MADFINGER Games rekapitulují úspěšný rok s Gray Zone Warfare

Miroslav Žák – 26/01/2025

Rok 2024 byl pro studio MADFINGER Games opravdový game changer. Po několika letech vývoje vydali svou první PC hru za podmínek, kdy už jim téměř nezbývaly prostředky pro další existenci. Vydáním Gray Zone Warfare v dubnu minulého roku se tak vývojáři ocitli v situaci, která by se dala označit jako buď a nebo. CEO studia Marek Rabas však o úspěchu své hry nepochyboval a jeho přesvědčení se potvrdilo.

 

 

Kromě řady ocenění obchodu Steam (odkaz) získala hra Gray Zone Warfare v minulém roce řadu dalších úspěchů. Dohromady se prodalo více než milion všech kopií hry, společně ve stejný čas spolu hrálo více než 70 tisíc hráčů.

Gray Zone Warfare coby nejvýdělečnější českou hru loňského roku v rámci Steamu ohodnotilo ve svých recenzích 49 347 hráčů. Od  vydání poslední velké aktualizace se skóre hodnocení hry na Steamu vyšlphalo ze 68% na 76% a počet kladných hodnocení stále roste.

MADFINGER GAMES REKAPITULUJÍ SVÉ LOŇSKÉ ÚSPĚCHY, KTERÝCH DOCÍLILI ZDAŘILÝM VYDÁNÍM HRY GRAY ZONE WARFARE

Intenzivní vývoj zaměřený na neustálé zlepšování hry má za prvních 6 měsíců na svém kontě 2163 bugfixů. Byly vydány 4 patche a 14 hotfixů. Největších vylepšení bylo dosaženo v oblasti AI, výkonu a stability hry.

Po všech dosažených úspěších má studio Madfinger Games pro rok 2025 velké plány. Hráči Gray Zone Warfare se tak mohou těšit na PvP události, Lore, Počasí a další nové funkce a vylepšení. Další podrobnosti budou oznámeny v následujících týdnech.

Miroslav Žák

České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.

Komentáře

Sdělte nám svůj názor

Zatím žádný komentář.

Související články