zmate nepřátele.
- Systém tarotových karet – sbírejte magické karty, které posílí vaše schopnosti, ale vybírejte opatrně – vždy můžete aktivovat jen několik z nich.
- Upgradovatelé zbraně – každá zbraň má alternativní módy a lze ji vylepšovat pro maximální destrukci.
- Vlastní editor úrovní – v plné verzi hry budete moci vytvářet vlastní mapy!
Gravelord je plný brutální akce, skvělé stylizace a staré dobré boomer shooter zábavy. Tahle hra si rozhodně zaslouží větší hráčskou základnu – vyzkoušeli jste ji už? Dáte jí šanci?
Miroslav Žák
České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.