
Madfinger Games přeskupují roadmapu Gray Zone Warfare – PvP update přichází dříve!

V roce 2025 se Gray Zone Warfare dočká dvou velkých obsahových aktualizací. Na základě přání hráčů, tvůrců obsahu a odborníků dojde oproti původnímu plánu k jejich prohození. Nejprve se hra zaměří na vylepšení PvP mechanik, přičemž na konci roku bude následovat aktualizace rozšiřující herní lore a nové lokace.
Změna plánu vývoje
Vydání Gray Zone Warfare v předběžném přístupu přináší možnost aktivního zapojení komunity do vývoje. Díky neustálému zlepšování vzájemné komunikace došlo k revizi Roadmapy, která představuje plán aktualizací až do vydání plné verze hry.
Nejbližší aktualizace, původně plánovaná na podzim, vyjde již během několika měsíců a přinese zásadní změny v PvP mechanikách. Každé střetnutí mezi hráči se nově zobrazí jako PvP zóna, což umožní hráčům rozhodnout se, zda se do boje zapojí, nebo se mu vyhnou.
Bojové základny jako středobod PvP bitev
Na základě dlouhodobé zpětné vazby od hráčů i tvůrců obsahu do hry přibudou bojové základny, které se stanou klíčovými místy PvP soubojů. Po jejich obsazení získají hráči taktické výhody a možnost rychlého cestování. Tato mechanika přináší do hry nový rozměr strategického boje.
Dynamické počasí jako součást taktických operací
Další výrazné rozšíření taktických možností přinese komplexní systém dynamického počasí. Hráči budou muset čelit dešti, bouřkám, mlze i dalším povětrnostním podmínkám. Klíčovou novinkou se stane předpověď počasí, která se zobrazí na kartě serveru a umožní hráčům lépe plánovat své operace.
Česká lokalizace a další jazyky
Hrdost vývojářského týmu na český původ hry se odráží v přidání kompletní české lokalizace. Kromě češtiny bude hra nově dostupná i v dalších deseti světových jazycích, což podtrhuje její mezinárodní úspěch.
Speciální stream s CEO Markem Rabasem
Všechny novinky byly představeny v rámci speciálního streamu, na kterém CEO studia Marek Rabas společně s komunitou a tvůrci obsahu přiblížil detaily nadcházejících změn. Záznam streamu je dostupný zde:
Miroslav Žák
České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.